Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare slenger innom og sier at OlliOlli eier og er tidenes uironisk beste skatespill, jungeltelegrafen vil ha det til at oppfølgeren er mer av det samme bare at man har fåkkings manuals. Ergo enda mer uironisk best.
 
Om det er bedre enn Tony Hawk's Downhill Jam er jeg solgt.

Det at jeg ga Downhill Jam (Wii) 7/10 er vel den karakteren jeg angrer mest på fra min anmelderfortid. Det er ikke et vakkert spill, og ikke alle modiene er like vellykkede, men jeg elsker den spillen med hele mitt blodsprengte gamerhjerte. Sammen med Excite Truck er det en systemselger for arkaderacingfans, og naturligvis kriminelt undervurdert.


Jeg ga også 7/10 til Outrun 2006: Coast 2 Coast og 8/10 til Excite Truck. Begge er enkelt og greit klassikere og dette var med andre ord unødvendig gnient.
 
Huh. Tetsta aldri Downhill Jam, men husker det frista. Burde kanskje heller prøvd det enn det Bedritne SSX Blur...

Sånn ellers, har lekt med OlliOlli2 ca en time totalt på togturer nå. Hata veldig først, så ble jeg bedre og begynte å digge det, og når har jeg begynt å hate igjen siden jeg suger for mye til å klare alle stjernene på hver bane. Vurderer å begynne drite i stjernene og heller bare fullføre banene.

Sånn ellers, savner litt 3G på vitaen merker jeg. Dette er den type spill jeg aldri kommer til å sette meg ned i sofaen med, men på håndholdt er det perfekt. Dessverre får jeg da ikke tilgang til Leaderboards...
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du gjør det feeeeeeeeil! Perfect grinds er ikke valgfrie, påsan!
 
Playstation Plus inkluderer OlliOlli 2 og eit 2,5D spionspel som begge er artige saker på Vita. Aner ikkje kva ps3/4 byr på, litt nettrøbbel heime. Styrer meir med dei seinare.

Dette var ein post sponset av Hukommelsen Min(tm)
 
Skal sjekke det ut når eg lærer meg å lese. :$

Uansett, bra stemning på Counterspy! Liker kontrollen, det minner om Shadow Complex siden du kan få tredjepersonsskyting, skjønt det gjennomføres oftere her. Musikken er skikkelig spion av typen No-One Lives Forever og eg har trua på at humoren vil sitte sånn passe gjennom heile spelet. Ville berre nevne dette siden ingen andre her inne har gjort det enda.
 
D

Deleted member 91

Gjest
I andre PS4-nyheter har detaljer fra 2.50-firmwaren lekka, og det later til at vi nå endelig får suspend/resume:

Main Features


  • The system can now enter rest mode without closing any applications. You can adjust this setting in [Power Save Settings] > [Set Functions Available in Rest Mode].
  • [Accessibility] has been added to [Settings]. You can adjust accessibility settings such as zooming and button assignments.
Trophies

  • You an now delete trophies with 0% achievement progress.
  • [Earned Date], [Not Earned], and [Grade] have been added as sorting options for trophies. You can also sort by [Earned Date] and [Not Earned] options when comparing trophies with other players.
  • You can now search the Internet for details about trophies from the options menu in [Trophies].
  • Screenshots of scenes when you earn trophies are now saved automatically. You can view saved screenshots in [Capture Gallery].
  • You can now share trophy details and screenshots. Select the trophy you want to share details about in [Trophy], and then press the Share button.
Share Play

  • You can now test the host’s connection speed when starting Share Play.
  • You can now enjoy Share Play at 60 fps. A host in a party can adjust the setting in [Party Settings] > [Video Quality for Share Play] > [Frame Rate].
  • A user who is running version 2.50 or earlier on their system cannot use Share Play with someone who is running version 2.50 beta on their system. Users who are both running system software version 2.50 beta can enjoy Share Play.
Other

  • Users who are your Facebook friends can now be displayed in [Players You May Know].
  • You can now send real name requests in addition to Friend requests to users who are currently not on your Friends list.
  • You can now apply a shadow style for text in [Themes].
  • You can now enter up to 140 characters for your self-introduction.
  • If you enter 22 characters or more for your self-introduction, only 21 characters will be displayed on a PS4 system running system software version earlier than 2.50.
  • You can now use the touch pad to operate playback of videos on discs.
  • [Discover] has been added to introduce users to PS4 system features. You can view information about features in [Notifications] > [Discover].
  • Remote Play cannot be used with a PS Vita system running version 3.35. A system software update for the PS Vita (to be released later) is required.
 
Såh. Hele PS2-æraen med GTA er ute på PSN.

Er Vice City fortsatt verdens beste spill, og verdt å spille igjen i 2015 for 1080p, noen trophies og 129 kr? Jeg tviler, men 14-åringen i meg skriker ja.
 
Sist redigert:

Drauden

SGs kollektive lillebror
VC er definitivt det spillet jeg kjøper. Vi får ikke et Miami-GTA igjen på hvertfall to-tre år, så dette blir et kjøp, om bare for å høre Push it to the Limit igjen.
 

Terje

mostly harmless
Det har vært mye skriverier om denne nye PS2 emuleringen, og mye raeg fordi det betyr ikke at de gamle PS2 spilla dine vil virke etterhvert. Sjøl folk som kjøpte PS2 Classics utgavene av GTA til PS3 må kjøpe de på nytt til PS4, får ikke nedsatt pris engang. Og prisen er jo noe stiv for litt høyere oppløsning og trophies.

Men jeg kjøper nok Vice City likevel. Og slipper de Timesplitters-triologien i håde og med trophies så er nok den bænkers også er jeg redd.
 
Vær obs. på At San Andreas har fått en haug med låter strippa pga. lisenser som har gått tapt. Sånn ellers går jeg å myser på Dark Cloud bare for å se åssen emuleringa funker og det er fine spillet.

Jo også må jeg kjøpe VR-dillet til Sony nå. :sukk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Synes ikke noe særlig om det PS2-dillet der. Hadde jeg enda kunnet stappe inn PS2-spilla mine og kozt meg, men slik det er nå er det jo langt mer attraktivt å bruke PCSX2.
 
Foruten spilla som ble lagt ut til salg var også disse spillbare på showet hvor de annonserte greiene: Mark of the Kri, Parappa the Rapper 2, King of Fighters 2000 og War of the Monsters. Synd man ikke bare kan døtte gamle disker i PS4en, men det overasker ikke så mye heller. Kan jo være det ikke er mulig, men jeg har mine tvil.
Vil ha God Hand.
 
Digital Foundry har gjort som før og sammenligna utgaver av spill. Nå har de titta på GTA:SA på PS2 og PS4 og også slengt med PS3-utgaven.

Det som er rart er at de ikke nevner at utgaven til PS3 er porta fra Android. Alt i alt ser den ut til å kjøre stødigst, men den ser jo og ut som et helvete. Det er forøvrig og denne versjonen som selges på Steam. Som nevnt ble store deler av soundtracket strippa fra den versjonen, men vil tro det fortsatt er der på PS4. Uansett er såklart den beste måten å spille det ved å piratkopiere orginalversjonen til PC fordi derp.