Hva Sony har å by på fremover

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eller kjøp det til 360 hvor vi har hatt mange bra runder, ofte med om noen vil.

Lodin

Der Waaaah
Andre runde av GT Academy, den der onlinegreia hvor folk racer mot klokka og vinnerne får lov til å teste orntlige brum brum biler er avlyst. Hvorfor det tro? Fordi folk spilte Gran Turismo sånn som de alltid har spilt Gran Turismo. =D
In Round 2 of the GT Academy held from January 31 to February 6, we have found repeatedly that it was possible to inappropriately cut corners or intentionally hit the walls to shorten lap times. Because of this we are effectively negating Round 2 of the competition, allowing EVERYONE who entered round 2 to automatically progress to Round 3.

As notified before, we had changed the course for the event twice due to these issues, but we were unable to completely eliminate the problem.
Det jobbes med en patch.

E: Og i andre nyheter går det rykter om akkurat det jeg spådde; snart har alle nye PS3-spill CD key. Det blir gøy.

Shinra85

Spillegals effort emo
Har nesten trua på Heroes, egentlig. Bare pga jeg endeilg får sett Jak og Ratchet i samme spill <3

Lodin

Der Waaaah
Blir å eiee~! Særlig minigamet hvor man tydligvis skal snike seg inn til damer og voldta dem.

Det er jeg, jeg er den som skal bruke pistol og avslutte alle kamper før de starter ala Indiana Jones.

SHDR

Gullmedlem
Det er fortsatt fire ganger så mange PS2-er som PS3-er, hvorfor slutte å selge til det største markedet?

Sony har forøvrig ingen planer om å følge opp PS3 med det første, det er jaggu digg å ha rett. Sjansen for at vi ser en ny Xbox før Sony begynner å rasle med sablene: Null. Sjanse for at Sony noensinne lager en helt ny tradisjonell spillkonsoll: Nærmer seg null.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vitsen din var teit, that's the joke.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Portal 2 på PS3 får Move-støtte, det kan potensielt bli ålreit. Verdt å merke seg er også

As well as Move support, PS3 Portal 2 will support cross-platform multiplayer, allowing players to face off against PC and Mac users, and chat. In addition, it will be the first PS3 title to support cloud saving, and customers will be given a free download code for the PC and Mac versions of the game.

D

Deleted member 91

Gjest
Det ble vel posta for lenge siden i Portal-tråden? Men joda, nice nok antar jeg. Killzone 3 ser ut til å funke sånn halvveis med Move så whatevs. PC uan-Z.

Lodin

Der Waaaah
Jeh, dette er et av få FPSer hvor det ikke gjør no at konsollbabbyene beveger seg som fulle sjømenn selvom noen elitedicks sikkert kommer til å ræge.

Blir å spille dette på MACINTOSH!!

Lodin

Der Waaaah
Noen last ned Yakuza 4 demoen og si om den er no. Gidder ikke siden jeg regner med at det er akkurat samme spillet som de tre forrige gangene.