Hva spiller du for tiden?

Ikke kødd... Blir spillet bedritent i kapittel 12? Jeg tror ikke jeg orker en ny skuffelse i samme gata som Assassin's creed 2. Det var forresten første og siste gang jeg nominerer et spill jeg ikke har runda til spillegalsprisene i allefall<_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
edit: Hmm, forumfolk sier det skal funke å velge analog via Controller settings i PS1-menyen.
Må fortsatt holde inne firkant for å løpe så det er like verdiløst som en død røyskatt i en banankasse. Og null vibrasjon.
 
Noen som vet hva det står om man tar alle de første bokstavene i kapitlene til Dead Space og setter de sammen til en setning?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ganske sikker på at det står SPOILER WARNING med store feite bokstaver.
 
Jeg er nå temmelig sikker på at det er EVENT HORIZON, men så har jeg ikke kommet så altfor langt i det spillet ennå.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Løpe med firkant i FF7? Synes å huske det var kryss. Mangelen på analogstøtte plaget meg overraskende mye de første timene, men gikk seg til (fikk litt trening under Crash Bandicoot retrosaven), at det ikke er vibrasjon tenker jeg ikke over i det hele tatt.
Og jo, kapittel 1-11 i Dead Space er dritfete, ja. Undervurdert spill.
 
Dead Space er feeeett. Som en blanding av Resident Evil 4, Metroid Prime og Super Mario Galaxy (selv om jeg liker alle de tre spillene bedre enn Dead Space).

For de som har rundet det og ikke vet hva du får av de første bokstavene i kapitlene:
NICOLEISDEAD
 

Jante

privileged CIS shitlord
Dead Space var faktisk et av de bedre spilla fra 2008, men så er jeg en sucker for stemningsfylt sci-fi.
 
Der var jeg ferdig med det. Jeg synes det var awesome. Absolutt bedre enn forventet, og jeg ble ordentlig skremt opptil flere ganger i løpet av spillet.

Får se om jeg gidder å spille igjennom Far Cry 2... Det hadde vært et relativt kult spill hadde det ikke vært for all den bedritene kjøringa. Fast travel anyone?:(
 
Spiller Dark Void. Det er bedre enn demoen skulle tilsi, og virker som et helt OK actionspill. Selv om å klatre, fly og skyte på tynne robotmenn opp et stort lasteskip som henger fra en fjellside gjorde meg sjøsyk (Haehae). Blir nok å spille gjennom det, hvis ikke motion sickness virkelig kicker inn for fullt senere.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Dead Space er feeeett. Som en blanding av Resident Evil 4, Metroid Prime og Super Mario Galaxy (selv om jeg liker alle de tre spillene bedre enn Dead Space).

For de som har rundet det og ikke vet hva du får av de første bokstavene i kapitlene:
NICOLEISDEAD
SHOCK HORROR SHITCOCK

Ja, slutten på Dead Space var for niggere, men det gjør ingen jævla ting når resten eide.
 
Litt på etterskudd har jeg begynt å spille Mirror's Edge. Er jo drøyt fett. Løpinga gir meg en awesome frihetsfølelse(eneste jeg kan beskrive det som).
Forfriskende å spille noe som er innovativt.
Dialiogen er dog helt jævlig flau. Er vel ikke historien som står i fokus her uansett. Ser i tillegg bra ut med alt på medium og AA slått av.
 
Min største klage med Heavy Rain er at hu andre løpern ser ut som om hu har en diger smørklatt på hodet.

Er virkelig glad i spillet ellers.
 
Sorry for dobbelpost, men jeg mente Mirror's Edge og Heavy Rain (aner ikke hvordan jeg klarte å mikse de opp). Og Edit-knappen gir meg bare 404?
 
Så det er en smørklattløper i Heavy Rain også?
 
Igjen en skriveleif, mente "Mirror's Edge og IKKE Heavy Rain." Er det andre enn meg som får 404 av å trykke på edit?