Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er på fjerde brett selv, har bare fått en Stone Award (ikke at det sier så mye, og resten var Bronze), og har brukt spenna mine på å kjøpe moves. Har enda ikke kjøpt noen slikkepinner, faktisk. Uansett, dere kan peke og le av meg fordi jeg ikke skjønte at jeg kunne bytte våpen før et godt stykke inn i fjerde brett. Ble bra stas med katana og hagler på støvlene, da.

Sånn ellers, det er jo en del Sega-cameos i spillet etter hva jeg har lest, men så langt er den eneste jeg har lagt merke til at når du løfter ting spilles menyvalg-lydeffekten fra Rez og gravstøtten på starten. Ja, og så ringene da seff. Noen som har lagt merke til noe mer?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Noen som har lagt merke til noe mer?
Det er bla. en remix av Splash Wave (fra Outrun) på kjørebanene (og noen av cutscenesene med biler), og en remix av Space Harrier themet på missillevelen. Skal visst være mulig å høre orginalene hvis man holder inne noen knapper jeg ikke husker i farta når banene laster også...
 
At folk spiller tog-, trailer- og farmer-simulator er for meg like forståelig som at folk spiller dette
For meg finnes ikke det gøy - men respekterer selvfølgelig at andre synes det :)
 
Det der er niggerutgaven for babbyer du linker til. Proffa spiller såklart Forklift Truck Simulator 2009. :smøg:
Og sånn ellers kan man nå kjøpe DLC for 137 dollars til Railworks hos Steam. Det er da en togsim som også er dritkjedelig.
 
Er på fjerde brett selv, har bare fått en Stone Award (ikke at det sier så mye, og resten var Bronze), og har brukt spenna mine på å kjøpe moves. Har enda ikke kjøpt noen slikkepinner, faktisk. Uansett, dere kan peke og le av meg fordi jeg ikke skjønte at jeg kunne bytte våpen før et godt stykke inn i fjerde brett. Ble bra stas med katana og hagler på støvlene, da.

Sånn ellers, det er jo en del Sega-cameos i spillet etter hva jeg har lest, men så langt er den eneste jeg har lagt merke til at når du løfter ting spilles menyvalg-lydeffekten fra Rez og gravstøtten på starten. Ja, og så ringene da seff. Noen som har lagt merke til noe mer?
Outrun-musikk på Highway 666, Space Harrier-sekvens (inkludert drager, remixet musikk, Bayonetta sier "Let me show you MY fantasy zone!"; Space Harrier finner sted i Fantasy Zone), det er Eggmans begravelse i introduksjonssekvensen ... det er mer også. Husker bare ikke akkurat nå.

I tillegg er det referanser til God Hand, Viewtiful Joe, Devil May Cry, Okami og Resident Evil.
 
Outrun-musikk på Highway 666, Space Harrier-sekvens (inkludert drager, remixet musikk, Bayonetta sier "Let me show you MY fantasy zone!"; Space Harrier finner sted i Fantasy Zone), det er Eggmans begravelse i introduksjonssekvensen ... det er mer også. Husker bare ikke akkurat nå.

I tillegg er det referanser til God Hand, Viewtiful Joe, Devil May Cry, Okami og Resident Evil.
"Claire, Trish, Sylvia... And Ammy. Oh, Ammy"

Denne var ganske sweet. Ammy er vel Amaterasu, selv om jeg dumt nok tenkte Amy fra Sonic først. Dessuten i en scene ganske tidlig i spillet (i kapitlet hvor byen er full av lava, tror jeg) sier Bayonetta "Henshin a go go baby", fra Viewtiful Joe. Har ikke spilt VJ selv, men ønsker å gjøre det :(

Liste over noen (alle?) easter eggs i Bayonetta. Jeg elsker påskeegg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Gjør det. Viewtiful Joe eier.
 
Jeg skal prøve. Finnes det en PS2-versjon av originalspillet? Jeg har en Gamecube, men Viewtiful Joe burde vel være tilnærmet umulig å få tak i nå.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg byttet bort Viewtiful Joe snøggast råd etter at jeg hadde spilt det litt. Altfor hardcore, masse teknikker å lære seg, høy vanskelighetsgrad, latterlige bosser, bare raeg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Thinaran er fatmouse. Jeg elsket hvert sekund av Viewtiful Joe. Rundet flere ganger osv. Vanskelig? Joda, Fire Leo er ganske knipen, men den gode følelsen etterpå gjør det alt verd det. Og, ja; det kom til PS2 også, på tross av at min GC-utgave er merket med "only for Nintendo Gamecube"...

Faktisk; de tingene Tinaran ramser opp der er akkurat hvorfor jeg liker det. Så får man jo tenke seg om om det er sånne spill man liker, eller ikke.
 
Thinaran er fatmouse. Jeg elsket hvert sekund av Viewtiful Joe. Rundet flere ganger osv. Vanskelig? Joda, Fire Leo er ganske knipen, men den gode følelsen etterpå gjør det alt verd det. Og, ja; det kom til PS2 også, på tross av at min GC-utgave er merket med "only for Nintendo Gamecube"...

Faktisk; de tingene Tinaran ramser opp der er akkurat hvorfor jeg liker det. Så får man jo tenke seg om om det er sånne spill man liker, eller ikke.
Jeg elsker spill som straffer deg for å suge om det er det du snakker om.

Jeg får se om jeg finner en torrerrrrrr, jeg antar at PS2-versjonen ikke er spesielt enkel å få fatt i heller?
 
Det var "only for Nintendo GameCube" en stund før det havnet på PS2. Og alle vet at GameCube uansett er den beste konsollen.

Ellers er jeg enig med Thinaran. Viewtiful Joe er et tøft konsept, men spillet tråkket på meg før jeg hadde rukket å begynne å elske det, så jeg har ikke spilt det noe særlig.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men når man blir trampet på skal man reise seg opp igjen, ikke krype under dyna og sutte på smokk!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hah, den utgaven har ikke "ONLY FOR"-merket, og er følgelig mindreverdig.

(tulla)
 
Jeg byr 200,- (fattig selv)