Gjorde meg ferdig med Just Cause 2 igår natt, til tross for et labert førsteinntrykk da jeg kjøpte det for et halvt år siden er det faktisk ganske gøyal skuring. Det lider litt av det samme problemet som circa alle open world-spill noensinne, dvs at ingenting du kan gjøre er spesielt bra (kontrollen er knotete, skytinga er helt ålreit, melee er fullstendig meningsløst, bilene lukter løk, etc), men siden du kan kroklinje, stunthoppe og fallskjerme alt og alle hele tiden er det ganske morro alikavæl. Oppdragene er naturligvis grusomt same-y og består alltid av en kombinasjon av kjør/fly/fis dit og å drepe/hente en fyr/en ting, men siden du har et ganske vilt reportoair av manøvre er det ikke like gørr som i f.eks GTA. Alltid boss å unngå en lang biljakt med masse snut ved å bare kapre et militærhelikopter og blæste hele dritten til helvete. Plottet er selvfølgelig helt krise og voiceactinga er noe av den verste jeg har hørt (no lie), så det er da noe. Minner meg på mange måter om Crackdown uten at det er en uting. Det er skitbillig på Steam i dag så om du bare vil ha skikkelig dum underholdning kan du gjøre langt verre kjøp.