Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du får antageligvis med litt gratistid når du kjøper spillet, sånn som i alle andre MMORPG-er som noensinne er blitt utgitt, noensinne? Bare vill gjetting her altså!
 
Følger med tredve dager både på PC og PS3. På PS3 har de forøvrig ordna det sånn at man kjøper spilletid i PSN-sjappa så man slipper å gi kortinfo til SOE.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Spiller Little Big Planet 2 og Sengoku Basara: Samurai Heroes om dagen. Begge er morsomme på hver sin måte, uten tvil. Gots to love those japanese over-the-top spilla (og LBP2 er jo i en klasse for seg selv)
 
Buggz: Veit ikkje om vi er XBL-buddies, eg heite no uansett som alltid Sagosen over alt. Burde være lett å finne ut. ;)

Valgte å plukke opp Just Cause 2 i staden for Viva Piñata, krigersk nok. Taklet ikkje kontrollen første par timene, men den sitter sånn relativt passe no så eg kan kose meg i staden for å plages. Diggbare greier! Manglet granater ein plass, så for å vrake to fabrikkpiper stablet eg ein haug med biler og motorsykler på bunnen og sprengte dei i fillebiter med røde tønner eg hadde dratt etter bilene. HERLIG!! :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dumb whores, best friends
Infinity parachutes, go 'head

Så ja, Just Cause 2 er moro. Husker jeg coppa DLC-et som ga meg jetfly og rakett-fallskjerm, det var kos i hytta.
 
Du får antageligvis med litt gratistid når du kjøper spillet, sånn som i alle andre MMORPG-er som noensinne er blitt utgitt, noensinne? Bare vill gjetting her altså!

Siden jeg spørte om det kun var disc utgave, så mente jeg å spørre om jeg må kjøpe det for å prøve det. Eller om jeg kan laste ned en trial via PSN.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Da_Haze: ikke sett det på psn, må nok kun kjøpe fysisk
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siden jeg spørte om det kun var disc utgave, så mente jeg å spørre om jeg må kjøpe det for å prøve det. Eller om jeg kan laste ned en trial via PSN.
Ja...? Var liksom det jeg svarte på. Men samma det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Buggz: Veit ikkje om vi er XBL-buddies, eg heite no uansett som alltid Sagosen over alt. Burde være lett å finne ut. ;)

Valgte å plukke opp Just Cause 2 i staden for Viva Piñata, krigersk nok. Taklet ikkje kontrollen første par timene, men den sitter sånn relativt passe no så eg kan kose meg i staden for å plages. Diggbare greier! Manglet granater ein plass, så for å vrake to fabrikkpiper stablet eg ein haug med biler og motorsykler på bunnen og sprengte dei i fillebiter med røde tønner eg hadde dratt etter bilene. HERLIG!! :D
Hadde det mye moro med over-the-top-90-talls-filmer-med-Arnold-og-Sylvester-action i det spillet det. Styrte helikopter ned i baser, hekte folk fast i tønner for så å skyte tønna 100+ meter i været før man tar en mounted gattling gun og meier ned resten av det hele føkkings landet. Eller bare kjøre fly/ båt/ helikopter rundt hele landet og bli begeistra gang på gang over hvor stort det er, og hvor pent det egentlig ser ut
 
Bolo er den beste karakteren. Noensinne.

Begynte på FF6 igjen for første gang på utallige år. Har egentlig ikke gjennomført det spillet, men denne gangen skjer det! Interessant er det at alle andre spill, inkludert det sinnsvakt morsomme NFS Het Jakt, er litt kjedelig når jeg er opptatt med et godt jayrpg.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
voiceactingen i Just Cause 2 er jo i en klasse for seg det også. Jf. 90talls actionfilmer egentlig. enstavelsesord, ingen innlevelse og litt skranten engelsk (selv på de som skal være fra æmmerika). noe som igjen gjør at spillet er så bra som det er; er jo å leve ut guttedrømmen fra du var 12 og så Rambo-filmene for første gang. Eller Kapring på Åpent Hav for den saks skyld (med tanke på skuespillerprestasjoner og over-the-top-action).
 
Hvorfor ikke? Er jo precisely same shit bare med poeng- og kombosystem og generisk sci-fi istedet for harry-goth.
Vel, for det første er det å si at Painkiller utelukkende består av "harry-goth" er totalt feil.
For det andre så er det nesten garantert at det ikke er noe bunnyhopping med full air-control, som tar bort fartsaspektet som gjør PK kult.
Orker ikke å sjekke ut BS-trailerene akkurat nå, men jeg kan tenke meg at det blir mye mer vekt på hitscan-våpen, kontra PKs prosjektilvåpen.

Derfor.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Påsan, hva med å sjekke ut Bulletstorm-demoen? Fås nå på Xbox Live og PlayStation Network.

Kan informere om at herren har rett når han foreslår at hoppeknappen er borte; den er nemlig bytta ut med boostknappen fra Vanquish (hvis du skal slå opp den knappen i telefonkatalogen så ser du under Y for Yeah, fornavn Fuck). Kombosystemet i Bulletstorm baserer seg på at du skal holde tempoet oppe mens du maltrakterer folk med pisk (jeg så etter knappen for å spøkelseskjøre den, men fant dessverre ingen), kjettinggranater, nødblusspistol og annet snacks. Det var ett hitscanvåpen i demoen, gode gamle Mr. Assaultrifle som kan overklokkes til hagle og gjør vondt hvis du bruker kolben på kreativt vis. Tror ikke du blir skuffa for å si det sånn.

Og jo, Painkiller er harry-goth. Noe så jævlig også, og jeg elsker det.
 
Den spillen er for dick-tits og butter-dicks. Var forsåvidt greit nok, men jeg liker ikke spill som maser på meg at jeg skal gjøre alt så kjapt og stilfullt som mulig. Går til nød i Vanquish siden man kan drite i det, men her virker det som en viktig del av spillen ala The Club (som om noen husker det). Blir alikevel å kjøpe siden kontrollen og æksjenen var fett nok og det har full støtte for 3D hos mesterrasen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng: Holder du den nede sklir du av gårde med skankan først.