Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gleder meg til den siste hvor noen av de løse trådene tydligvis nøstes sammen og man treffer the first courier.
Ja, litt snurt for at jeg ikke fikk med den i pakka mi. Nuvel, at den ikke er ferdig utviklet en gang er vel muligens godkjent unnskyldning.
You'll grow to love it.
Selve spillet, eller grafikken? :p

Er glad i spillet uansett, får samme følelsen jeg fikk da jeg begynte på Fallout 3 bare at den fortsatt holder flere timer uti. Fallout 3 føltes som om det var masse forskjellig spennende stæsj å finne rundt om kring, og så var det ikke det. New Vegas føles likt, bare at det faktisk er stæsj å finne.

Uansett: Tips til anbefalt levelnivå for hver av DLC-pakkene? Sjekka no wiki-ings og de sier level 20 for Dead Money, spillet sier minst level 15 for Old World Blues, men hvordan er det i praksis? Jeg veit at spillet levler sammen med figuren min, men likkavæl.
 
De pakkene levler ikke fullt så mye akkurat som visse deler av vanlige NV. Som i at det steinbruddet fullt av Deathclaws er selvmord med mindre man er er ganske godt oppi det. Du kan gå dit, men du vil slite. Honest Farts tror jeg dog ikke er sånn så den kan du ta når som helst. Så sant du ikke har problemer med å drepe en halv million indianere og andre tribals.
 
Jævla Cazadorer. Jeg hater dem.

Er DLCene som Broken Steel at de fortsetter etter mainquesten eller må man ta de underveis i spillet? Tror den saven jeg har tatt vare på er reeeeeeett før slutten.
 
Spillet slutter når det slutter så du må ta dem før. Muu~lig de drar en Broken Steel her også og lar det fortsette, men jeg tviler. Håper i det minste de øker cappen igjen for jeg har en del igjen på OWB og er allerede 30.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah, akkurat det der kan jeg faktisk hjelpe med siden jeg har snoka på wiki. Obsidian har sagt at slutten på New Vegas er slutten (ikke at jeg er i nærheten av den ennå), så alt av DLC må gjøres før du gjør det ferdig. Men! Siden spillet nå en gang er sånn, får du en autosave før point of no return. Og bare så det er klart, sa Obsidian at slutten ikke vil bli endra for Lonesome Road heller.

Angående levelcap så skal da den økes med 5 for hver DLC-pakke du har installert, eller hur?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Spilte dere Killzone 2? Husker dere hvordan enspillerdelen der var relativt kjip og dårlig skrevet. Killzone 3 er enda dårligere. Jeg mener, fy faen.

Heldigvis er multiplayeren forbedret fra 2-ern, uten at de har stjålet altfor mye fra Call of Duty-serien.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
45 levels? Nå får jeg nesten lyst til å kjøpe dem bare for å grinde meg opp til det så jeg kan kverke dritten ut av Cazador- og Deathclaw-bandene.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sorry Justin, men etter 10 timer har jeg nå gitt opp på The Adventures of Alundra. For de som ikke kjenner til spillet er det en tidlig PS1 Zelda-ripoff (som tilogmed stjeler "strandet på en øde øy"-setupen til Link's Awakening). Såpass tidlig at den ikke støtter analog engang.

De fleste puzzles består av å hoppe på plattformer, noe som er passe vrient iom at det er Zelda 3-style. Zelda 3 hadde ikke hopping. Det er fordi hopping er skikkelig teit i 3/4 fugleperspektiv. Sidelengs, ok. Men å hoppe mot og fra skjermen er vanskelig å beregne, og grafikken er ofte uklar mtp diverse plattformers høyder. Noen ganger ser det ut som kan hoppe til en høyde du ikke kan, og omvendt. Iblant er ting skjulte bak høye plattformer.

Når puzzles ikke er hopping, er det gjerne timingbasert frustrasjon, trykking på knapper, eller dårlig designet tull som hvor du må memorisere en 13-tegns sekvens, eller en ufattelig mongo del hvor jeg trengte to tønner for å sette på knapper. For å påkalle tønnene slo du på en switch, og to tønner og to steinkuler faller ned fra taket. Du må fange tønnene i lufta ellers knuses de, så du må stille deg under. Men det er 50 % sjanse for at du får en steinkule i hodet og tar skade fordi det er tilfeldig hva som kommer ut at hvilket hull hver gang du slår på switchen!

Fiender starter vanskelige og blir verre, så du vil helst unngå å slåss så mye som mulig. Bosser har for mye HP og er repetitive å slåss mot (Working Designs har i tillegg "justert" bossene ved å senke HP-en deres litt og øke skaden de gjør på deg for å gjøre spillet "artigere").

Så ja, jeg ser en Let's Play istedet. Ikke at storyen er spesielt interessant, annet enn å se hvor mange av landsbyboerne som klarer å overleve til slutten.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Da skal jeg sette i gang med Alan Wake på bror sin kjeksboks. Må bare sjekke om alt er klart.

Har vi en mørk og skummel høst?



CHECK

Har vi et billig eksemplar kjøpt brukt fra GameStop?



CHECK

Hva med snacks som kan spises mens cutscenes holder på?



CHECK

Gameface?



CHECK

Da setter vi i ga--



:penga:
 
Du glemte våt klut, så du slipper feit kontroller.
Du er ikke en ekte hardkår gæmer hvis du ikke har en feit, utslitt kontroller!!!!!!!!!