Hva spiller du for tiden?

1. Jeg er ikke fra Tyrkia
2. Jeg veier 78 kilo og er 186cm høy og slank.
3. Har en fuckings på 19.
4. Du suger mengder med pikk, så tørk av deg sæden av brillene dine.
5. FTFY (Fuck This, Fuck You)

:D

Drauden

SGs kollektive lillebror
Han har et lem på 19 centimeter. Trodde dette var allmenn Spillegal-lingo jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Folk fikk ikke med seg da Ally skrøyt av den "store fuckings 19 centimeter" kuken sin? Okay.

Uansett, har gått tilbake til New Vegas etter Deus Ex, og tok meg inn til første DLC-område i dag. Her er et tips for dere som ikke har spilt Honest Hearts: Andre gangen dere blir angrepet i Zion, ikke gå inn i VATS og drep de du ser. Det gjorde jeg, og nå kan jeg ikke gjøre noen quests i Zion bortsett fra å pakke meg ut igjen. Tenkte ikke over det før etter at jeg hadde sost rundt i en halvtime, så jeg har ingen saves å gå tilbake til heller (autosave-backupen er, i en festlig twist, den samme som autosaven). Og så jeg som gleda meg til historien. :(

Nuvel, får ta det igjen med Dead Money og Old World Blues. Sjekka også Steam-achievements i dag, og det har dukka opp nye til Lonesome Road, noe som kan bety at den siste pakka er rett om hjørnet. Skal deffo plukke opp den. ^^

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jo, jeg fikk med meg den. Han kalte den ikke "en fuckings på 19".

<- ing

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det gjorde iallfall den pakka dritartig. Ikke en kjeft å prate med i hele dalen, bare masse folk jeg kunne se egentlig var viktige questdudes som jeg ikke kunne gjøre noe annet med enn å skyte ned. Fant et kart og fikk vite at hele dalen gikk til hælvete. Kjempekoselig. :argh:

Som et ørlite plaster på såret fikk jeg om ikke annet nok XP til å dinge to ganger da jeg ble ferdig; endelig er jeg rå nok til å ta Dead Money og Old World Blues. Det blir helgekosen, tenker jeg.

Og ja, Lonesome Road kommer den 20.. Ei uke etter det igjen kommer også en liten pakke som inneholder preorder-stæsjet som var tilgjengelig for de som kjøpte spillet da det kom (dvs. ikke meg), og en pakke med Gun Runner Challenges og ekstra våpen. Kan nok diskuteres hvor lurt det var å vente med sånt til ett år etter at spillet først kom ut, men slik er nå det. Prisene blir 800 moropenger på Xbox og $9,99 på PSN og Steam for Lonesome Road, 160 poeng/$1,99 for Courier's Stash (altså, preorder-DLC), samt det doble for Gun Runner Challenges. Norske priser på Steam blir vel antageligvis det samme bare i euro, hipp hurra.

Nyt forøvrig at det allerede er dyrere å kjøpe de tre eksisterende DLC-pakkene enn det er å kjøpe selve New Vegas på Steam.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Når kommer den utgaven som har alt DLC-et med i pakka, a la GOTY-utgaven av F3?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
På nyåret en gang?

Kjøpte nettopp alle DLCene. Har ikke rørt New Vegas siden i fjor (tror jeg), så dette blir forhåpentligvis et hyggelig gjensyn.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ligg unna VATS på starten av Zion!

Men ja, jeg er litt overraska over hvor godt jeg liker New Vegas. Fallout 3 ble fort ganske dølt, men New Vegas har jeg nå spilt mer, og finner igrunn bare mer artige saker. Obsidian, ass.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Alan Wake ja. Nå har jeg lyst til å skrive litt om det. Har spilt en del timer, skal til å begynne på kapittel fem. Har så langt bare spilt spillet om natten for å gjøre det skumlere, så muligens jeg fortsetter og kanskje blir ferdig i kveld hvis TF2-oppmøte er for dårlig.

Teknisk sett så elsker jeg dette spillet. Jeg synes spillmotoren er glimrende, og visuelt sett er dette blant det peneste jeg har spilt. Uncharted ain't got nuttin on skyggene og lyset i dette spillet. Virkelig. Lommelykta er blant de tøffeste våpenene jeg har brukt. Ikke fordi at skytinga er noe særlig, men jeg elsker å lyse rundt overalt i skogen bare fordi. Jeg lever meg veldig inn i spillet, går sakte rundt i skogen og lyser nervøst på alle mistenkelige lyder. Atmosfæren er på topp fårråsirresånn. Men ikke bare mørket er fantastisk, skogen er også konge. Mitt favorittøyeblikk så langt var da Alan Wake skulle komme seg til kullgruven fra Mirror's Peak tidlig om morgenen. Man kunne kjøre bil, men jeg valgte å tusle bortover fordi jeg forelsket meg i skogen. Seriøst. Den. Beste. Skogen.

Men så det som gjør spillet mindre fantastisk er den jævla skytinga. Jeg var lei av å drepe skyggemenn i kapittel èn, og det var bare starten. Det er rett og slett ikke gøy. Dessuten ødelegger det stemningen mer enn det hjelper den. En skog i mørket med bare en lommelykt hadde vært mye mer interessant og skremmende hadde jeg ikke hatt de jævla riflene og revolverne jeg kunne skyte monsterne med. Jeg har alltid et lite håp på starten av hvert kapittel at nå, NÅ, skal det utforskes mer enn det skal skytes. Man starter uten noe som helst, men etter noen få minutter finner du en lommelykt, og etter fem sekunder har du en revolver. Tension gone. Jeg vedder hodet mitt på at dette var Microsoft sin skyld som var redd spillet ikke ville selge uten våpen. Vel, vitsen på dere, spillet solgte ikke uansett.

Skrivinga er også skuffende. Historien holder det interessant nok, men det hender jeg hører noe som de bare dro ut av en tolvårings engelskstil i Finland. Men man kan kanskje ikke håpe på noe mer når åpningssitatet er noe Stephen King sa.

Men jo da, jeg liker dette spillet og skulle ønske det ble laget mer som dette. Jeg kjenner jeg er veldig gira over det nye Silent Hill-spillet nå hvertfall. Remedy har noen ting de må forbedre hvis de skulle ha satt i gang med Alan Wake 2, men jeg er redd for at de fokuserer på helt feil ting (på grunn av LitenMyk selvsagt) så jeg håper egentlig de lar det være.