Ligg unna VATS på starten av Zion!
Men ja, jeg er litt overraska over hvor godt jeg liker New Vegas. Fallout 3 ble fort ganske dølt, men New Vegas har jeg nå spilt mer, og finner igrunn bare mer artige saker. Obsidian, ass.
Men ja, jeg er litt overraska over hvor godt jeg liker New Vegas. Fallout 3 ble fort ganske dølt, men New Vegas har jeg nå spilt mer, og finner igrunn bare mer artige saker. Obsidian, ass.
Jeg har plukka frem Age of Empires II igjen, og storkoser meg fortsatt med det. Har blitt litt flinkere til å spille det kjapt og med kamp om ressursene i større grad, fremfor å bare vente til jeg når Imperial og så bygge opp en kolossal hær og bare rive fra hverandre motstanderen. Når jeg kommer til et sted med stabil internettoppkobling (den er litt homo hos mamma, med mindre jeg finner ut at det funker greiere med kabel fremfor trådløst) hadde dte vært kult om noen hadde hatt litt lyst til å spille det med meg. Den stakkars laptopen min er for kjip til å spille de nyere RTS-a :/ prøvde demo til både Napoleon og Empire og Shogun 2 fra Total War, alt knela bare i menyen omtrent. Jeg mistenker riktignok at ikke alt av hardwaren min har det fantastisk for tida, må bl.a. skifte batteriet som er nede i ca. fem-ti minutter uten å ha ledning i. Vet incidently noen om noen kjekke måter å sjekke hvor bra komponentene har det uten at jeg skal prøve å leke geni og skru fra hverandre dataen (gidder liksom ikke ringe Dell og være helt DataMartin og bare øøøeeh mulig noe er galt med dataen min, men vet isåfall ikke hva)?