Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Merker det er rimelig vanskelig å ta noe av det StarEye skriver om kontrollerdesign seriøst etter å ha lest at han har fått det for seg at GameCube-kontrolleren passer bedre til Resident Evil 4 enn Wii-kontrolleren.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Iskaldt, mann, iskaldt.
 
Der dinga jeg level 32 i smurfelandsbyen! Nå kan jeg bygge dasser, men det får meg til å grunne på hva smurfene har gjort til nå. Jo også kan jeg plassere en liten padde som gir meg litt XP hver dag. Pluss at den ser awesome ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Fy faen" er riktig reaksjon på Altered Beast, ja. Synes synd på de som kjøpte Mega Drive og dermed måtte spille det skrotet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg hadde Mega Drive men slapp å spille det skrotet, jeg visste ikke at det spillet var et krav engang.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Tor jeg slenger en Like til både Lodin og Thinaran her, skriver til og med en post om det. Altered Beast var helt sjef.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Like bra som Final Fantasy VII, helt sikkert.

Buggz: Trodde Altered Beast var pack-in, men tydeligvis ikke for alle.
 
Ikke et stygt ord om Final Fantasy VII. Det var den som gjorde at jeg ble seriøst interessert i RPG - det vil si, lett micromanagement og stats og slikt. Jeg tror jeg kan takke FFVII for at jeg sitter å spiller Baldur's Gate i dag.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg lurer litt på hva som er greia med det der, egentlig. "Jeg spilte dette spillet da jeg var liten og derfor er det dritbra!" Vel, jeg spilte The Legend of Zelda så mye da jeg var liten at jeg kunne begge rundene utenat, kjørte gjennom med sequence break osv., og gjett hvor jævla mye lyst jeg har til å spille det nå? Ikke i det hele tatt, for det er faenmeg uspillbart. Jeg får mark av hvor klønete det spillet er nå, på samme måte som jeg måtte anstrenge meg for ikke å slå av FFVII umiddelbart da jeg fikk se hva Square våget å presentere som underholdning på slutten av Midgard-greia (den komplett dritale sekvensen hvor du skal kjøre motorsykkel (isteden slo jeg av en stund etter det igjen, etter å ha skippa meg gjennom en ørkesløs flashback-scene)). Noen ting var knærne til bia da vi var små siden det var en prototyp på noe som en gang kom til å bli jævla fett, men omtrent like relevant nå som en Walkman. Get over it, lissom!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
*unlike*
 
HEI, det er MIN opplevelse. Skal du devaluere den lizzm, tankepolitimester Fetipants, og på den måten erodere et av grunnlagene for identiteten min, altså ideen om at jeg alltid har vært rasjonell, kritisk og med god smak, og at jeg i bunn og grunn er det samme mennesket nå som jeg alltid har vært, bare at jeg er eldre og mer erfaren nå, at det er verden som har forandret seg og ikke jeg?

SIER DU AT JEG IKKE HAR SJEL!?

p.s. Nightmare Creatures og Fighting Force var ihvertfall like bra, om ikke bedre enn, Ninja Gaiden og Bayonetta.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvilken nytte har klassikerne hvis vi er den siste generasjonen som gidder å spille dem?

Edit: Og det SHDR skrev. Body Blows slår Street Fighter IV når som helst.
 
Body Blows var morsomt i sin tid det, men nå hadde ikke Amiga en spesielt god utgave av Street Fighter 2 heller, og jeg var lykkelig uviten om at gresset var grønnere på den andre siden.