Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke sant? Det var morsomt i sin tid. Nå, ikke akkurat.
 
Men noen spill var bra på grunn av uvitenhet. Hadde Street Fighter 2 vært like bra på Amiga som på SNES, kanskje ikke Body Blows hadde blitt like godt mottatt av kritikere eller gamere.

Men det er jo åpenbart at ikke alle spill holder like godt.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Når jeg tenker meg om så har jeg posta den der allerede, så da holdet det egentlig å si at Final Fantasy VII har holdt seg godt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yess. Da kan du vel like gjerne drite i å spille noe annet.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Spiller Gears of War 3.

Jeg var ikke fornøyd med toeren, men dette er virkelig kvalitet. I motsetning til forrige spill, så er frameraten fjellstø. Grafikken og lyden briljerer også. Virkelig en konstrastfylt affære og se animasjonene i Gears 3, når jeg de siste ukene har pint meg gjennom Deus Ex: HR. Synes også spillet er mer variert, både når det gjelder hvordan oppdragene er lagt opp og områdene man trasker rundt i. For all del: Det er fortsatt mye brunt, men langt mer variasjon og hakket bredere fargepalett.

Historien er fortsatt tanketom (Til tross for bra voice-acting, og noen gledelige innslag av kvinner som mikser det litt opp), men så lenge actionformelen er så perfeksjonert som her, så er det lite å klage på. Ingen revolusjon, men en spissing og perfeksjonering av alt som er bra med denne spillserien. Terningkast bra.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Baldur's Gate gikk jeg kraftig lei av da jeg kom til byen med samme navn, og hacket spillet for å maxe ut folka mine (255 i alle stats bithc) og bare gønne til endingen. Likevel daua to av folka mine på sistebossen fordi spillet er urettferdig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Baldur's Gate gikk jeg kraftig lei av da jeg kom til byen med samme navn, og hacket spillet for å maxe ut folka mine (255 i alle stats bithc) og bare gønne til endingen. Likevel daua to av folka mine på sistebossen fordi spillet er urettferdig.
Ja, når to av folka dauer på sisteboss etter at du har juksa så er det helt klart spillet det er noe feil med. :p
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Dere husker muligens ikke at sistebossen
har et angrep som insta-petrifyer en figur. Selve kampen var over i løpet av sekunder, men jeg reloada masse for å få inn en run hvor hun ikke forsteina minst fire på gruppa.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
... altså. Helledussen a. Jeg vet at baldur's gate til tider er jævlig vanskelig, men kan virkelig ikke huske sistebossen som spesielt vanskelig. Helt tydelig at du var rævva som mage.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Da jeg spilte FFX ble jeg møkk lei og kjørte Action Replay som holdt livet mitt på maks så jeg kunne ta sisteboss på lav level og bli ferdig med dritten. Er det mer, like mye, eller mindre galt enn å jukse i et spill som PC-gamere liker?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Like mye, og det er ganske ille.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg kjenner en som spilte FF7 for første gang som 18-åring og elsket det :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men.. hvorfor spille et spill du ikke liker?