StarEye, hvilken del av "vi er enige" ang. oppløsning var vrien å begripe?
FF7 prøver seg på stilen du nevner, men ender bare opp med å se helt jævlig glorete ut. Om spillet har landsbyer, skog og fjell har da ingenting å si! Jeg tenker på art design når jeg nevner "stil", og jeg synes (merk hvordan det ordet impliserer at jeg kommer med min egen mening, det er forresten spillets/utgiverens problem, ikke mitt) FF7 sin er begredelig av de nevnte grunner.
Transport Tycoon har også en oppløsning på 640x480, kom ut tre år før FF7 og ser fortsatt sjarmerende ut den dag i dag. Hvorfor? Art design. Diablo kom ut i 1997, samme greia der.
FF7 prøver seg på stilen du nevner, men ender bare opp med å se helt jævlig glorete ut. Om spillet har landsbyer, skog og fjell har da ingenting å si! Jeg tenker på art design når jeg nevner "stil", og jeg synes (merk hvordan det ordet impliserer at jeg kommer med min egen mening, det er forresten spillets/utgiverens problem, ikke mitt) FF7 sin er begredelig av de nevnte grunner.
Transport Tycoon har også en oppløsning på 640x480, kom ut tre år før FF7 og ser fortsatt sjarmerende ut den dag i dag. Hvorfor? Art design. Diablo kom ut i 1997, samme greia der.