Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rekti at det er noen nye bosser i spillet, nye kapitler også (blant annet et par hvor vi som er glad i pupper får litt ekstra). Håper bare du ikke var kjempeglad i det kapitlet i jungelen hvor du dasser gjennom en hule og blir angrepet av den digre ormen. =D
 
Skal ikke nekte for at jeg kommer til å stille meg inntil et hjørne og tilte kameraet rundt Ayane i ca. et kvarter eller mer.
Kan ikke huske at jeg hadde noe problemer med den ormen. Fjerna den eller?
Derimot det jævla flyvefaenskapet som jeg tror du møter på slutten av det kapittelet(bommer sikkert her nå, men likevel) var et greit helvete. Bueskyting i førsteperson er det verste.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
  • Få mail om ny server i RFO
  • Tenke "håh skal nok mer til for at jeg hopper inn der igjen, ja!"
  • Laste ned anyway :penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan ikke huske at jeg hadde noe problemer med den ormen. Fjerna den eller?
Derimot det jævla flyvefaenskapet som jeg tror du møter på slutten av det kapittelet(bommer sikkert her nå, men likevel) var et greit helvete. Bueskyting i førsteperson er det verste.
Hele brettet med ormen er borte, takke faen siden det var lett det verste i hele spillet. Jeg på min side hadde ikke noe stress med å skyte dragene med bil og pue, men de er uansett fortsatt med i Sigma 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spilte litt mer Star Wars: Eldste Republikken i Huset i kveld, tok blant annet det første Flashpoint-oppdraget sammen med en kompis. Kort fortalt så er det en instance hvor du får ett bestemt oppdrag med flere ledd, og så er det plott- og historierelaterte greier som ikke ville føltes malplassert i f.eks. Mass Effect eller andre Bioware-spill. Mao. er det fortsatt ikke spesielt bra skrevet, men opplegget med at du faktisk har noe det går an å late som er en unik rollespillopplevelse - sammen med kompiser - er faen ikke dum. De har å komme med nye Flashpoints jevnt og trutt, det er dette som er selve greia med Old Republic.
 
Det kommer flashpoints jevnt og trutt ganske greit tima mellom hver planet du gjør deg ferdig med. De er nok ikke like rollespillhistorie-aktige som den første er jeg redd.

Edit: sånn i ettertid kan det hende du mente at bioware har å komme med nye flashpoints jevnt og trutt, dermed blir min post verdiløs, men vi får ta tvilen til gode og la det stå, hei hei!
 
Er Kingdom of Alamur eksklusivt til ORIGINS?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kommer flashpoints jevnt og trutt ganske greit tima mellom hver planet du gjør deg ferdig med. De er nok ikke like rollespillhistorie-aktige som den første er jeg redd.

Edit: sånn i ettertid kan det hende du mente at bioware har å komme med nye flashpoints jevnt og trutt, dermed blir min post verdiløs, men vi får ta tvilen til gode og la det stå, hei hei!
Jeg mente faktisk begge deler, så takk for nyttig info.
 
Fant nettopp ut at eg kan betale Games On Demand-spel på Xbox360 med MS Points ved å trykke X ved betalingsskjermen. Siden eg fekk 2400 slike fra Elkjøp pga at eg ikkje fekk den begrensa utgåva av BF3, bestemte eg meg for å bruke dette på Resident Evil 4 HD-versjån. Blir å spele det fremover siden håde.
 
Spilte litt mer Star Wars: Eldste Republikken i Huset i kveld, tok blant annet det første Flashpoint-oppdraget sammen med en kompis. Kort fortalt så er det en instance hvor du får ett bestemt oppdrag med flere ledd, og så er det plott- og historierelaterte greier som ikke ville føltes malplassert i f.eks. Mass Effect eller andre Bioware-spill. Mao. er det fortsatt ikke spesielt bra skrevet, men opplegget med at du faktisk har noe det går an å late som er en unik rollespillopplevelse - sammen med kompiser - er faen ikke dum. De har å komme med nye Flashpoints jevnt og trutt, det er dette som er selve greia med Old Republic.
Hm, dette høres jo ikke så verst ut. Bare synd at MMORPGer er Verre Enn Aids etter min mening, kan det være at jeg må svikte prinsippene nå snart?

(har sikkert ikke pc til å kjøre det uansett, så tviler på at dette blir en problemstilling)

og en til ting til.... det finnes en HD-utgave av RE4 på Xbox Live? :eek:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Næh. Om jeg husker riktig er det en skrot port av PS2-utgaven.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Gametrailers har en video review av den versjonen og den ble ikke veldig godt mottatt. Høyere oppløsning men grøtete teksturer og noen andre greier jeg ikke husker.

Wii-versjonen er fortsatt Den Definitive Utgaven.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den versjonen er den samme som xbox-versjonen med de samme "problemene", bare at den støtter move. Så ja, den er jo direkte bedre. Gametrailers nevnte den i reviewen sin og om jeg ikke husker helt feil mente de at wiimote+nunchuck fungerte bedre enn move. Ikke siter meg på det.
 
Kjøper ikkje spelet tre ganger uansett, så denne versjonen får holde. Ser skarpt nok ut, så klart er det gamle teksturer og alt det der, men det ser mindre grautete ut enn Wii-versjonen pga oppløsning etc.

Pitelitt vanskeligere å sikte uten wiimote, men det funker bra. Så verd penga for dei som ikkje allerede har det og er lei. Dette er første versjonen eg KJØPER, så er det sagt. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Måtte jo gi det nye skjermkortet litt å jobbe med, og da smerter det meg å måtte innrømme at Trackmania 2 på maks fortsatt er for mye å tygge på for maskinen min. Uansett, jeg fikk da mekka meg en ny bil.



Bil er det beste bilmerket.