Hva spiller du for tiden?

Jeg disconnecter aldri en eneste match til i Dota 2. For da havner man i low-priority matchmaking pool, og der vil man ikke være. jeg har heldigvis bare 2 dager igjen før jeg kan spille med folk som har noe litt mer vettugt enn kommentarer som "your mather" (som antageligvis skal bety 'your mother') å komme med i chatten. Det er også veldig viktig å ikke spille dårlig der, for gjør man en liten feil, kommer en eller annen hykler og skal rapportere deg for å være så noooob idiot wat ar u doing. Og ingen kan engelsk der, ikke en jævla eneste en. Valve har virkelig gjort en kjempebra jobb med å skremme folk fra å disconnecte, og også å holde 13-åringene og folk som er 13 år i huet avskilt fra resten. Nå skal jeg bare ta en puase fra det spillet i to dager, før det svartner for meg.
 
Kommer vel ikke som noen overaskelse at årets GOATSE fortsatt er GOATSE. :smugdog:



Nå er jeg ca. sånn ferdig med min egen truck med mindre jeg får noen fete oppgraderinger. Neste mål er å utvide firmaet så jeg oppgraderte hallen min, kjøpte en dritertruck fra MAN og hyra en udugelig fyr ved navn Ulf. Han trekker bare inn noen hundre Euro ekstra på hver tur så jeg lurer på om ikke det lånet på 400.000 var et dårlig valg. Vi får se.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Hvor høy grafikk har du på?
Jeg har starta med New Super Mario Bros. U nå og jeg liker det (Hatt det siden launch), men fy fean så vansklig det er å holde gamepaden.

Edit: Jeg holdte på å kaste gamepaden i veggen under en av challengene på NSMB.U
 
Det er maxa, men screens tatt med Steam sin greie ser alltid dritt ut her. Ikke at spillet ser fantastisk ut, men det er ikke stygt heller når man raser ned autobahn.
 
Tenkte jeg skulle fjerne litt av backloggen før de nye spilla begynner å komme ut i februar, så jeg fullførte Catherine på 360 for noen dager siden, ganske ålreit spill hvor du bruker halvparten av spilletiden på å klatre oppover vegger i marerittene til en fyr ved navn Vincent

en fjerdedel på å se visninger

og en siste fjerdedel på å snakke med folk og drikke deg dritings i en bar:

du får med den rosa t-skjorta til vincent og en liten pizzaeske hvis du kjøper spesialutgaven av spillet, kan bli nyttig en dag.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Bare hyler ut nok engang at det er et av de beste spillene Herr Shinra har hatt gleden av å spille
 
Prøvde meg endelig på litt Rage nå bare fordi og etter litt tweaking så... ser teksturene på nært hold ut som total pungsvette fortsatt. :penga:




Når det er sagt er både skytinga og kjøringa ganske ålreit og det er pent på avstand. Storyen og settingen er så som så, men jeg liker designene på folka veldig godt. Ålreit spill om man bare vil skyte masse dritt, men ikke verdig id med tanke på hvor ræva det er teknisk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ræva teknisk ja, der har du Rage. Sånn... øh, bortsett fra at teksturteknologien er noen mil foran det samtlige andre aktører driver og diller med om dagen. Carmack burde kanskje innsett at dagens skjermkort ennå ikke er kraftige nok til å drive spillmotoren, men detaljer.

For min egen del gir jeg glatt faen i at ting ser skrot ut på nært hold (ikke at ikke det pleier å gjøre det i spill nå om da'n, forresten), så lenge omgivelsene faktisk ser unike ut istedenfor å se ut som klipp-og-lim fra en nyutdanna leveldesigner.

Og ja, våpenspillet eier. Det er et rett-fram skytespill med litt kjøring og minimalt RPG-dill lagt inn og jeg synes ikke id burde skamme seg over akkurat det. At den opplevelsen slo rimelig dårlig an hos kundene, derimot...
 
Klarer faen ikke legge fra meg Nintendoland og DonkeyKong Crash Course. Har fått 17400 poeng nå, og er best i Norge og Sverige, ifølge den "(u)ofisielle" Nintendonm.com
Har så lyst til å spille mer Arkham City, eller Me3 på Wii U, men som sagt, jeg er så hekta på det minispillet at det klikker i hodet på meg
 
Tokyo Crash Mobs er ute til 3DS nå og jeg bare


Det er da forskjellige variasjoner av Zuma vi alle har spilla før. Forskjellen her er at man spiller som to damer, ei japansk og ei blond og vestlig. De blir utsatt for forskjellig trakkaserings fra hipstere, ninjaer og aliens. Løsningen er såklart å kaste dem på hverandre så de matcher tre og forsvinner. Grunnen til at spillet er psy av duck art er fordi det er live action. Kuttescener er full video i 3D og av kvaliteten til en reklame for en tannlege. Det er i grunn ikke så mye mer å si enn at alle må ha dette om de har maskina.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Jeg spiller 10000000 som er et ganske merkelig "Tre på rad" spill hvor du er i en dungeon og prøver å få 10000000 poeng for å få frihet

Passerte netopp 13,5% merket
2013-01-19_00001.jpg


Spillet er ikke så mye, er nok to-tre timer før det er rundet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte det på Steam på torsdag, tenkte "hmm får vel se hva dette er for noe" og plutselig tenkte jeg "FAEN klokka er halv to jeg skal på jobb i morra faen".
 
Cutscenes var ikke det eneste problemet med MGS4. Det var for oppdelt (og nei, da mente jeg ikke den lange røykepausen til Snake mens neste kapittelet ble installert) og hvert eneste kapittel føltes ut som et nytt spill, i en negativ forstand. Er ikke stor fan av globetrotting i spill som dette. Det er dette som skiller Uncharted 1 og 2 fra 3, og MGS1, 2 og 3 fra 4. Følelsen av progresjon, å starte fra et punkt og gradvis ta seg frem fra der - den manglet fullstendig.
 
Kjøpte Far Cry 3 til Den Nye Datamaskinen i går. Det eier. Spilte det kun et par timer, men jeg elsker allerede nå og snike meg rundt i gresset og knerte gærninger. AIen er dum som et helvete, men det driter jeg i. De jævla komodovaranene kan derimot ta seg et tak. Det samme kan også all den norske teksten som er overalt, må finne ut hvordan jeg bytter det. Men men.