Hva spiller du for tiden?

Dawnguard er noe skikkelig piss ja. Har lyst til å starte på Dragonborn men må gjøre meg ferdig før vampyrdritten først. Det ser ut som jeg har mye igjen også i følge wikien.
 
Apropos piss, når du starter på Dragonborn er det en draugur krypt sørvest på kartet. Questen man får der er must, men den har ørtenhundre steg og det er masse dødtid mellom hver av dem så start med en gang.

\/Jepp\/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det den hvor du må finansiere ekspedisjonen til han løkrullen?
 
Nettopp ferdig med episode 2 av Cognition: An Erica Reed Thriller. Denne gangen ble partneren din kidnappet av en morder hvis(???) kjennetegn var å skjære av ører, øyne og tunge fra sine ofre. Bra greier.
 
Fuck yeahr, Sniper Elite: Nazi Zomble Army er akkurat så fett som jeg håpa på. Det er da akkurat samme motoren og gameplay som SE2, bare at det er mixa med Left 4 Dead. Man befinner seg da i utkanten av Berlin og Hitler har akkurat satt inn det siste kortet han hadde i ermet, zombier. Målet er da å vandre fra A til B med sedvalige safe houses og knerte alt man kommer over. I starten er det bare standard vandrere man knerter, men etterhvert dukker det opp folk som kan skyte og tilogmed snipe. Folk som løper mot deg med live granat er det også.
Ihvertfall har man hele arsenalet fra fullversjonen til å hjelpe seg og det gleder stort. Som kjent har dette den beste snipefysikken noensinne og når alt man har å måle seg mot er treige mål i åpent lende er det en fryd. Kan fremdeles treffe dem i pungen, men desverre dør de ikke av det. :sukk:
Bare 11 Euro hos Steam så om noen vil coope er jeg klar.
 
Spiller Ni No Kuni. Fantastisk spill, og det er så morsomt at det er evigheter siden jeg spilte et Jrpg.
Unormalt vakkert er det også. Skal utdype mer snart. Men sitter i bilen på mcdrive.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ugh. Altfor mye spill denna kroppen skulle hatt kloa i, merker jeg

Selv sitter jeg og veksler mellom tre spill om dagen; SSX, Gears of War 3 og Uncharted 3.

SSX:
Målet er å kjøre snowboard ned ni store fjell med masse farer. Man kan ikke det med en eneste gang da man ikke har skillz, så man må hoppe unaturlig høyt med snowboard og gjøre småteite triks, eller kjøre raskere enn lyset og evt skru tilbake tiden om det trengs pga en stygg tryning.
Ekstremt overdrevet, men er blitt lagt på en realistisk linje, noe som fort blir en rollekonflikt.
Personlig så elsker jeg det. Det ser pent ut, har fantastisk farts- og mestringsfølelse. Eneste jeg sliter med er den konstante wub-wub-wub greia. Hiphoppen i spillet er feit nok, The Hives-låta røsker i dansefoten, men den wub-wub'en. Blir å efforte med å legge inn oskur hipsterindie på egen spilleliste.

Gears of War 3:

Brukt godt over 4 måneder på å komme ordentlig igang. Man er en skuddsvamp som så og si ikke kan dø, man har så og si evig ammunisjon og ræva one-liners og eksplosjoner kommer tett som hagl.

Plottet er noe a la at noen har tatt treningsutstyret til de du spiller og de går på en roidrage for å få tilbake romaskina. Alt regissert av Michael Bay

Regner med det funker i co-op med kompis så man kan brofiste, spise chips og drikke øl

Uncharted 3:

Tok meg 15 min før jeg måtte skru av for å gå på butikken for å kjøpe popcorn, øl og fedora. Det ER Indiana Jones om han var massemorder.

Velregissert, stramt gameplay og knusdeilig å se på. Problemet mitt er at det ofte prøver å være mer film enn spill, samtidig som det prøver å være mer spill enn film. Vanskelig å forklare. Blir nok å fullføre, for det er ikke dårlig i det heletatt

BONUS CONTENT:
Ble ferdig med FarCry 3. Særeste jeg har vært borti noen gang; før jeg fullførte var supergira på å fullføre 100% med alle collectables og sånne ting. Da jeg hadde blitt ferdig med kampanjedelen hadde lufta gått helt ut av ballongen og jeg orka INGENTING. Er forsåvidt Relics, Most Wanted og Memory Cards som mangler, så alle sideoppdrag, jaktoppdrag (de Rare-greiene iallefall, litt usikker på om jeg tok resta), småbaser og radiotårn er tatt. Sikkert gjort alt som faktisk er gøy allerede
 
Eneste jeg sliter med er den konstante wub-wub-wub greia. Hiphoppen i spillet er feit nok, The Hives-låta røsker i dansefoten, men den wub-wub'en. Blir å efforte med å legge inn oskur hipsterindie på egen spilleliste.
Tips: Man kan skru av at wub-mixen av "It's Tricky" kommer på hver gang man oppnår tricky-status i innstillingene. Det var det første jeg gjorde etter første løp, i alle fall.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Var å stoppe midt i første løpet og skru av musikken, for så fjerne den remix-greia. Beholdt dubstep-styret for nå, men blir som sagt å efforte med egen spilleliste med Mötley Crü, The Shins m.m etterhvert, ja
 
Fy fader Ni No Kuni....skal skippe jobben i mårrs og bli hjemme for og kose med deg, du er så pen og se på, og du er så morsom og ha rundt seg. Jeg elsker deg rett og slett. Husker du i dag, når vi pakka sekken og sa" vel, det er NÅ eventyret begynner"
Vel, det begynte ikke for meg riktig enda. For jeg måtte hjelpe
Noen i landsbyen, som tok lang tid, men i morge , Nk No Kuni, så begynner eventyret vårt :)
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Så slik gikk nå det.

(Spoiler for de som ikke har vært i 'shiren i Diablo3 ennå)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hadde en kompis på besøk, så dro litt Gears of War 3 sammen. Er ekstremt mye bedre med to, men jeg kan fint konkludere med at det ikke er helt min type spill. Gi meg heller Catherine
 

Jante

privileged CIS shitlord


Har testa The Banner Saga: Factions litt de siste dagene. Det er altså et free-to-play turn-based strategispill, og utgjør multiplayerbiten av spillet som ble kickstarta. Foreløpig en interessant affære. Spillet minner en smule om Heroes of Might & Magic, Fire Emblem, eller en slags avansert for for sjakk med diverse vikinger som brikker.



For å oppgradere troppene dine trenger du Renown. Siden det er FTP er det selvfølgelig en marketplace hvor du kan slafse til deg Renown om du er rik nok IRL. Men du får ikke noen edge annet enn mindre brukt tid og litt andre farger på troppene dine om du gidder cashe ut for det, så det er den tålbare FTP-modellen. Ingen fordeler i form av bedre utstyr eller noe slikt.



Inntrykk så langt: Art direction er knall, kampene flyter fint og når de får fiksa friendslista og en del småbugs tror jeg det kan bli et ganske så kult tidsfordriv. Veldig ålreit for et spill som er gratis altså.

Jeg vinner også ganske ofte, ergo 10/10
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nicholas og jeg rocka akkurat kåken litt i MGS: Peace Walker, og jeg vil bare si at dere som eventuelt ikke slo til på supersalget missa ut skikkelig. Det er fett aleine, men gubbevaremegvæl Metal Gear Solid-coop er jaggu noe for seg selv. Det er forøvrig fortsatt plass til to, så sleng dere med ved en seinere anledning.
 
Tro det eller ei, men ARMA3 alfaen er mer ARMA. Altså beinhard milsim som ikke gir deg en dritt og spøtter deg i trynet. Det følger med noen enkle missions hvor man skal soldate, svømme, kjøre og helikoptre. Jeg feila såklart katastrofalt på alle, men i bilbiten døde jeg i det minste ikke. Ser på det som en liten seier.
Etter det laga jeg et custom mission hvor man skal drepe en kanin.

 

TheNormalGeek

også kalt Anders
@Lodin Hvordan var de nye dykkeoppdragene? Jeg gleder meg til Arma3 men jeg venter til det blir mer content før jeg velger om jeg skal skaffe det.
 
I den smakebiten man får i alfaen skal man svømme rundt og desarmere miner. Del to var den jeg dævva på hvor man så skal på land og bøffe en AA-launcher og drepe et helikopter. Man gjør dette for å forberede forholdene for et angrep fra allierte og jeg tipper det er del tre. Det er og en båt man kan sabotere som optional mål. Akkurat som på land er kontrollen mye mer smooth nå og det føles som svømming bør i spill. :ehm:
TrackIR eier såklart forøvrig. Løp rundt på en åskam og så etter spotterne til en mortar som dreiv å pepra en landsby og etterhvert begynte jeg å snu huet automatisk mot den hver gang de traff for å se hvor faen de kunne være. Så ble jeg skutt i huet.
Sånn ellers skal folk med dette få nøkler til alfaen av A3 lite som da har litt dårligere grafikk den femtende. Kan sikkert slenge en din vei da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I den smakebiten man får i alfaen skal man svømme rundt og desarmere miner.


Eg er òg interessert i å få ein nykel, sånn apropos.