Hva spiller du for tiden?

Jeg må ærlig innrømme at å bruke VR til å spille brettspill/sosiale spill er noe som frister meg heller lite. Det mest frustrerende med VR for min del er at jeg vil at det skal være bra, men jeg veit jo at det beskjedne spillutvalget som eksisterer ikke på langt nær kan rettferdiggjøre å blåse 10K på faenskapen. Og hvis ikke denne situasjonen endrer seg snart, blir det aldri snakk om noen runde to med VR-utstyr som kan forbedre opplevelsen og/eller senke prisen. :(
Ser dette. Vet vi noe om salgstallene til PSVR? For min del virker dét definitivt som den konkurrenten som har størst sjanse til å nå et massemarked, per dags dato.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
De blir sikkert å komme med noen tall under presentasjonen i kveld. I slutten av februar hadde de solgt 900 000 enheter i hele verden, det var mer enn Vive og Oculus kombinert.
 
RiME faller desverre inn i kategorien ganske bra, men...
Det er dritlekkert å se på og musikken er fantastisk. Desverre syns jeg dog ikke gameplayet helt holder. Det er ganske opplagt at utviklerne ville mekke det neste ICO eller Journey og det klarer de ikke. Kontrollen er ganske grusom. Full sjømann er en god beskrivelse. Det kjører og ræv på stort sett alt til tross for å se ut til å være noe til en Nintendo.
Ville virkelig elske dette, men eh. Man får i det minste møte en fin rev.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Divinity: Original Sin 2 er ikke ferdig ennå og kun første act er spillbar, men det er sommerferie og jeg ville spille Divinity Original Sin 2.

Dette er good black. De har en litt annen vri på hvordan fremgang i en RPG fungerer og det fungerer bra. Det ligger litt mellom det å ha et klart definert mål og det å kunne løse problemer helt fritt. Du har quests, men du blir gitt flere oppgaver som løser det samme problemet og du gjør det som føles mest naturlig for deg. Verdenen blir da også litt annerledes hvor du henger rundt samme området over lengre tid, men et område hvor jeg følte mer for å utforske og løse enn i det første spillet.

Kampene er også relativt vanskelige som betyr at det å velge slosseløsningen ofte ikke er verdt det, spesielt siden det å denge folk i seg selv ikke gir like mye xp og lewt som før. Slossing føles mer som noe en helst vil unngå og som gir mye motivasjon til å faktisk er-pegḗ´e og prøve å få med seg det som skjer.

Det eneste som blir litt snodig med dette er når du oppnår det spillet ville ha deg til å gjøre og du føler du skipper alle de andre questene som nå ikke har noen hensikt. Det er vanskelig å si til hvilken grad en kan skylde på designet i forhold til om det bare er innlærte vaner og forventninger jeg har om hvordan en RPG skal fungere.

Ellers da: 4-player. Spillbare raser. Mye endringer i kampsystemet. 'Persuasion' er en attripupp nå og du blir ikke fortalt på forhånd om du klarer å overbevise eller ikke, pluss mye utilgivelig dialog ala 'Souls hvor folk vil nekte å prate med deg i all evighet hvis du svarer feil. Du velger et instrument som vil representere deg og påvirker bl.a trudeluttene som spilles da du denger folk. Kult. Chatten er ennå kreft å bruke og krever at du sjekker om den reagerte du begynner å skrive- FAEN jeg glemte at jeg ikke må trykke enter mens jeg snakker med en npc. Hakket bedre grafikk både estetisk og teknisk. Mye støtte for dungeonmastering og du kan erklere andre spillere som fiender og stjele fra dem osv, for de som er innpå slik nerdete "rolle spilling".

Objektivt bedre enn det første spillet så langt / 10.


Også testa jeg litt Ashes of the Singularity siden det inngikk i en humle bumle jeg fikk i gave for litt siden. Det kan alle la være å teste og heller spille Supreme Commander / 10.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kl 0100: Leggetid-ish, skal bare snakke med hu dama i bowlinghallen i Yakuza 0 nå som jeg har låst opp siste del av friendship-måleren hennes. Kommer dit og … "hei, du må bowle en turkey" (dvs, tre strikes på rad). Jaja, kan vel gi det et forsøk

Kl 0245: DREP MEG

Nå har jeg gått gjennom ørten youtube-videoer og forum og alle har sin egen surefire måte å gjøre dette uten problemer. Men jeg får det bare ikke til uansett hva jeg gjør. Flere ganger har jeg klart to strikes og så er det én pin igjen på siste ballen. Det er til å bli spenna gæærn av. Disse pin'ene beveger seg ikke i følge fysikkens lover, det virker å være designet sånn at hvis du ikke klarer å komme over 97 på power-måleren så blir en eller to pins stående uansett. Og tilogmed da må du være heldig


0255: KLARTE DET HERREGUUUUUUD

... herregud premien for å klare det.

Jeg vant en høne. Ikke en kalkun, men en høne. Og jeg ansatte den som manager i eiendomsselskapet mitt.

Dette spillet altså.
 
Med mindre du har rævburger er det ikke meninga at du skal gjøre sånne ting i sandkassespill. Herre snute.

På den annen side sitter jeg her halv sju på morraen og bygger Batcomputeren til Lego Dimensions så jeg burde holde kjeft. :yoshi:
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Åh jeg er så lei av å ikke har penger, gleder meg til september når all restskatten er betalt til Tyskland, feriepengeløse juni er et vagt minne og jeg endelig har full lønning å bruke på tull som Nintendo switch. I mellomtiden har jeg, i mangel på nye spill, begynt å speedrunne Super Mario 64. Det er ganske artig! Begynte for to uker siden og hittil er personlig rekord for Any% 37 minutter og noe. Om jeg fortsetter å trene på noen av glitchene jeg ikke får til helt consistently (som owlless og staircase) og optimerer ruta mi litt skal jeg nok får det ned i 20 min spekteret. Noen andre her som også har drevet med SM 64 speedrunning?
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi tar en liten round-up, tenker jeg.

Steam-salget er jo over for denne gang, og jeg - i likhet med sikkert mange andre - har for vane å legge spill som ser interessante ut i ønskelista sånn at jeg kan vurdere hvilke jeg vil bruke penger på når de er latterlig billige et par ganger i året. I det siste har jeg spilt noen av dem, og tenkt over det grunnleggende urettferdige spørsmålet: Fikk jeg smell for hjorten bare i løpet av disse få minuttene, basert på hvor mye jeg ga for spillet?

Vi kjører på.

Hive Jump (70,-)
Et sideskrullende plattformspill hvor du løper, hopper og durer rundt med venstrestikka og skyter med høyre. Overraskende nok var det også et taktisk verdenskart, hvor du må bestemme deg for hvor du invaderer neste gang i kampen mot romvesnene (dere skjønner hva bakgrunnshistorien er), noe som var litt overraskende men hyggelig absolutt.

Greia er at spillet er bra, men det er åpenbart konstruert for at du skal spille flere sammen (inntil fire) og dermed er det gørandes vanskelig. Fiendene respawner hele tida; jeg trodde det bare var monster-reder som spawna nye grevlinger og at det stoppa da jeg knuste dem, men det viste seg å ikke stemme. Det ble for overveldende etter hvert, og irriterende nok kombinerer spillet et Souls-system hvor du kan gjenvinne tapte ressurser når du dør hvis du finner igjen ryggsekken din før den blir spist av monstrene med et livsystem hvor du bare taper alt hvis du suger (og det gjør jeg). Fant ikke helt gleden før jeg ble spist.

Verdt det? Sammen med andre, sikkert. Krever dog mye tid. Ble ingen høydare umiddelbart. Så nei, altså.

Little Nightmares (150,-)
Stemningsfullt og styggpent plattformspill av samme type som Limbo og INSIDE. Jeg likte INSIDE enormt mye bedre enn Limbo, ooog Little Nightmares havner nok nærmere INSIDE sånn sett, selv om det ikke når helt opp. Kommer til å spille det mer, koste meg.

Verdt det? Jepp!

GIGA WRECKER (70,-)
Dette er faktisk produsert av Game Freak; de som lager den originale Pokemon-serien for Nintendo. Dette har dog overhodet ingenting til felles med Pokemon, siden du styrer ei cyborg-jente i en postapokalypse (romvesenangrep). Gimmicken er at berta har en magnetisk arm som lar deg drasse med deg vrakrester og søppel som blir liggende etter at du knuser fiender og hindringer, og lage klosser og gjenstander som hjelper deg videre eller i kamp. Litt som et mer action-fokusert Trine (ikke Hattestad).

Det er ikke dårlig, men det føles litt... halvveis, hvis det gir mening. Grafikken er uelegant 2D og fysikkmotoren føles for fiklete til at jeg klarte å få godfølelsen. Litt usikker på dette.

Verdt det? Njæææ.

HackyZack (25,-)
2D-plattformer som går i hondreåhælvett som det heter der jeg kommer fra (det betyr "veldig fort"). Du er Zack og skal sparke en ball inn i et lite mål på baner som svever i lufta og har visse hindringer som kompliserer sparkinga di. Du har en helt fenomenalt presis og klart definert kontroll på sparkinga, og musikken er helt fantastisk. Når det er sagt så er det også såpass slitsomt å spille - du må være helt dønn presis hele tida for å fullføre hver bane perfekt - at jeg ikke orka mer etter første verden.

Verdt det? Høres kanskje ikke så bra ut, men det kosta 25 spenn lzm. Lett verdt det.

Resident Evil 7 (300,-)
Det eneste fullprisspillet jeg hadde på lista. Denne gang er det et førstepersonsspill (noe jeg faktisk ikke var klar over før jeg kjøpte det), og selv om grafikken umiddelbart avslører at det er snakk om en konsollport ser det slett ikke gæærnt ut selv om noen av shaderne var rimelig - heh - shady og ansiktsanimasjonen i introen gikk Mass Effect Andromeda en høy gang. Stemningen legger seg så tett opp til tidligere RE-spill at dette like gjerne kunne foregått på samme sted som RE4 uten at man hadde trengt å endre noe særlig, men etter hvert ble det ganske klart at Capcom har bestemt seg for å gå for en ganske annen tone. Uten å spoile noe særlig kan jeg jo si at det ble en del lemlestelser etter kort tid, og det har jeg egentlig blitt veldig lite glad i med åra. Men! - igjen! - det blir så overdrevent at effekten blir mer komisk enn noe annet. Sleng på ikke bare en, men to sekvenser hvor du må løpe fra en dødelig angriper i et lite område rett etter hverandre, og du har et spill som ikke har noe mer å by på enn ymse skrekk- og bad taste-klisjeer, iallfall innledningsvis. Får vel gi det en sjanse til siden det var så dyrt, men eh.

Verdt det? Næh.

OneShot (42,-)
Visste lite om dette, fordi det er et sånt "ikke si noe om spillet fordi alt er spoilere"-spill. Så. Grafikken er pen nok, og opplegget virker interessant; dette er et narrativ- og gåteløsningsfokusert spill uten kamp (iallfall så langt jeg spilte), og... da er det synd at det tekniske stikker en del kjepper i hjula. Dette er laget med RPG Maker, og uvisst av hvilken grunn har utviklerne sørget for at du spiller i et knøttlite vindu og fraråder å bruke fullskjermfunksjonen. Jeg får iallfall inntrykk av at RPG Maker har lagt en del føringer som ødelegger opplevelsen litt; RPG Maker er ikke laget for denne spilltypen, og selv om førsteinntrykket er bra, er det en del småtteri som forpurrer opplevelsen. Men jeg liker spill som utfordrer fortellerteknikker i spillmediet, så...

Verdt det? Til den prisen, jada. Skal spille det mer.

Project Highrise (49,-)
Bygg din egen skyskraper! Akkurat som i Sim Tower, bare ikke ræva (som i Sim Tower). Dette spillet ser veldig pent ut, iallfall til du legger merke til hvor få bilder alle animasjonene har. Sikkert litt for at det skulle være menneskelig gjennomførbart å la hundrevis av folk sose rundt i skyskraperen din. Uansett: Jeg elsker management-spill, men jeg er virkelig spektakulært dårlig i dem. Så også i Project Highrise, hvor jeg - med de beste hensikter - klarte å bygge meg selv til komplett bankerott etter bare noen uker (i spillet). Det er riktignok bare min egen feil, og det eneste egentlige ankepunktet jeg har er at når du skal etablere utleieenheter i tårnet ditt for forretninger så er det fort gjort at du skriver under avtalen og så bare flytter de umiddelbart ut fordi du glemte å bygge inn en ting de krevde for å slå seg ned. En liten varsel hadde vært fint, spesielt siden disse kravene bare er synlige hvis du går inn på leieavtalen. Men likevel, moro å bygge tårn, og strukturen på oppdragsmodusen er helt super. Kommer til å finne det fram når det begynner å klø etter noe managementings igjen.

Verdt det? Absolutt.

The Final Station (40,-)
Postapokalypse igjen! Jeg trodde jeg hadde det ganske klart for meg hva dette kom til å være, men dæggærn snute der tok jeg feil, gitt. Du spiller som en lokfører som må utføre oppdrag mens Ting Foregår, og her er det jaggu mye vekt på verdensbygging og narrativ. Du har kontroller for å skyte og angripe også, men - liten spoiler - det klarte jeg meg uten i løpet av hele første kapittel. Jeg liker veldig godt både den grafiske stilen og hele strukturen på narrativet og hvordan det er flettet sammen med spillmekanikkene - og derfor er det så skuffende at spillet veldig åpenbart er laget av folk med engelsk som andre- eller tredjespråk. Det er hårreisende dårlig skrevet til tider, skrivefeil eller dårlig grammatikk er mer regelen enn unntaket, og det synes jeg er vanskelig å godta. Når det er sagt så er spillet bra nok til at jeg kommer til å spille videre.

Verdt det? Ja, bare hold ut den dårlige skrivinga.

The Technomancer (75,-)
Rakk bare å spille såvidt forbi introen, men dette er litt sånn... eh. Altså, det jeg har lest er at det er til tider helt ubehjelpelig skrudd sammen og ufrivillig morsomt mye av tida (noe som kan bekreftes etter introen), men - men! - jeg synes verdenen spillet presenterer er skikkelig interessant. Dette er da et action-RPG litt i samme stil som Bioware sine spill, men med en brøkdel av budsjettet (i det minste håper jeg det). Veldig B-film-stemning da, men det har hjartet på rette staden og er absolutt ikke plagsomt å spille.

Verdt det? Til denne prisen? You betcha.

Rosinen i pølsa til sist da:

Desync (50,-)
Endelig. Endelig har noen videreutviklet konseptet i Bulletstorm. Dette er et superraskt FPS som minner om... ja, Bulletstorm, men også Devil Daggers og Painkiller. Altså et oldschool FPS som - etter en obligatorisk kryptisk intro - ikke har noe bruk for historie eller narrativ, men som har et stålfokus på mekanikker og den gode skytefølelsen. Estetikken er muligens ikke noe for enhver; dette er hardcore neon-punk, det tyter av chromatic aberration, hacker-lingo og abstrakte former, men jeg synes det er helt utsøkt. Kjernen er at du skal slåss gjennom rom med fastlagte fiendetrefninger (ikke en roguelike på noe vis), og skyte dem med laserkuler til de dør. Helst ved å bruke Attack Sequences, altså forhåndsdefinerte sekvenser av handlinger som du rett og slett må finne ut av selv. For eksempel er det en attack sequence å drepe noen på kloss hold mens de er staggered, å sidesteppe et prosjektil samtidig som du skyter noen i huet osv. Teknisk komplisert, utfordrende, men også bånnsolid og givende. Skulle bare teste det litt, ble sittende i to timer.

Verdt det? Kjøp det selv om du må betale fullpris.

Har også kjøpt litt indierask på Switch. Først ut var Tumbleseed, rett og slett fordi en av utviklerne skrev en postmortem om hvor dårlig salget hadde vært og hvor synd det var siden det var så bra, de hadde bare helt feilbedømt hvor vanskelig folk kom til å synes det var. Syntes synd på dem og ble interessert, så jeg kjøpte det. Burde latt vær. Det er - jepp - horevanskelig, og selv om jeg ser at det går an å mestre det etter hvert (du styrer en pinne som det balanserer et frø oppå, og må unngå fiender og å ramle ned i høl mens du gjør ymse komplekse ting for å få greier som lar deg... gjøre ulike ting. Det er jævla abstrakt er hva jeg sier), så ser jeg virkelig ikke at det blir spesielt interessant selv om jeg havner der en gang i tida. Skuff.

Da er det koseligere å snakke om GoNNER, som er en roguelite-plattformer hvor du soser rundt i en labyrint og moser slemminger mens du prøver å finne den perfekte gaven til hvalvennen din. Estetikken er komplett kokos bananas og ulikt noe annet jeg har sett før, og det er helt desperat hektisk til tider med fiender tettpakka rundt deg og et absolutt krav om komplett tilstedeværelse og oppmerksomhet mens du vegghopper og skyter deg gjennom hælvete. Jeg elsker det. Verdt å nevne at spillet aldri forklarer noen av mekanikkene direkte, og selv om du fersker det grunnleggende fort nok er det mange ting som ikke er like åpenbare og som rett og slett må utforskes. Har ikke tenkt å si noe mer enn det, annet enn at her er det ganske stort rom for mestring og systemforståelse. Skjøp den spillen ok.

Det er forøvrig mye igjen på lista over spill jeg kjøpte på salg. Får se om jeg gidder en sånn runde til, hvis noen bryr seg.
 
GøNNER er mekka av en jævlig hyggelig svenske jeg har møtt ved et par anledninger da en fyr jeg bodde med fram til jula 2016 mekka lydeffektene i den spillen. De jobba hardt og hadde ca. null suksess på Steam (shocker.no) så det varmer litt at Switch-versjonen virker å gjøre det ganske bra for dem. Jeg og anbefaler det spillet, men er åpenbart en smule biased :ninja:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
en fyr jeg bodde med
Martin Kvale, eller? Har møtt ham såvidt på GGJ mener jeg å huske, han har iallfall vært hos Krillbite før, veit ikke om det er tilfelle nå, men han har vært på Hamar iallfall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Absolutt, han jobba på Hidden Folks også f.eks.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg er som vanlig litt seint til bordet, men spiller omsider Doom 2016. Det er vel godt kjent som et bra spill, og kan vel bare bekrefte det. Positivt overrasket over hvor bra glory kills funker (trailerne fikk det til å se ut som noe irriterende QTE-dill). Intensiteten er perfekt og vanskelighetsgraden virker akkurat passe tight (spiller på ultra violence). Nostalgifaktoren tilfredsstilles også utrolig godt hver gang det dukker opp en lydeffekt eller musikkbit fra de gamle spillene.

Negativt? Presisjonsplattformhopping i MITT FPS?!?! Det er fortsatt en dårlig idé ass. Jeg liker friheten hoppingen og klatringen gir i kampsituasjoner, men det blir fort litt i meste laget enkelte ganger.
 
The new hotness på Steam er såklart Fire Pro Wrestling World. Dette er en høggammal serie som debuterte på PC Engine i 89 og stort sett ser det veldig likt ut. Riktignok er nå ringen i 3D, men wrestlere og sånn er fortsatt pixeler. Ihvertfall er dette jævla mye mer strategisk enn 2K sitt ræl. Bla. er det en egen knapp dedikert til å puste når man er slitt ut. Så ja, det ser ut som ræl, men føles awesome å spille.
Serien har aldri hatt særlig med lisenser og denne gangen følger det bare med 20 folk. Greia er dog at figurmekkern er sinnsykt robust og det har støtte for workshop på Steam. Derfor er det godt over 1000 folk å laste ned allerede.
Såklart er alle legendariske wrestlere med, men det driter jeg i. Ville heller vite hvem som ville vinne av Starman, Jesus, Duck Nukkum, Little Mac, The Joker, Donald Trump, Jim Sterling og Dirty Dan Ryckert.



Jesus var et beist og vant lett over Mac til slutt. Regner med at noen mekker en variant av Salty Bet til dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Housemarque har jo akkurat gitt ut Nex Machina, og det er få overraskelser: Intens oldskool arkade-action av typen tostikkeskytings over flere soner, og uansett hvor god du føler du er, blir du aldri like god som @Terje.

Den største overraskelsen hittil har vært at jeg ikke synes det er bra. Som i, vanligvis synes jeg Housemarque sine spill er bra, men jeg orker ikke å bli sittende de timene som kreves for å bli noe særlig god i dem. Nex Machina, da? Det er ikke bra, det er fantastisk. Ble ferdig med rekordrunden min akkurat og hadde mest lyst til å prøve en gang til, men øh det er for seint. Hvis ikke dette havner på topp 5 for 2017, da. Da.
 

Terje

mostly harmless
Jepp, jeg spilte gjennom Rookie tre ganger vel. Første gangen ble det brukt et par continues, andre gangen gikk det bedre og tredje ble brukt på å prøve å holde igang multiplieren og presse opp poengsummen. Uten at jeg fikk det så veldig godt til. Tenkte jeg skulle prøve meg på Experienced, men så gikk jeg på challengene istedet. Greide etter mye banning å fullføre første verden der, uten å klare gullkravet. Andre verden derimot var som å løpe på en murvegg. Kjente raseridemonen begynte å overta så da var det på tide å slutte. Tenkte at vanskelighetsnivået må være satt til elleve i de challengsa. men så oppdaget jeg at jeg hadde fått en achievement eller en feat, husker ikke i farta, for å ha kverka førstebossen på Experienced. Hvilket kan bare bety at det er vanskelighetsnivået challengsa er satt til siden jeg ikke har spilt på Experienced enda. Med tanke på hvordan jeg stanga imot i andre verden der da så gikk lufta litt ut av meg. Kikka litt på diskusjonene på Steam og joda, det er andre også som skulle ønske at det var et nivå mellom Rookie og Experienced fordi det er en ganske drøy stigning mellom de.

Men jeg vil spille det mer. Jeg kjøpte såklart soundtracket sånn ca tre sekunder etter at jeg spilte det første gangen, og det spoiler at det er en siste verden til og ihvertfall to bosser som du ikke ser i Rookie. Må spille Experienced eller høyere for å se dem. Så det må jo gjøres.

Spillet er skikkelig dritbra. Bare muligens litt for krevende over det letteste nivået.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Klarte endelig gullkravet etter en times tid i forgårs selv. Ja, det er en smule vanskelig, men det går greit med litt trening. Det jeg liker best er at alle mekanikkene og alle deler av strukturen har en eller annen dimensjon for mestring, uten at det blir for overveldende å utforske og finne ut av. Rett og slett et godt designet spill.
 

Terje

mostly harmless
Nex Machina ass. Jeg elsker det, men altså. Denne bossen. Denne JÆVLA bossen.


Det der. Man starter den vanskelighetsgraden med 99 continues. Jeg hadde vel noenogseksti igjen da jeg kom dit. Det forsøket der ble det beste, og da har jeg bare to til. Det var faktisk eneste gangen jeg så tredjefasen til den bossen i det hele tatt. Og det er antagelig ikke sistebossen engang, mener det er en egentlig sisteboss etter denne også.

Det er meningen det skal la seg gjøre å spille gjennom på en og samme credit. På enda et par vanskelighetsgrader over denne. Jeg begynner å lure på om den førti år gamle hjernen min bare ikke er i stand til å takle slike spill lenger. Det er nå ihvertfall ikke bra for blodtrykket kjenner jeg.

Fortsatt en bra spill da.
 
Nyeste spillet til Dan Marshall er ute og heter Behold The Kickmen. Det er da foppall og det slo meg som rart siden han ikke virker som typen til å like det. Det gjør han heller ikke og hater all fysisk aktivitet. Han kan heller ikke reglene.
Alikevel bestemte han seg for å prøve seg på det i fjor siden han likte Sensible Soccer og sånn på Amiga 500.
Dette er med andre ord bare piss. Banen er rund, reglene for taklinger er obtuse og mengden poeng man får for å score avhenger av hvor langt man var fra målet. Noen ganger blir banen rød uansett hvor man befinner seg med ballen for da er det offside og man bør passe den til en av fiendene.
Grafikken er særs lite imponerende, men funker. Når man spiller story mode får man i det minste fine bilder og blir ofte håna av Brazils beste spiller.
Lydbildet fortjener ihvertfall skryt. Stort sett er det bare generisk masing fra tribunen, men noen ganger roper Jim Sterling, Total Biscuit og andre youtubere dritt.
Uansett har jeg spilla litt FIFA og ISS fra tid til annen, men dette minna mer om da jeg virkelig hadde det gøy med Sensible Soccer på SNES. Også koster det 27 kroner da.

 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei vettu hva, de derre sparkemenna kan du bare beholde!

Dvs. skal kjøpe nå. ^^