Hva spiller du for tiden?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg spiller endelig FFSju da. Etter seks timer ville man vanligvis vært på det andre kontinentet allerede, men nå er jeg fortsatt i Sector 7, så dette er mye større enn jeg hadde sett for meg. Jeg er veldig imponert over alle detaljene og hvor godt realisert Midgar og karakterene er. Jeg frykta jo at det skulle være for annerledes, men dette føles virkelig som FFSju. Ellers er det gøy nok å spille, men jeg er ikke helt komfortabel med kampsystemet enda. Det blir en del knappehamring og jeg fikk en game over mot en eller annen bikkje jeg måtte drepe i en sidequest.

Akkurat nå må jeg nok være litt forsiktig med å reflektere over hvor tomt livet mitt føles uten Tifa ved min side, for jeg er redd det kan føre til et slags sammenbrudd. Hun er bare... wow.

vlcsnap-error270.png

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Vil bare informere om at grov seksualisering av min Tifa IKKE er greit. Hun er kun for helsom kosing og seksuelt samkvem i misjonærstillingen med den hensikt å reprodusere.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Så en reklame i en avis, synes ikke det er greit hvordan spillselskapene lokker folk nå til dags?

Jante

privileged CIS shitlord
Har blitt noen timer Satisfactory i sommer, men nå er Shipbreaker ute i Early Access. Så da må man leve det gloriøse livet som det er å være verdensrommets ultimate skrotnisse og det eier.

Ganske passende å rive i stykker masse greier med laserkuttere og tractor beams etter all den byggingen.

Shinra85

Spillegals effort emo
Førsteinntrykket etter 5ish timer med Ghost of Tsushima er at det er polert, åpen-verden, AAA gjort bra. Ikke banebrytende, men raffinert og shiny og nok av Kirusawa-esque kuttescener og dialog til at det rettferdiggjør japansk tale i et vestlig produsert spill

Jeg digger det ihvertfall. Akkurat som jeg håpa på er det et digert Bushido Blade/Way of the Samurai med budsjett. Regner med det og Maneater blir mine GOATSE'er.

Og ja, man får faktisk vite hva reven sier i dette spillet og om man kan bør man såklart klappe den.

Eller man kan sove med hesten sin.

Jo også fant jeg denne statuen av en frosk. Spillet ga ingen indikasjon om å gjøre det, men jeg bukka til den siden jeg bukker til det meste og da spratt det plutselig fram en masse fine frosker! :woomy:

Shinra85

Spillegals effort emo
Er jo Blade of the Immortal, om Akira Kurasawa hadde laget en spillefilm.

Jo også fant jeg denne statuen av en frosk. Spillet ga ingen indikasjon om å gjøre det, men jeg bukka til den siden jeg bukker til det meste og da spratt det plutselig fram en masse fine frosker! :woomy:
Sånn bortsett fra skiltet som viser en bukkende person rett foran.

Er egentlig dypt, dypt inne i Rain World (har aldri vært borte i noe lignende - STOR opplevelse), og lovte at jeg skulle fokusere på det til jeg runda det (ser ut som om jeg må runde det i hvertfall et par ganger til, gitt) - men klarte ikke å dy meg når jeg skjønte at Switch pro kontrolleren kunne brukes på Steam, så kjøpte Environmental Station Alpha og har spilt det et par timer i dag. Metroidsmæle, men det funker som ei kule. Veldig pikslete, kunne sikkert har kjørt på en Super Nintendo, men bra spill, altså!

Topp