Hva spiller du for tiden?

Hva skal jeg spille i helgen? Intet mindre enn Space Rangers 2 Complete! Det mest komplette rom pew pew utforskingsspillet ever med lave systemkrav og sinnsykt mye forskjellig å dille med til 4 dollar! Ja dette er ren skjær reklame fra min side. Desuten er det skura for starforce så man slipper å bruke røve cracker og skit. Mitt PC GOATSE i 2005 og fortsatt med mitt segl av annerkjennelse.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Det går fortsatt i Animal Crossing, og jeg har mistanke om at det vil bli sittende i Wiien min en god stund fremover. Koser meg storlig, av den enkle grunn at onlinespillingen er så utrolig forbedret fra Wild World. Det er lettere å treffe venner med åpne porter, fordi det å åpne porten din nå er lettvint og er ikke på noen måte til hinder for den som åpner. Kommunisering er enklere (og jeg har verken tastatur eller WiiSpeak), man kan gå amok med bilder og hele opplegget er svært stabilt. Har besøkt mange folk fra USAnia uten å ha merket det på noen måte. Er blitt disconnectet en gang (hos Tales :p ). Det å dele opplevelsen med andre nerder på internett føles temmelig nerdete og det er fortsatt tungvint å være avhengig av forum ved siden av spillet, men ellers gir det hele spillet en ekstra dimensjon!


Gjett hva jeg har plantet her :p

Flere bilder kan sees her skulle det friste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis det er frukt så har du driti deg ut for alle feltene rundt må være tomme for at de skal spire. :p
 
Jeh, fjern de to øverste så vil i det minste den tredje bli no, men det blir pain å komme forbi treet.
Er det mulig å ta orntlige screenshots i dette?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det ser veldig sånn ut, med mindre Tute har et Digital Foundry-anlegg i stua eller verdens beste digitalkamera.

Sånn ellers er det pitfalls han har gravd ned, som man finner ut hvis man sjekker fotobøtta hans. :p
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Er ikke helt sikker på hva jeg vil spille i helga. Går litt i cnc3, supcom, wic, og l4d. Kanskje litt bf2142 og titan quest også.

Og kanskje tf2 for å sjekke updaten.

Men æsj, klarer ikke engasjere meg i noen av dem.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Dere er grønnere enn jeg trodde! Dette er jo det klassiske "Plante pitfall seeds rundt en kamerat på dobesøk"-trikset. Frukt. Hah.

fake edit: Ja, Yetipants tok den til slutt, ser man. Kan røpe at jeg lo skikkelig for meg selv av det temmelig barnslige trikset der. Men så har aldri Animal Crossing vært morsommere enn det man gjør det til selv :D

Og ja, Lodin, man tar in-game screenshots som bli lagt på SD-kortet ditt. Det er helt topp, funksjonen hever moroa sånn omtrent 30% :)
 

Novastrum

Feminist-elitist
Testa GTAIV igjen i dag, det ser ut til at de nye driverne, eller spillets oppdatering gjør frameraten bedre. Mye bedre faktisk. Skrudde opp detaljene, og økte draw-distancen, slik at det begynner å se bedre ut enn PS3-versjonen. Spilte det en times tid nå, og imponerende hvor mye nytt grafisk innhold det er, eventuelt hvor mye jeg ikke har fått med meg tidligere.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm åssen maskin kjører du GTAIV på? Tenker på og skaffe meg det selv og håper jeg vil kjøre det bra. Spiller selv fortiden FM09 og skal straks starte på sessong 3 med mitt RBK, og håper på og kunne vinne sessongen i år :p Første sessongen havnet jeg vel på 3. eller var det 4. plass, men klarte og komme meg på 2. plass etter en liten formsvikt helt på slutten av serien, siden jeg ledet tabbelen nesten fra start til langt utpå høsten. Men men har vunnet cupen 2 ganger på rad da ;)
 
Veksler mellom Left 4 Dead og Wrath of the lich king nå som det er juleferie. Om det er noen som ikke suger like mye i L4D (som kompisene til Mjau) og takler å kjøre gjennom på expert, er det bare å si ifra. Er som oftest på steam også, så bare å stikke innom spillegal-gruppa og plinge meg.
 
Fullførte Mirrors Edge her en dag. Kort spill som kunne vært mye bedre. For få moves, veldig svak våpen/fighting del. Fungerte mer eller mindre som et greit eksperiment med flott grafikk.
Men det lukter oppfølger franchise lang vei og konseptet blir forhåpentligvis videreutviklet.

Ellers har det blitt litt Midnight Club LA, Left 4 Dead og sist men ikke minst COD WaW. Er max level, men orker neppe å velge prestige. Så interessert er jeg ikke.
 
Ja, den er ikke dum. Spesielt med evig ammo. Den erstatter samme slot som bouncy betty osv, ergo man har primær våpenet utenom pluss Magnum. Litt ergerlig at den åpnes opp ved level 65.
Er spesielt farlig i Hardcore kamper med tanke på Friendly Fire (bokstavelig talt).
 
Spilte bare Little Big Planet denne helga og dette er veldig bra saker. Viste seg at det lett var verdt 600 spenn alikevel. :p
Meneeh, hvis en spiller ikke vil være med lenger, åssen fjerner man ham da? Er en manage players greie i start menyen, men den gjør ikke noe.
 

oma

Village Drunk
Ja, den er ikke dum. Spesielt med evig ammo. Den erstatter samme slot som bouncy betty osv, ergo man har primær våpenet utenom pluss Magnum. Litt ergerlig at den åpnes opp ved level 65.
Er spesielt farlig i Hardcore kamper med tanke på Friendly Fire (bokstavelig talt).
Har ikke spillet så kan ikke helt terminologi, men man kan ha flammekasteren og magnum? Fremfor 3 våpen? Eller tar den opp en perk slik rpg gjorde i cod4?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har ikke åpnet flammekasteren jeg heller, men hvis den går i samme slot som Bouncing Betty betyr det at den ligger under Perk1, og dermed kan man som han nevnte ha primær- og sekundærvåpen i tillegg. Da jeg spilte kampanjen derimot brukte flammekasteren en av de to våpenslottene man har (primær/sekundær).