Hva spiller du for tiden?

oma

Village Drunk
Jeg likte ico mye bedre enn sotc da jeg fikk ett mye mer "personlig" forhold til ico kisen enn til fyren i sotc. Men begge er klassespill :)
 
Jeg fikk ikke særlig ut av Ico før jeg la det på hylla grunnet frustrasjon over kjipe kontroller og det samme som Klaymen nevnte. Jeg elsket derimot Shadow of The Colossus, men syns egentlig ikke de to spillene kan sammenlignes noe særlig.

Jeg tok meg nettopp et slag Duck Hunt på NESen. God peising.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg sa fuck it, og startet en ny saving i Fallout 3. Det gamle gamet mitt var litt skeivt, så lagde en sweet chick og putta masse i small guns. Kommet meg ut og vært litt mer gjennomført i Megaton (?) byen. Skal ut nå i Wastelandet for å gjøre et quest for han som eier saloonen, og merker jeg er gira på å få spilt dette ordentlig. Blir Fallout 3 som eneste singelplayer spill med hjem.

Ble ferdig med Apollo Justice og har begynt på Trials and Tribulations, som er det eneste jeg ikke har spilt i serien. Synes Apollo Justice har vært best, men ryktene sier det jeg spiller nå skal være bra, så får se!

Edit: Luv to SoftC og Ico.
 
Jeg sa fuck it, og startet en ny saving i Fallout 3. Det gamle gamet mitt var litt skeivt, så lagde en sweet chick og putta masse i small guns. Kommet meg ut og vært litt mer gjennomført i Megaton (?) byen. Skal ut nå i Wastelandet for å gjøre et quest for han som eier saloonen, og merker jeg er gira på å få spilt dette ordentlig. Blir Fallout 3 som eneste singelplayer spill med hjem.

Ble ferdig med Apollo Justice og har begynt på Trials and Tribulations, som er det eneste jeg ikke har spilt i serien. Synes Apollo Justice har vært best, men ryktene sier det jeg spiller nå skal være bra, så får se!

Edit: Luv to SoftC og Ico.
Sliter litt med å like Failout selv. Startet 5-6 forskjellige ganger, men kommer meg ikke så alt for langt før jeg kjeder meg. Må vel bare pushe meg litt til, og håpe det blir bedre etter hvert.
 

oma

Village Drunk
Nuub!

Om ikke du liker det, så liker du det ikke. There is nothing more too it. Griper ikke stemningen deg første gang du ser vidtomspennende waistlandet (høhø) når du slipper ut av velvet.. da kan du likegodt gi deg.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg spiller en del Aquaria i det siste, fikk det i julegave av ei venninde og da er det lov å spille det selv om det er litt u-maskulint.

Veldig imponerende til å være indie, og har spilt det en del timer i strekk et par ganger. Det er som en slags krysning mellom metroid/castlevania og ecco the dolphin. Du svømmer rundt i et u-lineært miljø hvor du åpner opp nye områder ved å bruke krefter og skillz du lærer underveis - et greit eksempel er den første, hvor du lærer å plukke opp ting som lar deg åpne passasjer ved å flytte på steiner.

Pen musikk, pen grafikk (kjempecrisp i 1680x1050), bra gamepad-støtte, og ganske omfattende med crafting, pets, achievements, hemmelige kostymer til karakteren din, og dill. Anbefales absolutt hvis du liker denne typen adventure og er trygg på din egen maskulinitet.
Siden steam har kuken opp i ræva, kan du skaffe det for 147,- fra deres egen hjemmeside.
Ja, prisen er akkurat det samme, men her snakker vi prinsipp!

Edit: Da har jeg gjort meg ferdig med spillet, og det var ikke småtteri heller. Sikka 23 timer på savegamen min, pluss 4-5 timer med dævving. Det får meg virkelig til å savne 8/16-bit eraen.
 
Så fint da.
 
Jeg skal ihvertfall spille gjennom SP kampanjene før eller siden bare for å se de mongo kuttescene. Ender sikkert opp med å bruke en trainer siden jeg ikke har hjerne til RTSer.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg har min i posten som jeg bestile fra pleikåm (for under 200lappen) litt før jula, burde vel dukke opp nårsomhelst nå.

Er kløen på fargerik og teit rts nå etter Company of Heroes overdose de siste par ukene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg for min del gikk til anskaffelse av den vesle store planeten i dag, siden jeg egentlig skulle få det til jul men det ikke ble noe av pga. pengemangel. :p

Uansett så veit jeg ikke heeelt hva jeg skal si enda. Det har så langt vært vanvittig kult å spille, men det er mer på grunn av samlemanien man umiddelbart gripes av enn det at selve spillet er så fett. Jeg ser mulighetene som brettmekkeren gir meg og tenker at det er sabla stilig, meeeen jeg veit ikke hvordan det blir i lengden. Uansett så er det et snasent plattformspill som gjør det aller meste riktig grunnmekanisk sett, og - vel - jeg digger å utforske og samle ting. Og det er det nok av i LittleBigPlanet. ^^
 
Jeg er nå godt i gang på Fallout 3. Jeg synes spillet er kjempespennede. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å holde meg til main questen, men det er vanskelig. Jeg synes det er et veldig spennende spill, og siden man ikke akkuratt har veldig mye ammo til en hver tid, og det kan være supermutanter og leiemordere rundt neste stein har man liksom det hengende over seg hele tiden. Man må tenke taktisk og spare på kulene så godt mann kan. Når man trasker rundt der alene med et halv magasin igjen i geværet sitt føler man seg ikke så tøff. Jeg liker den følelsen. Har spilt spillet i ca. 12 timer og regner med at jeg snart blir ferdig med main questen. Kongespill sier jeg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Veit da faen. Synes bøde bRAID OG lITTLE bIG pLANET Plages av følgende.: Begge spillene konsentrerer seg om noen helt annet en tradisjonelle platformelementer, og det er bra. Baraid hjernetrim, og litle big fysikk ofg skapelese, Det er bare et problem. begge spillene har HELT FORJÆVLIG RÆVA KONTROLL sammenlignet med sspill som f.eks. Super Super Mario World. Helt talentløst rett og slett. Her har de rett og slett druknet i kreativitet, og rett og seltt glemt av de t viktigste grunnelementet i platformspill. Greit at begge dissse spillene fokuserer på andre ting, men når de så fundamentalt radbrekker regel #1 SÅ FPOORTJENER DE IKKE ANNET EN negerpenetrering på nyttårsaften. Jeg vet jeg er drita, men det er da sannheten kommer frem.
 

oma

Village Drunk
Hvordan får du det til å stemme med Braid? Med little big planet kan jeg heller være enig
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Synes ikke det stemmer for Little Big Planet heller, egentlig. Har spilt det... en del timer siden sist og jeg liker det enda bedre nå. Den eneste evnen du trenger i tillegg til vanlig plattformskillz er å holde styr på hvilket plan du befinner deg på, noe som trenes opp ganske kjapt. Sååååå jeg synes det fungerer helt fett.