Hva spiller du for tiden?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Har begynt på Halo 3 nå og kommet litt over halvveis, og det er overraskende moro, faktisk. Har aldri hatt helt sansen for Halo-universet og angret litt på å ha falt for hypen rundt Halo 3, men så ble jeg hektet og nyter omtrent hvert minutt av det. Det er nesten like bra som Half-Life 2, men litt mindre variert og mindre interessant, og bra balansert med passe langt mellom checkpointsene, passe blanding av inne/ute og i bil/til fots, og passe vanskelig (på normal :ninja:). Ganske imponerende hvordan de har lagt til mange store områder med mange fiender og enkelte store kamper med grotesk store motstandere, uten at det blir overveldende på en negativ måte. Det har kanskje litt med å gjøre at jeg hadde senket forventningene på forhånd og trodde det ville bli en tålmodighetsprøve å spille igjennom, men jeg er alt i alt svært godt fornøyd med Halo 3.
 

K999

Keystone State Of Mind
Vel jeg håpet veldig på at Guitar Hero 3 skulle ankomme idag, men det gjorde det ikke. :(
Så da sitter jeg her enda med Guitar Hero 2, som jeg bare mangle 8 sanger til å fullføre 5 stjerner på Hard, er så drittlei sangene. Uansett.

Jeg begynte på The Wind Waker for ikke lenge siden, og har kost meg litt med det, har ikke kommet så langt, men anger fælt på at jeg aldri har kjøpt dette før. :( Gleder meg til å fullføre, og gleder meg til Phantom Hourglass. :D

Jeg har også Half Life 1 som jeg begynte på sist søndag, og er snart ferdig med, rundt 2 timer igjen tror jeg, og da blir det Opposing Force og Blue Shift ettepå.

Også Superman Returns da. :( Spilt 1 time, og må si at det var litt gøy.
 
Akkurat nå spiller jeg masse Unreal Tournament 3 demoen online. Det og Warhawk.

Warhawk har gjort meg avhengig som kun Counter Strike klarte i gamle dager. Sinnsykt bra online spill.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Akkurat nå spiller jeg utrolig nok Fifa 08 sammen med lillebroren min.. Det er ikke det at selve spillet er så revolusjonerende, men det er gøy og spillet mot lillebror og se han være så sinnsykt engasjert. særlig når jeg spilte som fredrikstad og slo barcelona. jau. det er riktig.
også begynte vi igår på Zelda Twilight Princess, som jeg faktisk ikke har runda. når det er kjørt igjennom så skal vi ta windwaker også blir det phantom hourglass. :)
 
Begynte på Outcast for ikke så lenge siden. Genialt spill med sånn fin stemning, masse frihet og en god historie.
Også spiller jeg Overlord som er helt greit hittil. Jævlig kult konsept, men ikke fullt så artig som det kunne ha vært. Det begynner å bli en smule repeterende, og jeg er ikke spesielt begeistret for ideen om flere type minions. Noe som fjerner den enkle moroa med spillet som jeg hadde i begynnelsen. Så er det jo også litt trasig når jeg merker at spillet egentlig er designet for konsollen, og porten til PC-en er sånn halvdårlig.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Da er jeg også ferdig med campaign på Halo 3, som sistemann på SG, trolig. Gode greier 95% av tiden. Den nestsiste brettet truet med å ta fra meg motivasjonen til å fullføre og fremstår for meg som det definitivt kjipeste brettet i spillet, men så ble det meste rettet opp igjen før avslutningen. Hvis jeg hadde vært opptatt av Halo-universet hadde jeg kanskje blitt skuffet over historien (eller rettere sagt mangel på historie; Bungie har tydeligvis vært forsiktige med å ta seg tid til historiefortelling i frykt for å la dialogen komme i veien for actionsekvensene. Forståelig, men litt feigt), men siden jeg kom kun for underholdningen sitter jeg igjen med en oppfatning av Halo 3 som en underholdende affære nærmest fra start til slutt. Pluss for gode kjæresekvenser også. Tror jeg gir en stødig 9/10 til Halo 3 og kårer det til årets spill så langt (ikke at jeg har spilt så mange av de som har kommet i år), et lite hakk over BioShock (som for øvrig er det eneste andre nye spillet jeg har spilt i år. :v:).
 

oma

Village Drunk
noen som vet om man kan trekke flere likhetstegn mellom pikmin og overlord utenom de aller tydligste?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Har gjort meg ferdig med Resident Evil 4 Wii Edition, så jeg er tilbake til lettvekter-multiplayer. Siden naboen min ikke er så begeistre for SSBM blir det mest Mario Kart 64 om dagen. Har forhåndsbestillt Super Mario Galaxy så når det kommer blir det vel noen lange dager inne igjen.
 
Hm. Skal vi se. Har plukket opp FFXII igjen etter en lang pause. Den pausen brukte jeg på å runde Phoenix Wright 2, Phoenix Wright 3, Okami, samt pløye gjennom en haug av gamle spill for nostalgiens skyld. Har også nesten rundet Castlevania: Portrait of Ruin, men sliter litt med sistebossen.

Snart skaffer jeg meg 360, og da blir det nok mye tid på både Assassin's Creed og Eternal Sonata.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Har du ennå ikke tatt sistebossen? Gjør som i alle andre Castlevania-spill og blås alle penga dine på helseting, det er jo det siste du skal gjøre i spillet uansett. (Men han var temmelig hard for det, det må sies.)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det skal også sies at man etter hvert lærer seg å gjenkjenne og dodge alle angrepene, så det til slutt bare er en tålmodighetsprøve.

Jeg husker ikke hva knepet heter (skal sjekke), men det er en skill som gjør at fyren tar et hurtig steg fremover. Denne er kjekk for å havne på motsatt side av bossen når han f.eks. henter frem alle de ringene og fyller vinduet med glødende baller.
 
kjøpte nettopp Final Fantasy Tactics til PSP i London for bare 300 kroner. Spilte det et par timer på vei hjem , vanvittig bra strategispill egentlig (for det er jo akkurat det det er)
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg tror det er veldig tydelig at jeg spiller:

Guitar Hero 3
Det nyeste Guitar Hero 3 havnet i postkass mi for snaue 2 dager siden, og har spilt vel over 10 timer siden da. Har gjort meg ferdig med Medium, Hard og er rundt 80% på expert, lettere sagt 7 brett av 8, og det er nå det begynner å bli skikkelig vanskelig. Spillet har også en herlig Co-op funksjon som jeg ikke har fått testa enda, men når jeg gjør (i morgen faktisk) så får jeg inne 6 nye sanger, som bare er tilgjengelige på Co-op delen.
Jeg fikk også testet én match på online i dag, spilte to sanger, og han vant da. Det funket glimrende, ingen lag, alt gikk veldig fint. :D For dere som elsket GH 2, så burde dere kjøpe dette også, riktignok mye forandret, men
én glimrende track list, og online del som gjør det alt verdt de 700kroansjene.
Intrykk så langt - 8/10

Half-Life 1

Da er det snart to hele uker siden jeg begynte på dette herlige FPS spillet. Jeg har vært hjemme i 2 uker med influensa, og blir sittende inne til mandag/tirsdag (ifølge legen) og har da fått fullført spillet, og skal starte på Opposing Force så snart som mulig. Ikke så mye å si, de fleste har vel spilt spillet.

Project Gotham Racing 4
Jeg fikk også PGR 4 i postkassa samme dag som GH 3, uheldigvis. Har ikke fått spilt det mer enn 30 min, fikk testa litt rundt. Er vel bare det at jeg heller spiller GH 3, og Halo 3. :$ Gleder meg til jeg kan sette meg ned med dette, likte ikke treern, men håper dette kan få opp min sans for bilspill igjen.

Utenom disse så spiller jeg gjevnlig på Halo 3, TF 2 har jeg uheldigvis bare spilt rundt 1-2 timer, likte det godt, men har bare ikje blitt til noe enda.
 
For tiden spiller jeg Sam & Max Hit the Road igjen og tenkte jeg skulle prøve å få ferdig The Legend of Zelda: Twilight Princess til helgen. Kjøpte meg Tekken 5: Dark Resurrection og LocoRoco til psp i går så gleder meg til å få begynt på disse også.
 
SITAT(Thinaran @ 08.11.07, 17.19) 88424
Har du ennå ikke tatt sistebossen? Gjør som i alle andre Castlevania-spill og blås alle penga dine på helseting, det er jo det siste du skal gjøre i spillet uansett. (Men han var temmelig hard for det, det må sies.)
[/b]
Jeg, ehm, har ikke spilt det på ganske lenge. Får begynne igjen når jeg er ferdig med Eternal Sonata og Assassin's Creed. :$
 
Kansje ikke så overaskende, men spiller da Assassins Creed på Xbox360, og jeg liker det utrolig godt. Bryr meg ikke så veldig mye om alt dette snakket om repetivt og slikt. Synes det er utrolig gøy bare å løpe rundt på takene å utforske byen, oppleve de folksomme markedene og leke meg med vakter og slikt.
 
SITAT(Thinaran @ 20.11.07, 10.16) 89944
Det er et DS-spill! Spill det på bussen ellerno. :p
[/b]
Klarer ikke spille eller lese på bussen. Blir for fort kvalm. :usikker:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg oppfordrer herved alle til å spille Wipeout Pure mens de sitter på toget. Vanligvis har jeg ganske høy toleranse for bilsyke, men den gangen jeg prøvde det var jeg klar til å kaste opp etter fem minutter.
 
Jeg er glad jeg endelig er kvitt bilsyken min. Bussturer fra oslo til trondheim og motsatt ville blitt veldig mye kjedeligere uten mulighet for å se film, lese eller spille DS.

Litt mer ontopic: Jeg har begynt på Bully igjen. Stoppet opp fordi jeg flyttet fra tv og PS2, men nå som jeg har fått kloa i denslags igjen , fortsetter jeg. Gameplayet er... så som så, greit nok. Men settingen og stemningen er så kos, at jeg trives godt med spillet. Veldig trivelig spill.