Hva spiller du for tiden?

Godt spørsmål lyon. Hvorfor er det så greit å bruke sterkt rasistiske ord her på spillegal? Jeg hadde ikke hatt noe i mot en saklig begrunnelse fra forumsjefen selv angående dette. Burde det ikke strengt tatt stå noe om dette i reglene for forumet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Godt spørsmål lyon. Hvorfor er det så greit å bruke sterkt rasistiske ord her på spillegal? Jeg hadde ikke hatt noe i mot en saklig begrunnelse fra forumsjefen selv angående dette. Burde det ikke strengt tatt stå noe om dette i reglene for forumet?
Kan ikke snakke for noen andre enn meg selv, men jeg synes "nigger" er et festlig ord. Jo mer jeg bruker det, jo mindre betyr det. Målet er å en dag kunne kalle hvem som helst en nigger og bare få humring tilbake fordi det er blitt et teit uttrykk ingen bryr seg noe om lenger. Å fjerne all rasistisk betydning fra ordet "nigger" er mitt mål, altså.
 
Går mye i Halo Wars. Prøvde meg nettopp online 1v1, og fikk rimelig greit juling. Alltid vært elendig i strategi spill, så det var ikke uventet. Bortsett fra at jeg suger virker spillet veldig bra, spesielt gode kontroller med tanke på at det er på konsoll.
 
Jeg hadde spilt Battlefield Heroes, om jeg hadde fått beta key. :argh:

Ellers nøyer jeg meg med TF2 for tiden.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg hadde spilt Battlefield Heroes, om jeg hadde fått beta key. :argh:

Ellers nøyer jeg meg med TF2 for tiden.
Faen, de hadde ikke mer First Price Cola i butikken, så nå må jeg nøye meg med å drikke Coca-Cola. :argh:
 
Går for tiden i Street fighter 4 og Little big planet. Har skate 2 liggende også, men har ikke spilt det mer enn et par timer. Klarer bare ikke helt å ta meg til å spille det når jeg har to andre spill som frister så alt for mye mer.

Ville bare påpeke dette.
 
Faen, de hadde ikke mer First Price Cola i butikken, så nå må jeg nøye meg med å drikke Coca-Cola. :argh:
TF2 har jeg pult inn og ut på alle mulige måter, på tide å gi gamla en pause. Dessuten ser BF Heroes brukbart ut.


Edit: :argh:
 

demake

Seksuelt godteri
Godt spørsmål lyon. Hvorfor er det så greit å bruke sterkt rasistiske ord her på spillegal? Jeg hadde ikke hatt noe i mot en saklig begrunnelse fra forumsjefen selv angående dette. Burde det ikke strengt tatt stå noe om dette i reglene for forumet?
Forum Rules
[jøderi - jødera]By agreeing to these rules, you warrant that you will not post any messages that are obscene, vulgar, sexually-oriented, hateful, threatening, or otherwise violative of any laws.


Et sted på veien gikk spillegal seg vill...

Og jeg spiller Skate 2, for det er slikt vi wannabenegere gjør.
 

Jante

privileged CIS shitlord
La oss bare innrømme det en gang for alle; innerst inne er vi er alle rasister og stemmer FrP. Dette forumet er egentlig et FpU-initiativ for å undertrykke minoriteter.