Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er - som Justin - tilhenger av litt hækk-og-slæsj-spill (som fattigfolket sa) i ny og ne, så da Ninja Gaiden Black ble lagt ut på Xbox Live var jeg ikke sein med å laste det ned. Førsteutgaven av spillet har gått noen runder her i gården, så en oppdatert utgave med mer innhold, flere våpen, nye techs og annet snask sier jeg ja takk til. Er det fett? Vel, for å si det sånn så brukte jeg bare Dragon Sword i Ninja Gaiden siden det hadde flest komboer og bra balanse mellom hastighet og skade. I Black går det i ett våpen: Lunar. Lunar er da en lang kjepp du bruker ikke ulikt Donatello i Ninjaturtles, bare at han ikke dro lange komboer som kappa av huene til folk. Det blir litt easymode med Lunar, men jeg elsker det. Etterhvert lærer du deg komboer som lar deg holde på nærmest til evig tid, eller iallfall så lenge fiendene holder ut. Det er rett og slett vakkert. ^_^

Resten av spillet, spør du? Vel, du styrer en slemrompe-ninja kalt Ryu som jakter på et stjålet sverd, yada yada. Kort fortalt er det en ond demonkeiser som har tatt det og dermed må du drepe noen tusen folk og demoner og tusle rundt og finne ting og løse små gåter og sånt. Det er grisebra og grisevanskelig. Fine ting.

Sånn ellers er Ninja Gaiden fortsatt ett av favorittspillene mine, og jeg kommer sikkert til å kjøpe meg Sigma den dagen jeg får PS3. Ninja Gaiden 2 er iallfall et sikkert kjøp her i gården. Dagens tips blir da å kjøpe Ninja Gaiden Black på Xbox Live for 1200 poeng (rundt hundrelappen). Verdt hvert øre.
 

Lodin

Der Waaaah
Nok en gang prøvde jeg å sette meg inn i X3 og nok en gang feila jeg. Det er rett og slett for avansert for dumme lille meg. -_-
Blir vel å legge inn Darkstar One igjen for ente gang.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Kjøpte meg en slik en på eBay for rundt hundrelappen, så i dag har gått med på å spille Nintendo 64 ROMs med Xbox 360-kontroll, kobla opp mot TV-en selvfølgelig. Virtual Console er vel og bra, men gudene veit når de gode gamle Rare-spilla kommer der, om de kommer i det hele tatt. Jeg har ihvertfall storkost eg med Perfect Dark og Banjo Kazooie i dag! :D
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Har tatt opp Melee igjen, og har spilt det i omtrent hver dag i det siste. Men har ingen å spille med, så da går det i Event Matches :( Har bestemt meg for å endelig skaffe Final Destination før Brawl kommer. Og jeg har goood tid på meg...

Forresten har jeg funnet ut at Jigglypuff ikke er så drit som jeg trodde, men hva i all verden gjør egentlig ned+B'en hans? Jeg har hatt spillet siden det kom omtrent men har aldri skjønt det :sprø:
 
Hvis du taimer og tilrettelegger det skikkelig, flyr motstanderne ganske langt.

Prøv å bruk den på digre Bowser på den derre Majora-maskelevelen i Event Matches.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Så ... jeg skal aktivere trikset når jeg er ved siden av ham da?
 
Test på training, f.eks. Legg deg heeelt inntil motstanderden. Altså helst inni han når du fyrer det av.

Driver forresten og spiller det selv for tiden, har fått en fyr her hooked på det. Ellers har jeg ikke særlig tid til spilling, soser bort for mye tid til det jeg tror er lekselesing, men som ender opp med å blir å sitte og f5-e SG, youtube, Break, diverse nettaviser, eurogamer, gametrailers og facebook. Hurra. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den eneste måten jeg klarte Giga Bowser på var ved å bruke Jigglypuff iallfall. Det blir mitt Melee-protip. ^_^
 
SITAT(Yetipants @ 25.02.08, 19.09) 104198
Sånn ellers er Ninja Gaiden fortsatt ett av favorittspillene mine, og jeg kommer sikkert til å kjøpe meg Sigma den dagen jeg får PS3. Ninja Gaiden 2 er iallfall et sikkert kjøp her i gården. Dagens tips blir da å kjøpe Ninja Gaiden Black på Xbox Live for 1200 poeng (rundt hundrelappen). Verdt hvert øre.
[/b]
Hvordan er det i 720p? Spiller på en pc-skjerm så det har litt å si. Ellers lurer jeg på om det kanskje er bedre å lete i hyllene til diverse spillsjapper etter et billig eksemplar, siden dette, Psychonauts og annet snacks fort vil fylle opp 20GB harddisken.
 
Spiller 10 år gamle starcraft.

For de som ikke vet det, er starcraft mest sansynelig det mest krevende, komplexe og balanserte RTS spillet noen sinne gitt ut.

Krevende med tanke på strategi, enhetskontroll, til en hver tid vite hva fienden driver med.
På toppen av dette, må du multitaske som et helvete. Jeg ligger på 110-120 apm nå (handliger i minuttet) og det blir betraktet som lavt.

At spillet har vært ute såpass lenge, merkes godt. Det generelle nivået er grisehøyt.
Jeg er ranka 1600 på iccup nå (begynner på 1000 og går ganske høyt). Hvis jeg når 3000 er jeg bladt 10% av verdens beste spillere, men det kommer til å ta griselang tid hvis jeg i det heletatt klarer det.

Hvis noen er ute etter et konkuransespill der du klart merker fremgang i hvor god spiller du blir, anbefalles dette på det sterkeste.
 

Lodin

Der Waaaah
Etter mye om og men fant jeg ut at det ikke er mulig å patche fiteria versjonen jeg har av Darkstar One. Sikkert fordi det var anmelderkopien til en viss jøpip. Da var det fint å se at det var dukket opp på Steam til ti dollar bare noen dager før. ^_^
Med patcher er dette et ganske polert spill og de har tilogmed slengt inn noen nye quests og gjort solsystemene hakket mer varierte. Finfint rompewpew til en billig penge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Freeman @ 26.02.08, 14.18) 104352
Hvordan er det i 720p? Spiller på en pc-skjerm så det har litt å si. Ellers lurer jeg på om det kanskje er bedre å lete i hyllene til diverse spillsjapper etter et billig eksemplar, siden dette, Psychonauts og annet snacks fort vil fylle opp 20GB harddisken.[/b]
Det ser skikkelig snekent ut. Spilte min vanilje-utgave av Ninja Gaiden på 360-en før, og jeg mener å huske at Black ser hakket hvassere ut, faktisk. Kan hende at det bare er jeg som surrer, da.
 
Pløyer igjennom Ninja Gaiden Sigma for tiden. Ble litt lei meg da jeg fant ut at jeg ikke kunne kappe av hoder med min europeiske versjon. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å kjøpe spillet for tredje gang bare for å spilt det igjen med mindre hoder festet til kropper.
 
Spiller for tiden Devil May Cry 4, og selv om første-inntrykket ikke lever helt opp til den über-tøffe stemningen i 1-eren, så er det absolutt underholdene saker så langt. Også moro at de 4 første episodene fra Devil May Cry anime-serien følgte med i Collector's Edition.

Fortsetter også å spille Pro Evolution Soccer 2008. Går aldri lei det spillet, men det er synd online-delen tidvis sliter med lag, så jeg spiller stort sett liga-modusen når jeg ikke spiller med en av brødrene mine (har dessverre ingen kamerater i nærheten som spiller PES2008 :( ). Har også spilt en del Guitar Hero III i det siste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Bad Mongo @ 27.02.08, 01.26) 104475
Pløyer igjennom Ninja Gaiden Sigma for tiden. Ble litt lei meg da jeg fant ut at jeg ikke kunne kappe av hoder med min europeiske versjon. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å kjøpe spillet for tredje gang bare for å spilt det igjen med mindre hoder festet til kropper.[/b]
I Xbox Originals-versjonen av Black får du smelle av skaller så mye du orker. Ville bare påpeke dette. :p
 
GoldenEye 64!!!!!

Har nå begynnt å spille multiplayer med to-tre venner, og jeg har ikke hatt det så gøy på lenge!!!
Skal si dette tar meg tilbake til den gode gamle 64 tiden!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
SITAT(Yetipants @ 26.02.08, 13.19) 104343
Den eneste måten jeg klarte Giga Bowser på var ved å bruke Jigglypuff iallfall. Det blir mitt Melee-protip. ^_^
[/b]
Jeg tok ham faktisk med Yoshi :eek: Men det var i Adventure da, gruer meg til den siste Eventkampen... Forøvrig: Yay, bare 11 events igjen. Bare meg som synes dette er utrolig kjedelig og frustrerende. Om Brawls en-player er som dette kommer jeg til å gå lei fort.