Hva spiller du for tiden?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
SITAT(Lodin @ 27.02.08, 08.31) 104496
Og det faktum at spillet kjører i 10 FPS i multiplayer er ikke plagsomt? :p
Når det er sagt, KLOBB 4 lyfe niggaz!
[/b]
Ingenting kan noensinne eie Goldeneye.
Og bare så det er sagt, å bli drept av en klobb er ordentlig, ordentlig lavmål.


For tiden waloer jeg som juling. Også blir det gitarhelter igjen så fort noen selger meg en gitar eller pikkolas bytter kontroller med meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Goldeneye og Ocarina of Time er faenmeg N64-kidsas svar på Final Fantasy VII; spill som egentlig ikke er all that (eller i Goldeneyes og FFVIIs tilfelle, noe skrot), men som folk elsker uansett fordi det var deres første spill i den aktuelle sjangeren. Dere får kose dere med å rulle rundt i bingen deres. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, klart. :rulleøyne:

Husker da jeg prøvde Goldeneye for første gang, etter at Half-Life hadde kommet ut. Det var ikke som å ta et skritt tilbake, mer som å være på museum.
 

Lodin

Der Waaaah
Derfor kompisa mine som jeg jevnilg spilte Action Quake 2 med jevnlig og ofte sutra over at GE ikke bare kunne se å bli porta til PC. =D

Sånn ellers er Scorpinen den nestbeste gunneren i MGS3 så jeg skjønner ikke helt hvorfor de følte sånn behov for å nerfe klobben. It's klobberin' time som jeg så ofte sa!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Faen til PC-elitisme det var her da. Half-Life var revolusjonerende grafikkmessig i 1998, vet ikke om det blir helt fair å sammenligne med en konsoll hvor alle spilla så ut som de ble vist gjennom et lag med vaselin.

Og klobben sugde! Lav ammokapasitet, og gjorde piss skade. I vennegjengen min var det stor skam å faktisk bli drept av den.
 

Lodin

Der Waaaah
Klart det var elitisme blant de som hadde foreldre med ok PC og internets.
Alikevel valgte de av en eller annen grunn å komme til de med N64 for å spille. Mario Kart 64 var også et plaster såklart.

Og klobben er det beste våpenet for ingenting er så deilig som å høre noen banne over å ha blitt drept av den. It's klobberin' time! =D
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
SITAT(Yetipants @ 27.02.08, 12.43) 104524
Nei, klart. :rulleøyne:

Husker da jeg prøvde Goldeneye for første gang, etter at Half-Life hadde kommet ut. Det var ikke som å ta et skritt tilbake, mer som å være på museum.
[/b]
Nigga please, du vet like godt som meg at jeg spøkte, du er bare altfor opptatt med å grine over grafikk til å være obs på det.

SITAT(Thinaran @ 27.02.08, 13.52) 104530
Og klobben sugde! Lav ammokapasitet, og gjorde piss skade. I vennegjengen min var det stor skam å faktisk bli drept av den.
[/b]
Det er fullstendig lavmål å spille med skade. One hit kills, mæn. Og da suger klobben fordi den har latterlig lav avfyringsrate - hvilketsomhelst annet våpen, inklusive magnum, hagle og tilogmed henda rekker å fyre av syv år før klobben. Hvilket er hvorfor du utelukkende bruker klobben hvis du er svært, svært hard.

Hagle og Dostovei er forøvrig de ultimate våpnene. Jeg driter i om du har dobbel RCP, hagla tar deg.
 
Pah. Du KAN ikke mene at Goldeneye er dårlig, yeti. Hadde det bare hatt dugende framerate og kontroll etter dagens standard, hadde det fremdeles vært spillbart, og vel så det.
 

Lodin

Der Waaaah
Goldeneye var det kuleste FPSet i sin tid. B)
La Yetiene og andre leke deilige, men noen fra den garden driver faktisk enda å prøver å porte det til Source. Resten venter fånyttes på at det blir porta til Live Arcade. :v:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor faen fikk folk det fra at jeg klagde over grafikken i Goldeneye? Jeg klagde på selve spillet. Det jeg husker av Goldeneye er at brettene (spesielt multiplayer-brettene) besto av stort sett like bokser med ganger mellom, og at kontrollen var omtrent like lett å hanskes med som en raptor smurt inn med vaselin. Alt jeg sier er at akkurat det spillet skal dere få lov til å beholde. <_<
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Har ikke Goldeneye: Source stanset helt? Han som ledet modteamet tok jo repern(og greide å sette fyr på bygget han bodde i som følge) og de ble jo truet med søksmål og shit.

Uansett, Goldeneye var fett men mest i multiplayer. Å sammenligne med Half-Life som hevdet seg mest som et singleplayerspill funker ikke helt for min del.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Funker fett for meg. Goldeneye var dølt, treigt og så ut som hest, mens Half-Life var fresht og spennende.
 

Lodin

Der Waaaah
(les med slesk sørlandstemme)Men hvis Goldeneye kommer på Live Arcade betyr det at Microsoft har vunni ove onda Nintendo! Alle dei gode spilla vil nå oss! <strike>Jesus e i himelen</strike> Vi har skikkelig gode spill å by på altså!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
SITAT(Yetipants @ 27.02.08, 18.46) 104614
Goldeneye var dølt, (...) og så ut som hest, mens Half-Life var fresht (...). [Grafikken er ordentlig lite imponerende, jeg synes grafikken på Crysis var mye bedre. Og blodflekkene i Goldeneye er skikkelig lite imponerende, assa, er ikke noe sprut en gang jo. Fy jævla faen, jeg skal drepe som alle mener Goldeneye er bra når det har så bånn jævla rava negergrafikk!]
[/b]
Hei hei hei, nå må du jammen meg ta det med ro her!

Uansett, Goldeneye er pent balansert, har gode (og noe beint frem geniale) brett med mye rom for taktikk og moro, og presterte ganske bra for å være ganske dodgy grafikkmessig. Flerspilleren er superintens, og krever sin mann. Half-life kan jeg ikke uttale meg så mye om, men det kom senere og til PC.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Goldeneye var da supert i singleplayer også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siden jeg vokste opp i et usselt backwater kom Goldeneye omtrent samtidig med Half-Life til bygda. Men ja, kos dere med det. Bare ikke kom her og kom her. :p

Sånn ellers var kveldens prosjekt å mose Elma... jeg mener Alma i Ninja Gaiden Black. Enten så har hun blitt hardere siden sist, eller så har jeg blitt mer råtten. Trengte cirka ti forsøk, men så fikk jeg inn rytmen. Med litt Flying Swallow (som jeg ikke har brukt før på denne runden) datt dritkjerringa lett og jeg fikk ny hammer som jeg aldri kommer til å bruke. Haw! :D