Hva spiller du for tiden?

Rykter om at en toer er på vei. Jeg håper det.

Jeg spiller litt av hvert for tiden. For ett par dager siden fullførte jeg No More Heroes, og på fredag kjøpte jeg meg Guitar Hero 3, som jeg naturlig nok har drivi på med litt. Worms: A Space Oddity har jeg også spilt litt i det siste, og bortsett fra ett par småting(for lite arsenal, no online) er det klassisk Worms; meget kult. Spillet jeg (selvfølgelig) har spilt mest er imidlertidig Super Smash Bros. Brawl: for ett spill! Strålende på alle områder. Mario Kart om fem dager!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Worms: A Space Oddity har jeg også spilt litt i det siste, og bortsett fra ett par småting(for lite arsenal, no online) er det klassisk Worms; meget kult.
Virkelig? 4/10 hos Eurogamer er ikke fryktelig overbevisende. For min del virker det som Open Warfare 2 til PSP (eller til nøds DS) er det eneste Worms-spillet verdt å investere i om dagene. Hvor mye ga du for Space Oddity?

Jeg spiller litt forskjellig. Jeg og en kompis investerte i hver vår kopi av Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates. Det er ganske festlig det, problemet er bare at vi alltid glemmer DS-ene våre når vi skal treffes så det blir mest grinding på egenhånd. Men whatever. Spiller også en del Call of Duty 4, eneste onlinespillet som har skikkelig tak på meg. Rainbow Six Vegas 2 prøvet og feilet, men siden jeg fortsatt kjører gjennom det co-op med en kamerat får jeg vel nevne det også.
 
Kjøpte det fra dvdboxoffice.com, så ca. 300, sikkert. For å utdype litt, så scorer spillet på at singel-player delen er bra og variert, at spillet er tilbake i 2d, at grafikken er stilig og at kontrollen sitter. Men sitter og tror at det er en slags gap-release, og forhåpentligvis ikke det eneste Worms spillet som vil komme til Wii, for det er mye å endre på. Online er ett must, arsenalet MÅ være større, og gjerne ikke Spaceified, slik at Holy Hand Grenade er Cluster Bomb:pinch: I tilegg er det bare mulighet for tre marker, før var vel slik at man kunne ha opptil 8. Anyways, tre er for få.

Ville vel gitt spillet en svak syver, mangler litt for mye, selv om den gode, gamle Worms feelingen er der.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hahaha kødda, vitsen var at jeg ikke bryr meg om hva en Guns'n-fan syns. Lol.
 

oma

Village Drunk
Driver å leker litt med folklore til ps3, ganske så utrolig søtt spill, musikken og stemningen er utrolig koselig dog. Bare begynt litt på det, så venter med å si for mye, men forløpig ganske fett ^^

Driver også å prøver å gå igjennom God of War 2, og må si det er bedre enn jeg først trodde. Prøvde det først for noen måneder siden og følte at det var altfor likt på GoW 1 og at det ikke var noe nytt der, men jeg har blitt kvitt den følelsen. Kult med nye fiender og våpen. Og level designet på disse spillene er noe for seg selv, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg blir overasket over hvor jeg dukker opp når jeg er ferdig med å hackeandslashe meg frem, som oftest glemmer jeg hva jeg egentlig driver med, men jammen om ikke det alltid er sammenheng :p

Ellers kjøpte jeg lost oddyssey også, men det virker litt mer døllt, sammenlignet med folklore. Bytter det nok tror jeg
 
Jeg har helt glemt ut God of War II :ehm...: PS2'en blir ikke direkte brukt så mye lenger kan man si. Tenkte jeg skulle få tak i GOW til PSP også, det ser gromt ut.

Fremdeles går det i COD4, spesielt etter de nye karta ble tilgjengelige.
Prøvde Halo 3 litt igjen i ca 10min, den disken har ikke vært i 360'en omtrent siden COD4 kom ut. Og nå husket jeg hvorfor. Det ble bare for tamt. Og kontrollen er bare ikke like stram og deilig som i COD4 desverre.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Open Warfare 2 til PSP (eller til nøds DS) er det eneste Worms-spillet verdt å investere i om dagene.
Jeg prøvde Open Warfare på DS (husker ikke om det var en eller to), og det var treigt. Loading er en ting, men her var faktisk motstanderne irriterende treige når de skulle tenke seg om. Jeg ble rent grinete av det. Til PSP anbefaler jeg det fortsatt slik jeg gjorde i Røverkjøp-tråden.
 
Døm sier det er diger forskjell på Open Warfare ener'n og toer'n. Ener'n er fæl, ja.

4/10 hos Eurogamer er ikke fryktelig overbevisende.
Jeg stoler ikke et kvekk på EG lenger. Alle ljuger/misforstår en gang i blant, EG ganske ofte. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Runna først Assholes Dillweed tidligere i dag og starta så på Condemned 2: Bloodshit. Veit ikke helt hva jeg syns, men tror jeg likte orginalen bedre. Litt for mange kamper til at det rekker å bygge så mye stemning. Mulig det blir bedre etterhvert da.
Slåssinga fungerer i det minste bra. Nok av feige knep for å overrumple uteliggerne gjør at man føler seg som en brutal bad ass. Det lever forøvrig Ethan opp til denne gangen og. Flere spill burde han en grinete alkis i hovedrollen. Den nye "skuespilleren" hans syns jeg og fungerer bedre.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Døm sier det er diger forskjell på Open Warfare ener'n og toer'n. Ener'n er fæl, ja.


Jeg stoler ikke et kvekk på EG lenger. Alle ljuger/misforstår en gang i blant, EG ganske ofte. :)
Som Klaymen sier er det grenser for mye man kan ljuge om/misforstå spill som Worms. Ti våpen, dårlig kontroll, ikkeno tau, få marker = æsj.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har tatt opp igjen PGR4 igjen for tiden, og spillet er og blir en tight affære. varierte baner og soundtrack, sånn passe utvalg av biler, herlig fartsfølelse, og til tider ganske vanskelig, selv om det ikke sklir over i det umulige hjørnet.
 

oma

Village Drunk
inne for å biatche over sisters of faith bossen(e) på God of war 2, herregud hvor lang bosskamp og hvor sinnsykt irriterende den er, gah!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg stoler ikke et kvekk på EG lenger. Alle ljuger/misforstår en gang i blant, EG ganske ofte. :)
Jeg begynte aa lese omtalen deres av Ninja Gaiden Sigma til PS3 (i anledning at jeg akkurat har kjoept spillet), leste at EGs korrespondent mente at spillet bare var en streit port av Ninja Gaiden Black kjoert gjennom et oppskaleringsfilter og lukka fanen. Den lille timen jeg har spilt av Ninja Gaiden Sigma avsloerer at de har gaatt gjennom grunnmekanikkene i spillet og justert det som ikke fungerte helt. Det er enklere aa rusle rundt paa vannflata, spillet gir tydeligere tilbakemelding naar du er i kamp (er en liten lyd naar en fiende bryter blokkeringa di for eksempel) og det er lagt inn nye komboer paa flere av vaapnene, samt at Ultimate Technique-systemet er blitt justert. Dette i tillegg til nye modeller paa... alt, ny levelgeometri, nye teksturer, remiksa musikk og ny GUI. Det eneste jeg saa i spillet som var likt Black var videosekvensene. Hmmmm. Greit nok; det er i hovedsak det samme spillet som det du faar for 1200 MS-poeng, men jeg synes naa Team Ninja fortjener litt mer kudos enn EG gav dem. Samma det, jeg bryr meg ikke. Ninja Gaiden er ett saant spill jeg gir 10/10 bare fordi det kiler meg akkurat paa rett sted. :p

PS: Naar vi foerst snakker Ninja Gaiden saa kan jeg informere om at Ninja Gaiden Dragon Sword til DS er innkjoept og det var en slags skuffelse, faar jeg si. Saa veit dere det.
 

oma

Village Drunk
hvordan hadde du egentlig planer om at det ikke skulle bli en skuffelse?

og for alle seere, så ble jeg ferdig med bossen nå ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, kanskje fordi det er et Ninja Gaiden-spill laget av Team Ninja. Kan jo utdype litt: Spillet er i utgangspunktet helt streit, men det at de har most paa med touchscreen-kontroller oedelegger hele greia. De er for upresise, saa man faar aldri noen komboer gaaende og kampsystemet som var saa fint i forrige utgave faller sammen. Men, hva er dette? Jo, det er Ultimate Techniques som er blitt boosta til haelvete og tilbake. Jeg har faatt Master Ninja paa samtlige baner unntatt en (jeg er paa nest siste bane naa), og det kun ved aa spamme Ultimate Technique saa ofte det har latt seg gjoere. Og det er ofte. Eneste utfordringa er aa skape en luke saann at man faar lada opp Ultimate Technique, og aa ta hoeyde for at det tar opptil tre sekunder foer spillet i det hele tatt gjenkjenner at det er Ultimate Technique du proever paa. Er du riktig heldig begynner Ryu aa hoppe rundt og dra dancehalltriks istedenfor aa lade opp supersverd og da er du fucka. Serioest, spillet hadde fortsatt vaert ganske artig - om enn ubegripelig enkelt - om de bare hadde gjort touchscreen-kontrollene brukbare. Eller, du veit, brukt knappene isteden. :(
 

Lodin

Der Waaaah
Runna Condemned 2 i går og er veldig fornøyd. Når man først kommer noen brett uti begynner historien å rulle. Man får forklaringer på hva det egentlig var som foregikk i enern og de mekker sense. Littigrann klisje at det er en
ond kult som styrer USA og vil slavebinde hele verden
som sto bak alt, men det får så være. Var uansett mer eller mindre det man kunne lese mellom linjene hvis man åpna alt ekstramatrialet i en. Alt rulles ihvertfall pent sammen så hvis du var en av de som hata det første fordi det var så vagt får du svar her og ytterst får nye spørsmål. Annet enn
hvem er egentlig ORO da?
:p Også er det ikke like fittevansklig på slutten.
Ihvertfall har jeg planer om å replaye noen av brettene for å se om jeg kan åpne noen flere fete ferdigheter, selvom jeg har mine tvil om at de kan slå å
skrike så hodene til folk eksploderer.
:baby:
Altfor kort riktignok, men det har jeg hørt at spill skal være nå til dags. :rulleøyne:
Forøvrig la jeg inn og runna det første igjen på PCen iløpet av de timene som var igjen av kvelden. Akkurat der var det jo praktisk at det var så kort siden jeg følte for en kjapp oppfrisker.
Condemned 1 og 2, alt i alt bra spill. :tommelopp:
 
Nå switcher jeg mellom å spille Mario Kart Wii og brawl..luksus! :p
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
For en stund siden så kjøpte jeg drømmefall til femtilappen, men har ikke engang pakket det opp før et par dager siden. Fint lite imponert så langt.