Hva spiller du for tiden?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg syntes King Kong var ganske underholdende, jeg. Spilte det ikke for achievements engang. Eneste som virkelig suger er sistebrett med apa i New York.

Runna King Kong på den gamle Xboxen. Var faktisk ett rimelig okay spill til å være filmspill.

Lastet ned Geometry Wars Evolved² igår kveld, men sovnet før jeg fikk testet det ut :p
Har brukt litt tid med det i kveld. Fikk slått Agahnim i noen moduser husker jeg ikke helt feil.
Men Nicholas, daaaaaaamn. Tatt deg Arcade steroider eller noe ? Jeg må se langt etter å slå deg i første omgang :(

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg spår at internkonkurransen vil være høy, spesielt med tanke på den geniale måten alle scores er direkte tilgjengelig i hovedspillmenyen.

Fikk en kamerat til å laste ned gw2 igår, jævelen slo meg på alle moduser untatt Evolved :( Og der ligger han knappe 250k bak meg. Det lukter GW2 i helgen ja

Fy faen Geometry Wars 2 er fett! Men jeg merker at jeg er temmelig rusten - har klart over 9 millioner på Waves på PGR4, nå klarte jeg bare 3 eller noe sånt. Jeg elsker de achievementene, men sliter jævlig med å få til Wax Off, noen tips? Nicholas?

D

Deleted member 91

Gjest
Rusten selv, igrunn. Var ganske fornøyd når jeg klarte 6 millioner på Deadline, helt til jeg så en på vennelisten min med over 10 millioner. Anywayz, når det gjelder Wax Off er det viktig å ikke fokusere for mye på veggene: Wax On kan du få ved å kjøre langs veggen hele tiden, men når det er tide å vokse av må du egentlig bare spille Pacifism slik man skal spille det, og så skrape innom en vegg et lite sekund eller to når du merker du har tid/plass. Var nok den achievementen jeg strevde mest med, men bare ikke stress så jævlig med å få alle veggene unna med en gang så går det nok greit.

Holder på med DarkSector som jeg fikk tilsendt av Lyon. Veldig underholdende å kappe av hoder og lemmer på muterte menn (og kanskje kvinner? ser ikke forskjell på jævlene:p). Meget mørk og dyster stemning, bra kamp-system med dekning og sprinting. Er ikke vanskelig, men faen meg ikke lett heller:p

Storyen suger. Kunne ha blitt gjort så uendelig mye bedre. Men spillingen er svært underholdende.

Jeg fyrte nå opp Gamecuben min etter sterk oppfordring fra Lyon. Jeg skal for første gang spille et zeldaspill. Har vel de fleste som kom ut på GC her, og OoT er først ute. Go me.

Jeg syntes forresten også at King Kong var et underholdene spill. Glatt en av de beste film-til-spill spillene jeg har spilt.

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg spiller:

og det er avhengighetsskapende og morsomt!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nova taler sanning. 56 spenn for herligheten, og det er tilgjengelig i den europeiske sjappa nå. Last iallfall ned demoen hvis du har PS3, fortjener å sjekkes ut.

Hvis noen lurer på hva Eden går ut på, så kan jeg fortelle at du spiller som et lite troll som skal samle Spectra-er. Spectra-er er da glødende dingser som gjør hagen din finere og åpner opp nye portaler til andre hager hvor du kan finne flere Spectraer og så videre. Trollet ditt kan ikke gå eller løpe (pussig nok), men det er en jævel på å hoppe og slenge seg rundt i små silketråder. Du må toge rundt i hager ved å klatre på planter og hoppe fra dem, knerte fiender (ved å dulte borti dem eller fange dem med silketråden din, og i noen tilfeller snurrhoppe på dem), samle pollen som fiender etterlater seg, og bruke pollenet til å gi næring til frø av forskjellig størrelse. Når frøene har fått nok næring kan du hoppe på dem slik at de spirer, og planten som blomstrer opp kan du bruke til å klatre høyere. Det er litt kronglete å forklare hvordan spillet føles, men du tar det kjapt når du prøver det. Nøkkelordene er presisjon og timing, sånn som i skikkelige plattformspill. Musikken og grafikken er også i en klasse for seg, og hvis du har en PSP kan du spille Eden på den også etter at du har kjøpt det til PS3. Kort sagt et spill jeg har få problemer med å anbefale.

PS: Det er også innebygd støtte for opptil fire spillere samtidig, noe jeg ikke har fått testa enda og dermed ikke veit hvordan fungerer. Spillet lar deg også ta opp en videosnutt av opptil ti minutters spilling som enten kan lagres på disken eller deles via YouTube (men ikke begge deler, irriterende nok). YouTube-greia tok evigheter å laste opp og klikka på 98% så jeg får ikke vist dere den dølle filmen av meg som spiller level 2, men lev i håpet så funker det nok en gang i tida.

Novastrum

Feminist-elitist
Mer mål enn mange andre spill. Ikke mye historie, og det er godt. Sense of accomplishment-ratioen per time brukt er meget god. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan iallfall slå fast at PixelJunk Eden er det suverent beste PS3-eksklusive spillet jeg har spilt så langt. Kjøp det, folkens.

Starta med så å si mitt favoritt spill igjen.. Nye nedlastbare mission's til Ninja Gaiden 2 og nå kan man få 1250 i GamerScore, har 1080 tror jeg og blir vanskelig å skaffe mange av de siste..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eg lasta nyss ned nyaste utgåva av OpenTTD takk vere eit tips frå K999. Endeleg kan eg spele eit av dei artigaste transportspela som er laga - på nynorsk. :gnoh:

Ånei, Stjørdal Kolgruve søkk på børsen! Selg!

Jante

privileged CIS shitlord
Lastet ned Choke on my Groundhog, YOU BASTARD ROBOTS i går. Ganske morsomt egentlig. Styr med WASD eller piltaster og sikt/skyt med musa. Ikke så veldig originalt konsept, tenker du? Det ser unektelig fantastisk ut, og introduserer et nokså brilliant konsept. Når du dør, drar du tilbake i tid, noe som vil si at du slåss ved siden av ditt forrige selv. Dør du flere ganger slåss du sammen med to-tre av deg selv, opp til det punktet de skulle ha dødd.

Det er bare fire levels, men er ganske enkelt å lage egne, har jeg forstått.

Ellers så koser jeg meg med å spille Half-Life 2 igjen, og har akkurat gjort meg ferdig med luftbåt-strekka. Spillet holder fremdeles stand, og hvis jeg ikke tar feil, har de oppgradert ting siden jeg spilte det sist. Mener ting ser bedre ut en når spillet først kom ut.

I tillegg har jeg såvidt startet på en ny kampanje i Medieval II Total War. Igjen som engelskmennene. Det er bare noe med bueskytterne deres som jeg digger. Klarer jeg å ta over Jerusalem denne gangen?

Driver også på med litt Excel 2008, hvor jeg har spilt i 6-7 år nå og fått bunnlaget Kidderminster opp i Premier League og vunnet FA-cupen, UEFA-cupen og Supercupen. Gjør det forsåvidt ok i Premier League også, men mangler bredde i laget og penger til å forsterke så altfor mye, så det blir nok ikke noe tittel der på en stund.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ellers så koser jeg meg med å spille Half-Life 2 igjen, og har akkurat gjort meg ferdig med luftbåt-strekka. Spillet holder fremdeles stand, og hvis jeg ikke tar feil, har de oppgradert ting siden jeg spilte det sist. Mener ting ser bedre ut en når spillet først kom ut.
HDR-biten i Source-motoren kom ikke før episode 1 og jeg føler meg temmelig sikker på at de oppdaterte HL2 med det også.

Kan kanskje ha noe med at han spiller HL2 med max oppløsning/effekter.
Ikke sikkert det er samme maskinoppsett som når spillet først kom ut og ble anskaffet.

Bare en teori :)

Eg lasta nyss ned nyaste utgåva av OpenTTD takk vere eit tips frå K999. Endeleg kan eg spele eit av dei artigaste transportspela som er laga - på nynorsk. :gnoh:

Ånei, Stjørdal Kolgruve søkk på børsen! Selg!
:O

Det fins jo til OSX også, ser jeg! Plutselig ble det litt morsommere å være fordømt til å bo i sofaen. Ser at Abuse kjører i OSX også, så du får TO heftige leiremynter fra meg i dag. Symbolske, selvfølgelig.

(seriøst, du reddet uka mi)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alltid til tjeneste, min gode mann. ^^

En god ting med sånne gamle spill som får nye, åpne versjoner er at de som regel blir porta til alt fra Linux til OS/2 Warp. OpenTTD har jeg en gammal versjon av på DS-en, for eksempel.