Hva spiller du for tiden?

Jeg slo på X360en i dag og fikk RROD igjen for n'te gang. Men denne var ikke langvarig heldigvis.
Så jeg fikk min daglige dose BF allikevel :)
edit: Strømforsyningen har nok fått litt for mye sollys og varme i løpet av dagen mens jeg var på jobb.
Sol og varme er ikke alltid bare happy happy joy joy.
 
Det er ikke vanlig å ha så mye problemer som du har. Requester bilde av 360ens plass i stua og legger ved et tips om å kaste den defekte Xbox 360en og kjøpe en som fungerer optimalt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Min 360 driver også og RROD-er om dagen. Det har ikke hindra meg fra å runde Ninja Gaiden 2 på Path of the Warrior, dog. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Men det hindrer meg fra å spille videre på New Game+. Nå var RROD-en permanent. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
Du får se på den lyse siden: Om maskinen din ikke allerede hadde HDMI er det ihvertfall en mulighet for at du får det nå, og hvis den skulle konke er vel midt/sensommeren et av de beste tidspunktene på året sånn sett. Heller nå enn månedene rundt jul, for eksempel. Burde egentlig tvunget min på knærnet selv, men jeg klarer ikke helt ennå ettersom jeg fortsatt spiller litt...

Battlefield: Modern Company - Ja, vi kan vel få alle antakelser om at dette har noe på CoD4 eller Halo3 i det hele tatt av veien med en gang, for det har det ikke. Men: Spiller du med to-tre andre som tar det omtrent like lite alvorlig som deg selv er det en stor risiko for at du har det gøy. Frostbite-motoren er selvfølgelig ikke så revolusjonerende og kul som Dice hyper den opp til å være, men selv en skeptiker som meg må trekke litt på smilebåndene når tanksen du tar dekning fra i et hus plutselig ruller inn gjennom stueveggen. Eller blåser istykker taket. Selve gunplayet er som så, ikke fryktelig videreutviklet fra de tidligere spillene i BF-serien, men det er stødig nok til at det ikke ødelegger noe for deg. Så ja, grei moro så lenge du drar noen andre med deg i samme slengen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du får se på den lyse siden: Om maskinen din ikke allerede hadde HDMI er det ihvertfall en mulighet for at du får det nå [...]
Hvis de kaster Viva Piñata-klistremerkene jeg har dekorert kassa med blir det deng, så mye kan jeg si.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hvis det skjer så får du klage til Kotaku, så kanskje du ender opp med en Eksbåks signert av Gates'ern og halve Bungie, som forrige kar med dekorert burk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen, noen har gjort det før altså? Da er sjansen minimal for at de gjør det igjen. :(
 

oma

Village Drunk
Spiller en god del tf2 paa pc for tiden, veldig moro indeed, etter jeg har trollet meg gjennom ett av tf2 emnene paa SA (selvom man betaler saa er det mange ubrukelige evenukker der) og sett litt 'how too' videoer av spyen saa ble han veldig morsom aa spille, doer mye fremdeles, men ingenting er saa moro som 4 backstabs paa rad ^^

Sniler er fremdeles min favoritt, dog jeg foeler meg ikke saa god med ham.

Btw, achievments er noe herk..
 

Jante

privileged CIS shitlord
Tror min rekord til nå er 7 backstabs på ett liv. Goldrush, jeg elsker deg.
 
Det er ikke vanlig å ha så mye problemer som du har. Requester bilde av 360ens plass i stua og legger ved et tips om å kaste den defekte Xbox 360en og kjøpe en som fungerer optimalt.
Jeg vet at det ikke er normalt å ha så mye stress.
Maskinen står alene på gulvet og har rikelig med plass og luft rundt seg.
I tillegg har jeg bytta ut viften i maskinen min med en Whisper vifte som flytter 59% mer luft enn orginal vifta for å redusere sjansene for RROD (viften støyer 7% mindre også)

Tror jeg har hatt rimelig uflaks ja. Jeg kjører på til maskinen dauer. Da tror jeg det blir ny maskin. Orker ikke dille mer med saken.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Et hett tips er å tusle innom denne sida og registrere serienummeret på kassa sammen med adressa di, og så trykke "request a new repair" når kassa di vandrer heden. Var det jeg gjorde i går, og i dag fikk jeg melding om at de sender noe styr jeg må fylle ut og skrive ut og greier og greier.
 
Been there done that. Boksen har vært på "ferie" i Tyskland tre ganger allerede.
Men i og med at jeg bytta ut viften så har jeg ikke garanti på maskinen lenger :p
Den sviver nå. Enn så lenge...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ah, greit nok.

Sånn ellers, for å holde seg litt til trådemnet, så slang Final Fantasy Tactics A2 ned i kassa her i dag. Jubilations!
 
Driver og spiller MGS4 for det meste. Driver å prøver å senke tida mi på The Boss Extreme. Big Boss Emblemet er tatt 2 ganger og persen min lyder på 3:57:34:D

Driver også og spiller Battlefield: Bad Company. Må si at jeg liker humor'n her. Liker godt gameplayet. Å kunne mose seg igjennom et bygg å luffe videre er bare kos. Litt lett da siden du får den auto-injector'n lada opp igjen etter 10-15 sek. Overraskende god lyd & musikk. Grafikken er litt... tja, "møkkete"? Men all in all, veldig morsomt å spille:D
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg spiller titan quest, mest for å bli nogenlunde ferdig med det før jeg tester immortal throne. Kosta 19$ for begge på steam, så jeg klarte ikke dy meg på en mørk og grå lørdag. Blir bare spilling på kvelden nå som solsteika har kommet.
Spiller du vanlig TQ uten IT installert, mener du?
IT er som LoD til diablo, man kan spille det fra Act 1, så det er ingen grunn til å ikke installere det fra starten av. Du kan importere karakterer fra base til IT nårsomhelst.

Selv spiller jeg litt av hvert i det siste. Litt Battlefield2142, litt titan quest, litt castlevania: symphony of the night, litt cnc3.
Jeg er så drit lei enspiller-kampanjer i strategispill hvor de dytter på deg oppdrag som bare kan fullføres hvis du på forhånd vet hva som kommer til å skje. Greit nok at man skal tilpasse seg strategisk, men når man faen meg plutselig får et fly man skal beskytte på andre siden av kartet og blir skutt ned før du i det hele tatt kommer deg dit, blir det for drøyt.
 
Sitter og spiller Condemned 2: BloodShot, det var faktisk et utrolig overraskende bra spill, likte spesielt at det var First Person og vi kunne pluke opp planker og jern stenger så vi kunne banke folk til døden.
Historien var også veldig bra og spendene selv om jeg ikke har spilt Condemned 1, ble jeg fort kjent med figurene og hva som foregikk i spillet.

Jeg spiller også litt Battlefield: Bad Company som var litt skuffende syntes jeg, men hadde kansje litt store forhåpninger siden jeg er stor fan av Battlefield serien.
Det eneste jeg enkelig likte var Online delen, men ble fort litt lei.
 
Jeg kan gjerne skrike litt på deg enhver dag om det gjør dagen bedre for deg. :D

Spillet eier.
Hvis du mener Battlefield: Bad Company, then aye! Single Player = kort & fullførbar på noen timer, men "hain søkki" hvor gøy det er å knuse & ødelegge. Humoren er ikke dum den heller!

Sweetwater skrev:
Relax guys I know what I'm doing!
Haggard skrev:
You know what yer doin'?? You know what yer doin'?? If I had a dime fer every time I heard that I wouldn't be needin' this god damn gold!
:ler: