Hva spiller du for tiden?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hvordan i faen klarer du å skaffe deg noe å drive med uten å kunne forstå det du leser, egentlig? De kunne ha kopiert hulemalerier fra krittiden uten at jeg hadde klagd på det, så lenge de hadde gjort det skikkelig for faen i fittehelvete som jeg har skrevet nittiseks ganger nå. Og jeg liker The Thing og Event Horizon, igjen for n-te gang, så det er ikke det jeg klager på. I-faens-gjen så klager jeg på at jeg har sett detta før, bare at da var det bedre gjennomført. Dead Space framstår som en slapp reprise og er dermed ikke all verdens å slenge gamla i veggen for. Du får slå av den der fordummende blackdeath metalcoren din sånn at du får med deg detta her nå.
Du skal ikke prøve å følge dine egne råd om å lese litt nøyere, kjekken? Jeg sa jeg synes personlig at det er godt gjennomført (trass i influensen), og du formulerer deg som om det ene og alene er fordi du har sett det før at det er dårlig. Kjøp deg ei bok, selv om de er i fåtall på bygda.

Fingus er forøvrig ei fitte som skal slutte med å spoile.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du skal ikke prøve å følge dine egne råd om å lese litt nøyere, kjekken? Jeg sa jeg synes personlig at det er godt gjennomført (trass i influensen), og du formulerer deg som om det ene og alene er fordi du har sett det før at det er dårlig. Kjøp deg ei bok, selv om de er i fåtall på bygda.
Les. Innlegget. Ditt. Om. Igjen. Ubrukelige. Niggerslire. Fy. Faen. Du. Er. Så. Lite. Verdt. At. Det. Gjør. Vondt. Og. Får. Meg. Til. Å. Skrive. Slik. Som. Dette. Og. Det. Sier. Ikke. Så. Rent. Lite.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Se her ja, monsterdesignen deres kopierer noe som er ett år yngre enn det jeg er og gjør det dårligere, og dette skal jeg bli skremt av?
Se her ja, monsterdesignen deres kopierer noe som er ett år yngre enn det jeg er
QED. Jeg prøver ikke å drepe argumentet ditt eller noe, men når du må sitte og spy av sinne over en lite finurlighet kan jeg ikke la være å fortsette.

I innlegget mitt står det forøvrig at jeg liker monstra. Og stemninga. Om du ville ha det i kortformat.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var du i spesialklassen med vilje gjennom hele grunnskolen, eller skal du ha meg til å tro at du overså "og gjør det dårligere", din jævla faens skapneger, uten å mene det? At det er mulig.

Spillegal. There's no place like home. :elsk:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fuck it, Dead Space eier skaff det og spill det. I mørket alene.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Var du i spesialklassen med vilje gjennom hele grunnskolen, eller skal du ha meg til å tro at du overså "og gjør det dårligere", din jævla faens skapneger, uten å mene det? At det er mulig.
I'm just sayin' man, du presiserte alderen på idéen som noe grunnleggende dårlig. Men jeg skal late som om det aldri sto der og jeg aldri gjorde narr av det før du sprenger et blodkar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og jeg skal late som om du forstår den skrevne varianten av ditt eget morsmål, bare sånn at du ikke skal fullstendig tape ansikt for kundene på videosjappa.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg bryr meg sinnsykt mye om å opprettholde en fasade for dem, i motsetning til det bryet du tar her med å blow things out of proportion :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pot, meet kettle.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Slett hver eneste post bombarder spillegal fra himmelen feir med champagne i helgene

Er det andre enn meg som ikke liker horror-spill fordi de har lett for å dikte videre på handlingen når de ligger under dynen?

Utifra dette slutter jeg at alle horror-spill er elendige.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fun fact: jeg har aldri hatt mareritt. Jeg digga X-Files og Alien som 12-åring, men hadde aldri problemer med videre diktning under dyna.

Utifra dette slutter jeg at du er ubrukelig.

K999

Keystone State Of Mind
Fun fact: jeg har aldri hatt mareritt. Jeg digga X-Files og Alien som 12-åring, men hadde aldri problemer med videre diktning under dyna.

Utifra dette slutter jeg at du er ubrukelig.
Fun fact: Jeg ser på X-files for første gang nå (er i sesong 6) og har blitt skremt av én episode. :( Dead space skremte også livskiten ut av meg, tom. nå på andre gjennomgang.

Kjøpte meg Fallout 3 til 360 i dag og håper på å få startet i morgen. Må få meg noe søvn snart.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen