Hva spiller du for tiden?

Hehe, har vudert å kjøpe det der lenge XD Meeeen, siden prisen er oppi 599kr for øyeblikket, så venter jeg noen måneder... Ivertfall til prisen er nede i 350kr eller noe lignende.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøp fra Canada da vel. 350 spenn (sånn cirka), med frakt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Canada får US-utgaver av spill, så mekk deg en US-konto du. DLC-et kan uansett ikke brukes før du har spilt gjennom hele greia, så det er ikke noen prekær situasjon akkurat.
 
Velvet Assasin på 360!

Aldri hørt om før brått noen dager siden, så jeg sjekka det ut.
Jagguimeg var det morro også, typ splintercell i ww2 med hot female assasin med rimelig OK story. Frameraten er litt på uggen side men ikke gigaplagende, pc versjonen skal visstnok være veldig smooth på det.

Ellers, veldig alright sneaky sneaky opplegg. Alle som likte SC, HITMAN eller kanskje til og med litt MGS kan titte på dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg så traileren og lydsporet kunne like gjerne vært en kar som satt og kauka "LAVBUDSJETT" konstant. Det så ut som om det kunne sett greit ut i cirka 2002 eller der omkring.
 
Jeg er veldig klar for Velvet Assassin, men avventer situasjonen noe etter å ha sett anmeldelsene være noe lunkne. Synes stilen og konseptet er interessant i hvert fall.

Ellers går det nå om dagen faktisk i Leisure Suit Larry: Box Office Bust, som er .... vel, det er nesten så dårlig som folk skal ha det til, men jeg har likevel hatt det ganske greit. Spillet kan sammenliknes med Canis Canem Edit (og via proxy, GTA-subsjangeren som helhet), og det er en sammenlikning det faktisk kommer ganske heldig ut av. Riktignok er figurmodellene i BOB helt gyselige, som i, helt borti natta stygge, og riktignok bygger Canis Canem Edit en mye mer helhetlig og vellykket mikroverden, men når det gjelder å faktisk gjøre det morsomt og surre rundt og gjøre diverse oppgaver trekker BOB faktisk det lengste strået. BOB er for eksempel mye mer åpent og legger mer opp til fysisk utforskning enn CCE, og har en del klatreoppgaver og (riktinok mer middelmådige) Assassin's Creed/Crackdown-aktige øyeblikk der du forsøker å samle 100 gullstatuetter som er spredt rundt den åpne verdenen.

Det er imidlertid et spill stappfullt av dårlige designbeslutninger, billige sekvenser og grøtete utfordringsstrukturer, så det er nok noe for den spesielt interesserte. Spilldesignmessig er det strengt tatt ikke på noe høyere nivå enn Sonic and the Secret Rings, for dem som husker hvor glad jeg var i dét. Humoren er også mye mer bom enn treff (og mye mer infantil enn i de tidligere spillene i serien), men en gang i blant trekker jeg likevel godt på smilebåndet.

Det som likevel altså er litt ålreit er at det til tross for å være ganske smakløst, har en slags sjarme, og for det meste går utfordringene "greit" så lenge du klarer å se gjennom fingrene med at de er dårlig designet og biter i deg frustrasjonen.

Hvis vi skal forsøke å tallfeste graden av moro, ligger det vel og vaker et sted rundt 4/10, noe som er akkurat nok til at jeg med achievements som hjelp har litt lyst til å spille det hele ferdig.
 
Canada får US-utgaver av spill, så mekk deg en US-konto du. DLC-et kan uansett ikke brukes før du har spilt gjennom hele greia, så det er ikke noen prekær situasjon akkurat.
Åh, da så... trodde vi kunne bruke de "Ekstra nedlastbare figurene" midt i spillet... Det tar jo over 100+ timer å gjennomføre det! Men greit nok, har jo allerede en US bruker uansett^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Står spesifisert når du skal til å laste ned at du bare finner figurene i et område som låses opp etter at du runder historien. Derfor jeg ikke har brukt en cent på DLC enda.

KentW: Det som slår meg som helt høl i huet er at de har lansert et spill som kretser omkring puling uten at du får se så mye som en pupp. Etter skjermbildene jeg har sett å dømme er det kanskje en god ting, men likkavæl.
 
Tro meg, du savner ikke å se de stygge figurene med mindre klær. Det er et utpreget usexy spill, men det var jo til dels de gamle Larry-spillene også.

Jeg kjøpte det uansett ikke fordi jeg ville se pupper, jeg var bare interessert i å finne ut om det var så dårlig som alle sier. (Og så fant jeg det for 11 pund.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er jo det som er greia. Fikk ikke akkurat lyst til å spille det etter å ha sett reklamefilmen.
 

oma

Village Drunk
Står spesifisert når du skal til å laste ned at du bare finner figurene i et område som låses opp etter at du runder historien. Derfor jeg ikke har brukt en cent på DLC enda.

KentW: Det som slår meg som helt høl i huet er at de har lansert et spill som kretser omkring puling uten at du får se så mye som en pupp. Etter skjermbildene jeg har sett å dømme er det kanskje en god ting, men likkavæl.
Tror det Hazen mente var at du ikke nevnte noe som ... i seg selv er dårlige egenskaper.
 
Tro meg, du savner ikke å se de stygge figurene med mindre klær. Det er et utpreget usexy spill, men det var jo til dels de gamle Larry-spillene også.

Jeg kjøpte det uansett ikke fordi jeg ville se pupper, jeg var bare interessert i å finne ut om det var så dårlig som alle sier. (Og så fant jeg det for 11 pund.)
Ååå.... Jeg som trodde at dette spillet, som utviklerene sa, ville bli en helt annerledes og fantastisk opplevelse, og gledet meg i et halvt år før jeg glemte det ut! Jaja, har ikke tenkt å kjøpe det med det første. Larry ser helt emo ut, likte utsendet hans mye bedre i de eldre spillene :D For... det er vel Larry Lovage vi styrer der, eller hva?

Pluss at etter å ha lest alle "Reviewene" av det, så ble jeg ikke akuratt overasket. Får vel bare hoppe over dette, og glede meg til et annet spill... Skal vi se... Åja, Ratchet and Clank: A crack in Time! Kommer til å bli sykt bra!

Er jo det som er greia. Fikk ikke akkurat lyst til å spille det etter å ha sett reklamefilmen.
Haha, rene Horror-Survival action parodien XD Før det endte sært...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Larry ser helt emo ut, likte utsendet hans mye bedre i de eldre spillene :D For... det er vel Larry Lovage vi styrer der, eller hva?
I de gamle spillene styrte man Larry Laffer, Larry Lovage er nevøen hans eller noe sånt.
 
Fable 2.
Koser meg så langt. Humoren er gode greier.
Det er ikke tilfeldigvis noen som spiller Deadly Creatures for tiden? Litt sugen på å kjøpe det, men er skeptisk siden det er et Wii-spill som ikke er Mario eller Zelda.
 
Skal innrømme jeg spiller X-Men Origins Wolverine og jeg koser meg med det..
Tror jeg skal ha det morro til Demon's Souls ligger i postkassa mi :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har bestilt det der jeg også, gleder meg stort. ^^
Gleder meg veldig til det selv :)
Er det bra som jeg håper og jeg hadde hatt litt peiling når det gjelder anmeldelser og sånn så kanskje fler kunne fått øynene opp for det. Virker som ett spill som har glidd forbi mange sine øyne.

Virket som det var sånn at man kunne "gå inn i gamet" til andre og være fiende og greier. Hjelpe til på vanskelige bosser også.
 

K999

Keystone State Of Mind
Har spilt det litt selv hos en kompis. kompleks og vanskelig kan man si. Kopien til kameraten min er japansk da, eneste versjonen hvor det meste er skrevet på japansk mens voice-actingen fremdeles er engelsk. Utifra det lille jeg har spilt så virker det utrolig kult, hvis man gidder. Dvs. hvis du dør og havner i sjel verdenen (eller hvor faen du havner?) så er det stress og vanskelig å komme tilbake og de fleste bosser dreper deg på ett slag. :(