Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I min RPG sult fant jeg ut at jeg ikke har runda Lucifer's call. Starta på nytt der idag, og har akkuratt kommet forbi introen. Det jeg fort kom på var at dette spillet er skikkelig digg.

Til og med Yeti må like dette spillet :p
Kom til et sjukehus eller noe hvor alle gangene var klin like og så ga jeg opp.

Kom til et sjukehus eller noe hvor alle gangene var klin like og så ga jeg opp.
Du kom ikke forbi introen altså?

Spilte du i blinde igjen? :p

Thinaran: Har ikke opplevd noe slikt, så du må ha vært maks uheldig. Om noe synes jeg starten av spillet var for lett. Men det tar seg opp etterhvert. Det er i min mening en av de vanskeligere rpgspilla. Jeg liker det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oi.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Thinaran: Har ikke opplevd noe slikt, så du må ha vært maks uheldig. Om noe synes jeg starten av spillet var for lett. Men det tar seg opp etterhvert. Det er i min mening en av de vanskeligere rpgspilla. Jeg liker det.
Spillet gjorde meg til sin bitch gjentatte ganger (HVEM I HELVETE PUTTER EN BOSS INNI ET SAVE POINT), men jeg fullførte det! Noe av det mest interessante som har blitt laget i sjangeren, og jeg gleder meg villt til neste Shin Megami Tensei-hovedspill. De tjener rått på Persona for tiden og et eventuelt PS3 SMT4 vil nok bli dyrt å lage, men det hadde vært herlig hvis det ble annonsert. :elsk:

Spilte igjennom Terminator salvation på 360 av en eller annen grunn, skapt av grin. De svenskene som bare lager piss har jeg forstått nå.
Starta i går kveld.

3timer og 820GS senere var jeg ferdig.

Hot Features:

- Standard grafikk med alt for mye bloom, og bloom på feil steder.

- Elendig wannabe GeOW kontroll som også bugger hele tiden.

- Jeg som vanlig forbruker la merke til rundt 390 bugs på min 3 timers tur.

- Etter en times spilling slutter connor og plukke opp Pipebombs, bare fordi det er fett og ikke gjøre det.

- Mongo fiende AI

- Mongo vennlig AI

- Selvgenererende health system som ikke funker, det lada seg opp midt i kamp noen ganger, etter kamp noen andre ganger. Og noen ganger ikke i det hele tatt mens du hadde 35 fiender mot deg.

- Enten totalt for enkelt, eller mongofittevanskelig alt ettersom.....random.

- Musikken skal jeg ikke si noe på.

Det er heller ingen story what so ever, bare litt dårlig dialog her og der.

Skjønner ikke hvorfor jeg gadd å spille det igjennom, men vær så snill folkens. Ikke gjør den feilen.

Ja jeg sjekka anmeldelsen av BC av grin, de gjør de samme feila hver gang. mongo mongo mongo mongo mongo ting som spillutviklere burde lært seg i for lenge siden.

Jeg har bare spilt Wanted og terminator, samt testa demoen av BC.

Men alle spilla har ca samme feil, alle virker uferdige og sliter med alt fra det tekniske til gameplay. Sånne ting som att kuler går igjennom fiendene dine ofte og att du kan hoppe ut av ett vindu på bakkenivå....men ikke inn igjen. Selvom du kan gå inn igjen via døra. Du skjønner det om du spiller noen av de, det er så mye småting. BC er visstnok 8timer langt hvilket er det lengste de har pressa ut av noe tror jeg. Wanted er visstnok like kort eller kortere en T-S. Men jeg veit ikke, gadd ikke å spille det i mer enn en times tid.

Jammen så last ned Bionic Commando Rearmed da. Var lissom bare fjorårets bestest nedlastbare spill. Trur det er billig på 360 denne uka.