Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får se da, om Yesasia får sendt spillet mitt før det kommer ut i Statene og jeg like gjerne kunne venta og kjøpt derfra. :(

Etter ett par timer med Wolverine kan jeg si så mangt.
Vi tar det negative først:

Det virker som om Raven måtte smekke sammen og gjøre klart spillet litt kjappere enn de selv ville, tipper litt sånn "nå kommer filmen gi oss spillet for faen" deal. Så det er noen minor framerate problemer og animasjons glitcher her og der men ikke noe som ødelegger for spillinga.
Grafikken er grei nok, men ikke noe å hoppe i været av.

Det positive:

Spillet er helt jævlig fett, ultravoldelig og stilig og alle her bør spille det.

Får se da, om Yesasia får sendt spillet mitt før det kommer ut i Statene og jeg like gjerne kunne venta og kjøpt derfra. :(

Spørs om jeg skal bestille det herifra ja...

Ellers vil jeg si at PS3 begynner å skaffe seg en del imponerende eksklusiver nå. Blir spennende å se om microsoft kommer med noe som gir meg en unnskyldning til å kjøpe en 360 på E3.

Hvis du ikke har blitt overbevist enda tror jeg det skal mye til for å få deg til å kjøpe en 360 nå. Hvis du da ikke finner ut at du vil spille kule spill for eksempel.

Virkelig? Jeg har overhode ingen interesse for Gears of war og Halo. Crackdown og Dead rising virker kule, men ikke nok til at jeg kjøper en konsoll kun for de spilla. Ninja gaiden 2 kommer til PS3 i løpet av året, så hva er det egentlig som skal trekke meg til å kjøpe den konsollen?

Jeg har en flott PC jeg kan spille de spilla på.

Fable 2 virker forresten kult.

Edit: Dette har forsåvidt blitt tatt opp før, og jeg har ingen interesse av å starte en diskusjon på det nå. Alt jeg ville si var at det hadde vært artig om MS kom med noe som gjorde at jeg synes 360 er verdt å kjøpe.

Kjøpte akkurat Bit Trip Beat til Wiiware og dette var artige saker. I praksis er det en lifflig blanding av Pong og Rez pakket inn i demoen til et cracka Commodore 64 spill. Man vrir Wiimoten og dette hever og senker Pong-padden som man da altså er. Man skal ta imot prikker og hver gang man greier det får man en note som i Rez og litt poeng. Notene legger seg på chiptunes-lydsporet og etterhvert som man treffer flere rette på rad blir låta mer avansert. Grafikken er som sagt tatt rett fra en Commodore 64 med simpleste form for grafikk, men fargenyanser den maskina bare kan glemme. Så jeh, .

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen, bra du minte meg på det der. Hadde egentlig tenkt å kjøpe det, men så gikk det i glemmeboka. Får skaffe det snart. ^^

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg har også spilt en del bit.trip i det siste. Presentasjonen og musikken (nullsleep!) er helt gull, MEN jeg synes det er ubeskrivelig vrient å skille møkka du skal treffe og bakgrunnen til tider. Særlig de små blå prikkene kan ta seg en bolle.

Et bra tips forøvrig er å slå av vibrasjonen i moten' (via home-menyen), da den imho ikke adder mye til spillet og dessuten gjør det vanskeligere å treffe ting... :)

Anbefaler å bare ebay that shit. Spør selgere om de er villige til å merke ned verdien. Om "hightechcountertom" fortsatt selger så anbefaler jeg han/hun. Merket pakken med 10$ på forespørsel, samt at det bare tok en uke før det ankom. Tilbyr og å sende det rekomandert for en dollar ekstra.

Tror ikke jeg klarer å vente så lenge. Vurderer sterkt å bestille fra Hong Kong...
Det kan jo hende US versjonen har noen ting den asiatiske ikke har :S
Men spillet er drit kult iallefall ^^

Steike. Det er lenge siden jeg har hatt så lyst på et spill. Det er trist å være en fattig student.:(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Red Faction: Gorilla sin multiplayer demo er ute og var faktisk overaskende artig. Bortsett fra at samtlige konstruksjoner fortsatt har pappfysikk er det som skiller det fra lignende dill en masse ryggsekker man kan velge mellom. Du har alt fra jetpacks til små lokale jordskjelv og standardgreier som cloaking og healefelt. Etterhvert ble favoritten Rhino som ikke uventet lar en storme rett fram å mose ned både fiender og vegger. Koselig å kunne få lov til å leve opp til siggen sin.
Utrulig at dette er MP fra samme folk som mekka den i Saints Row 2.