Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prøvd å skrive inn
"teleporter"
ennå eller? :mafia:

Jah, prøvde det samme selv. Det og tidsmaskina eurogamer maser om i omtalen sin. Lurer på om det er noen løsning på noen av stedene man kommer. Såh, noen som har lagd noen levler de vil låne bort ennå?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gud vs. Cthulhu er mer artig.

Forresten så viser det seg at en sjiraff takler en zombie, men ikke to. Sjørøvere er barskere enn ninjaer, og en blåhval duger ikke mot en tornado.

Og hvis du er tøff så skriver du inn
portal
.

Woot! Goatse hvert år alle år! :durrdog:

Bilen heter laksetaco.
Jo også går det såklart i Brytal Legend, Risen, Axel & Pixel og Machinarium. Travle daga.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Går det bra i Bergen eller, Bodil? Og hvordan kan man egentlig belære sjakk om mig?

Jeg spiller Football Manager 2010 (moar liek Excel 2010 hurrr) og det virker å være enda bedre enn før. I motsetning til vanlig er det ingen hårreisende og vanvittige bugs ved release og det virker utrolig nok ganske spillbart selv upatchet. Likevel kommer den første patchen allerede i dag, så den fikser vel noen småsaker jeg ikke har fått med meg enda.

Dette er crack i spillform, og når det går mye kjappere og mer smooth enn 09 får man også mer ut av de utallige timene man legger i det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kunne nesten sverga på at du skrev den teksten der ut ifra en forestilling om at flere enn deg er interessert i regneark kamuflert som spill, men det må jo være feil.

PS fotbal suxx

Kunne nesten sverga på at du skrev den teksten der ut ifra en forestilling om at flere enn deg er interessert i regneark kamuflert som spill, men det må jo være feil.

PS fotbal suxx
Ja du har rett. FM er jo en obskur og lite kjent spillserie fra noen indiekarer som bare selger noen få kopier hvert år. Skjønner ikke hvordan de har midler til å gi ut et nytt spill hvert år!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det finnes flere avvikere i verden enn deg, quelle surprise

PS: Hold kjeft om jævla Football Manager, seriøst. Er som om jeg skulle dokumentert at jeg spiller Kabal i ledige stunder.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har faktisk vurdert å teste det ut. :trollmann:

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg spiller kabal på mobilen i snitt en halvtime om dagen, på vei til og fra jobb.

Det finnes flere avvikere i verden enn deg, quelle surprise

PS: Hold kjeft om jævla Football Manager, seriøst. Er som om jeg skulle dokumentert at jeg spiller Kabal i ledige stunder.
Hvorfor om jeg tør spørre? Folk skriver om spill jeg ikke liker uten at jeg klager over det. Men dette er jo bare nok et tilfelle av yetipants' klassiske "UURRRGRHHG NOEN LIKER NOE JEG IKKE LIKEER, JEG MÅ BARE POSTE OM DET PS DERE LIKER BÆSJ" så jeg foreslår du bare holder fettfingrene dine unna tangentfjøla.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg spilte kabal nå i stad. Hatet den nye versjonen som kom med Vista, så jeg gjorde et dypdykk ned i system-mappa på en XP-installasjon og hentet frem sol.exe (+ cards.dll) sånn at jeg fortsatt kan spille kabal slik det er ment å være, uforandret siden starten av nittitallet. Fortelle meg at jeg ikke har flere trekk du liksom. *SNØFT*

PS: Har hørt noe snakk om at noen gærninger spiller kabal med små pappbiter som kort der kortbunkene dessuten ikke eksploderer når du vinner, det høres jo helt umulig ut for meg å forestille meg. Confirm/deny?