Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Har begynt å spille Socom igjen etter den nye tileggspakken kom ut. Spillet er forsatt like hardcore og hører jeg enemy activity 2.5 clicks north east engang til putter jeg en hagle i kjeften
 
Fullførte Uncharted: Drake's Fortune idag, og skal begynne på Uncharted 2: Among Thieves i morgen. Veldig fornøyd med det første spillet, og 2-eren sies å være enda bedre, så dette gleder jeg meg til.

Spiller også litt New Super Mario Bros. Wii og FIFA 10 for tiden.
 
Mens jeg har et helvetes luksusproblem. Spiler GTA IV, har kommet til siste bydel og alt men begynner bli rimelig lei. Zelda Phantom Hourglass slo jeg av uten å lagre midt i tempelet til sjøkongen, og frister ikke å ta opp det heller. Så låner jeg Bioshock, Mass Effect og Mirrors Edge. Har heldigvis hatt vett til å ikke begynne på dem ennå, selv om jeg tror jeg kommer til å sprekke på Mirrors Edge snart siden det ser tøft ut. Åja, også driver jeg med Shadow Complex også, tror faktisk jeg kan stryke det av lista snart siden slutten ser ut til å nærme seg. New Super Mario Bros Wii driver jeg og frøkna med, men har ikke blitt mer av det siden før jul, da vi eide Bowser. Har en del myntsamling igjen. Men det jeg spiller mest av alt er nok multiplayeren i Modern Warfare 2, for den er så avhengighetsskapende at den burde vært på dopinglista.

yey.
 
Jeg spiller alltid bare ett spill om gangen for akuratt den grunnen. Nå spiller jeg Persona 4. Spill jeg har i hylla som venter på å bli spilt er blant annet uåpna Bayonetta og Darksiders, Mushroom Men, Baten Kaitos, Too Human (jeg vet..) og F.E.A.R. 2. Og i løpet av den neste måneden kommer også Mass Effect 2, BioShock 2 og No More Heroes 2. Hjelp.
 
Jeg har da gått til anskaffelsen av en Xbox jeg også. Det er første gang siden N64 at jeg har en konsoll det kommer spill til. Med den fikk jeg med Lego Batman og Pure. Batman har jeg og Eirik begynt på, siden vi har en tendens til å spille legospill sammen. Pure har jeg enda ikke prøvd, jeg er ingen racer. Og så kjøpte jeg meg Modern Warfare 2, ettersom jeg har blitt hekta på det. Stua mi er mitt og Eiriks nerdereir for øyeblikket.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Mens jeg venter på Heavy Rain, går spilltiden som regel til trophy-hunting på diverse PS3-spill. Fikk nylig platinum på Uncharted: Drake's Fortune, og er på 95% på Assassins's Creed 2. Må samle fjør og finne/løse "gåter"... så jeg tror jeg lar det spillet ligge litt til.
BF1943 er fremdeles det beste online-spillet på PS3, så det blir også spilt en god del. Er så greit at den ligger på HDD-en, så slipper jeg å monge med CD-er.

Jess.
 
Jeg spiller tydligvis WoW for jeg fikk akkurat denne i mailen. XD
When you receive this message when your World Of Warcraft Account means that there are serious security risks.
We have evidence to prove your account has been in different countries and regions, several attempts to login.
So we have to remind you to enter our web site as soon as possible http://www.worldofwarcraft.com to account verification, otherwise, we will be lock your account.
In order to protect your interests.

The World Of Warcraft Team
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pure har jeg enda ikke prøvd, jeg er ingen racer.
Foreslår at du prøver det en gang snart, siden det er skikkelig bra og den argumentasjonen der lett kan få deg til å si nei takk til Mario Kart en gang i framtida. Og det ville vært synd.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ta det helt med ro. Det spillet spiller du fint gjennom på en lørdag, tar ikke mer enn 5-6 timer :)
Erru dreven i FPS er selv det å ta litt i. Mulig det er litt værre på pad, men jeg kom meg gjennom PC-versjonen på rundt 4, og selv da følte jeg at jeg kunne gjort det bedre. :p


Ellers har jeg pantsatt gården, donert nyra og anskaffa meg en slik en mk3 spillstasjon typ: 250GB tynn. Den kom bundla med en del PSN-godsaker f.eks:

Burnout: Paradise City - Jeg knuste alle billboardsa og smashene i går, så nå erre bare det jævla sugne licensetullet igjen (shitsux). Ellers er dette en av de få spillene jeg synes fungerer utmerket på konsoll men helt ass på PC. Aner ikke om det er kontrollene eller hva (trackmania funker f.eks. fin-fint på tastatur), for jeg storkoste meg med denne på konsollen, mens jeg synes PC-versjonen ble skikkelig døll.

WipEout HD - Dette må være ett av de peneste spilla jeg ever har hatt kjørende på TVen min. Kanskje det er den futuriske settinga som gjør seg godt i 3D elns, men dette spillet er utrolig pent på alle fronter. Ellers synes jeg vanskelighetskurva er helt på trynet og kontrollene alt for upresise :(. Mulig dette kommer etter mer trening, men har vel snart droppa 10 timer på spillet, og jeg føler at den eneste måten å gjøre det bra er å memorere alle banene utenatt, samt å ha en GOD DEL flaks (særlig i RACE/TOURNAMENT, hvor du i tillegg må ta hensyn til den jævla AI-en :argh:).

Ellers har jeg såvidt begynt på Bayonetta (nådd chapter 5) som er skikkelig kos. Var litt skuffa over Platinums tidligere MadWorld, men det her virker som mer solide saker. Kjenner klart at den gode viben fra God Hand er tilbake... :hug:

Er også kommet til bossen i Void Quest i Persona 4 nå, og nå begynner man endelig å få personas med "Trafuri"-skillen slik at utgiftsposten til Goho-M forsvinner helt (endelig) og S-Linken til reven er også kommet så høyt at jeg faktisk kan begynne å bruke den. Mao. er mye av det jeg klaga på i starten borte nå og jeg liker spillet bedre allerede, bare litt synd at det tok rundt 30 timer å komme dit... :sukk:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
MadWorld eide om man visste å prøve ut det det hadde å tilby og utfordre seg selv til å utforske brettene og teste ut komboer. Det verste med spillet var dessverre kameraet. Bayonetta er derimot ikke min type spill.
 
Er også kommet til bossen i Void Quest i Persona 4 nå, og nå begynner man endelig å få personas med "Trafuri"-skillen slik at utgiftsposten til Goho-M forsvinner helt (endelig) og S-Linken til reven er også kommet så høyt at jeg faktisk kan begynne å bruke den. Mao. er mye av det jeg klaga på i starten borte nå og jeg liker spillet bedre allerede, bare litt synd at det tok rundt 30 timer å komme dit... :sukk:
Den bossen er fet! Digger også den kule retrohula før den.

Sånn angående Madworld har jeg fryktelig lyst til å prøve det. Jeg har hørt så masse forskjellig om det så jeg føler at jeg nesten må prøve det selv, og det lille av musikk jeg har hørt er virkelig kul.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Musikken og voiceactinga er beyond awesome.

EDIT: det vil si så cheesy at det blir dritfett
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg tror problemet mitt med MadWorld først og fremst er at det er så sabla kort. Akkurat når kontrollene virkelig klaffer, og man føler man er litt på en roll så erre slutt. Man kan seff gå tilbake å spille gjennom banene på nytt, men når de har en så tøff engine og kul setting varre litt skuffende at de ikke klarte å få til flere kule baner...;)
 
Ingenting.

Xboxen min har vandret heden og jeg ragequitta FM tidligere i uka etter en rekke dårlige resultater og dette har kulminert i at jeg har børstet støvet av min gamle PS1. Spilte FF7 i ca. 4 minutter før jeg kom på bedre tanker, Resident Evil 3 virket ikke i det hele tatt og resten av spilla er amerikanske og jeg har ikke RGB-kabel.

Livet er hardt for tiden.