Hva spiller du for tiden?

Det problemet med dobbelthopping i GoW3 hadde jeg og. Man må tydeligvis bruker hammer på X for at det skal funke hver gang.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Var uten PS3 i en lengre periode, og gikk fortere lei BC2 enn forventet... så for tiden lvler jeg en shadowpriest med en shamankompizz. :$

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Apropos Gow3 og hopping er det ikke verre enn å finne det intervallet du må trykke på X ganger nummer to etter første hoppet er gjort og før det er for sent.

At dette intervallet er jævlig kort og lite intuitivt får så være. Hva kalte vi det igjen, dårlig design?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er igrunn det det heter, ja. Bare for å nevne det så er det mye mindre strikst i GoW1, jeg sjekka.

Tilbake i FF13 etter et par daugers pause av utbrenthet. Faen satan kampsystemet er så maks deilig når du sender folk i været og ser ildkuler og tordenfaenskap smelle inn i de. <3
Men gud bedre så lineært det er. Jeg savner virkelig å kunne snakke med random NPCer og bare dasse rundt i shops for å kjøpe potions og våpen.
Storyen derimot begynner å bli jævla bra nå og Lightning er sååå kuuuul =D=D=D=D=D

River igjennom Jantes Inferno om dagen, eller idag hvertfall.

Som alle vet er det en Klone/ripoff/whatever av GOW, jeg var aldri noen stor gow fan men likevel er fenger dette alright. Jeg liker settinga og den tynne storien så så. Jeg er i buttonmash humør idag rett og slett.

Wellp, jeg er en totalt nubb som samurai. Jeg feila både i å finde undertøyet til ei gammal røy og greide ikke hakke opp en kjip tunfisk. Det hele endte med at jeg drepte senseien min i den lokale dojoen ved et uhell. Jeg måtte forlate Amana i skam.
Way of the Samurai 3 er vanskelige greier. :ermm:

30 timer ut i FF13 og nå kan jeg plutselig bestemme party og leder selv. Så nå er det 6 karakterer med hvert sitt oppgraderingssystem som skal holdes styr på, for å ikke nevne kombinasjonene man kan ha og alle paradigmene.
Stress.

Og så var første episode av nye Sam & Max runna og skiten er episk som faen. Det er opplagt at de følger lesten til Minky Island så disse episodene vil være nært knytta sammen. Det tyder ihvertfall så siden Max nå er blitt psyker og kan se fram i tid og halvparten av synene hans går ut på at han dør. Når han så ikke gjorde det i første episode kan vi kun regne og håpe på at han dævver mye i de fire gjenstående. :D

Sånn ellers er det nyeste at spillet har gått tilbake til sinnsyke og ubruklige pussler fra gamle spill i sjangeren. Da er det veldig bra at Max kan se fram i tid og vise deg hvordan du løste problemet. Du får ikke alt servert på et fat, men det er rimlig genialt noen ganger.

Spilt knapt 10 minutter av Silent Hill: Homecoming. Meid ned sikkert 7 nurses, fått en cameo av det jeg antar er Pyramid Head og nå er tydeligvis nabolaget fyren bor i så farlig at jeg springer rundt med armykniv på åpen gate.
Det her lover jævlig bra.

Kost meg mye med Splinter Cell Conviction. Artig med coop også, med litt mer dybde i gameplay og snikeelementer hadde det blitt en klar topp karakter fra meg! Selv om lengden på SP eller coop ikke er så mye å skryte av..

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg spiller også Splinter Cell, og kjører gjerne noen runder co-op om noen er keene. Holla at JustinThe Face på Live!

Shinra85

Spillegals effort emo
River igjennom Jantes Inferno om dagen, eller idag hvertfall.

Som alle vet er det en Klone/ripoff/whatever av GOW, jeg var aldri noen stor gow fan men likevel er fenger dette alright. Jeg liker settinga og den tynne storien så så. Jeg er i buttonmash humør idag rett og slett.
Synes det var gull nok, inntil det blei for enkelt. Heller ingen gjenspillverdi what so ever, men fett nok første gangen. Liker de WOW-elementene igjennom hele (iallefall de første ringene....).. Greit nok, men ikke til 600,- spør du meg..

Spiller en del Borderlands på nett igjen (ga meg en ekstra puff i riktig retning når jeg havna med to latinos som skreik "fuck that, mang!!" og "daaaaiiiuuuum nigguh!! DAAAAAIIIIUUUUM!" sånn ca hvert minutt), og storkoser meg fortsatt med BattleField: Bad Comp 2 . Tar litt Bayonetta her og der, og klarer aldri helt å legge fra meg Little Big Planet.

Kunne godt tenke meg Way of the Samurai, og Blazblu (Trenger en fighter som gjør meg forbanna, så vel som prøver å gi meg konstant epilepsianfall med små, japanske jenter som skriker, og farger som flyr over skjermen. Nostagli til tiden Hazen og jeg hang mye sammen og spilte dårlige spill som Rumble Roses på PS2)

CyberK

Finner ikke på noe.
Har ikke spilt 1404, men husker at jeg spilte en god del Anno 1606 eller hva det var back in the days. Historisk bybygging = elsk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I helga som var, hadde Steam sånn gratishelg på Madballs: Babo Invasion. Siden jeg hadde lest på RPS at det var "overraskende bra" og huska at oerhört nominerte det som fjorårets verste spill, måtte jeg så klart sjekke det ut.

Og, vel... jeg orka ikke å spille det i ti minutter. Det er da et skytespill hvor du triller en ball rundt, og så skal du sikte med høyrestikka eller musa og skyte i vei når det kommer noen slemme baller. Okay: Nummer en når du mekker et skytespill er å få til bra skytefølelse som i seg selv er tilfredsstillende. Gjett hva dette spillet bommer på, folkens.

Urk.

Synes det var gull nok, inntil det blei for enkelt. Heller ingen gjenspillverdi what so ever, men fett nok første gangen. Liker de WOW-elementene igjennom hele (iallefall de første ringene....).. Greit nok, men ikke til 600,- spør du meg..

Spiller en del Borderlands på nett igjen (ga meg en ekstra puff i riktig retning når jeg havna med to latinos som skreik "fuck that, mang!!" og "daaaaiiiuuuum nigguh!! DAAAAAIIIIUUUUM!" sånn ca hvert minutt), og storkoser meg fortsatt med BattleField: Bad Comp 2 . Tar litt Bayonetta her og der, og klarer aldri helt å legge fra meg Little Big Planet.

Kunne godt tenke meg Way of the Samurai, og Blazblu (Trenger en fighter som gjør meg forbanna, så vel som prøver å gi meg konstant epilepsianfall med små, japanske jenter som skriker, og farger som flyr over skjermen. Nostagli til tiden Hazen og jeg hang mye sammen og spilte dårlige spill som Rumble Roses på PS2)
Rumble roses 4 ever osv, Men det var vel Capcom fight jam 3000 turbo awsome ed som virkelig svetta ned padden.

Spiller for tiden Pokémon Soul Silver. Det er overraskende kos å returnere til et Pokémon-spill etter flere års pause. Ble faktisk lettere sjokkert da jeg nylig la merke til at timeren i spillet har passert 40 timer. Er ikke ofte det skjer lengre. : /

Så, hva liker vi egentlig med det nye Pokémon-eventyret? For min del kommer nok mye av appellen fra det faktum at jeg spilte gjennom originalspillet da jeg var en del mindre. Mens jeg spiller finner jeg meg selv i å mimre og tenke tilbake til bekymringsløse dager tilbragt foran Game Boyen. Dette fenomenet ble bare intensivert da jeg satt mine første steg på brygga i Vermillion City (første by man kommer til i Rød/Blå-verdenen, som også er inkludert i HG/SS). Foruten det nostalgiske er det ærlig talt ikke stort de nye spillene har å by på i forhold til tidligere spill i serien, men om du er som meg og har tatt en lengre pause, så tipper jeg du vil finne mye moro i de to nye spillene. ;)

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
I helga som var, hadde Steam, var det vel, sånn gratishelg på Madballs: Babo Invasion.

Siden jeg hadde lest på RPS, at det var "overraskende bra", og så huska jeg at oerhört, en gang i 2003, var det vel, nominerte det som, fjorårets verste spill, måtte jeg så klart sjekke det ut.

(Jeg kom på at oerhört også en gang sa, at jeg hadde på meg en litt stram t-skjorte. Mente han kanskje at jeg hadde en fettete hest?

Men så sa jeg, det er ikke noen stram t-skjorte, den passer meg fint, men da så han en annen vei.

Så da tenker jeg, var det no plot, for å tynne ned hesten?

Bare noe jeg kom på.)

Mer da.

[...]
Var ikke noe moro når resten av innlegget ikke var så ribbsete, men ja.