Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, jeg fniste da litt.

Spiller fortsatt FFXIII. Det er konge. Er ca. 60 timer inn i spillet nå og driver å makser ut folka mine. Begynner å bli relativt sterk nå, og det er alltid stas.

Sånn ellers fant jeg Bioshock 2 for PS3 til 199,- på Esso på Beitostølen av alle steder. Så da blir det vel å teste ut det etterhvert også.

Spilt en del mer Silent Hill: Homecoming og jeg begynner faktisk å like det litt. Tror dog jeg har brent meg noe jævlig på items da healthpotions og drit ble slengt etter deg som faen i starten, men siste par timene nå har jeg stort sett gått rundt og hinka med fint lite ammo til gunnerene. Frustrerende.

Jeg har spilt Trials HD, som er en pussy-versjon av Trials 2 for å være ærlig, men grådig gøy likevel. Og så har jeg kjøpt meg Street Fighter IV, som er fantastisk tøft, men ganske frustrerende siden jeg er seriøst ræva og aldri har spilt de tidligere spillene i serien noe i nærheten av nok til å kunne disse tingene. Men et sted må man vel begynne, så jeg får øve litt mer på mine shoryukens.

Ellers har jeg endelig kommet i gang med Phoenix Wright/Ace Attorney Trials and Tribulations, som så langt har vært kjempemessig, velskrevet og artig, og jeg spiller Advance Wars: Days of Ruin, som er et fantastisk strategispill uten stort å klage over ut over at musikken er like slitsom som før. Jeg tuner over til Stevie Wonder og har dermed noen rimelig funky bataljer.

Ja, og så har jeg spilt første kapittel av Heavy Rain, og det syntes jeg var rimelig daffe saker. Foreløpig höydare hva gjelder underholdningsverdi har vært å stå i et hjørne og leke en helt annen fortelling enn den spillet ville fortelle. Når man derimot spiller "slik det skal spilles" føles Heavy Rain nemlig klamt, klisjert og lite troverdig, og med lite rom for kreativitet. Lysten til å ta fatt på et nytt kapittel var ikke spesielt stor. Spillet skal dog ha pluss for en fantastisk scene hvor vår helt FBI-detektiven får kontor på Mars.

Shinra85

Spillegals effort emo
nettopp satt igang Way of Samurai 3 mens jeg venter på Demon's Souls.. Vanskelig, veldig mye å gjøre.. Tatt litt tid å sette seg inn i, men begynner å få en slags flyt jeg liker nå. Spent på hvordan det blir fremover..

Hm, sjekka noen trailere av dette nå. Hva slags spill er det egentlig ..? Det ser ut som en slags fighting-RPG med heavy Kurosawa-overtoner og det samme humørløse ytret som Dynasty Warriors. Er det veldig grindy og hverdagslig, eller kommer man kjapt igang med hva nå enn spillet egentlig handler om?

Oerhört: Godt å høre at jeg ikke trenger å spille et spill for å skjønne nøyaktig hvor utvikleren har tråkket feil. Sier mye om hvor nøye forhåndsomtalen i spillpressen er. :D

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg spiller FFXIII for tida, men har ikke rørt det siden 19. mars.

Hm, sjekka noen trailere av dette nå. Hva slags spill er det egentlig ..? Det ser ut som en slags fighting-RPG med heavy Kurosawa-overtoner og det samme humørløse ytret som Dynasty Warriors. Er det veldig grindy og hverdagslig, eller kommer man kjapt igang med hva nå enn spillet egentlig handler om?
Du kunne jo sjekka tråden jeg har mekka. :ras:

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg ble ferdig med MGS4: Guns of the Patriots i går kveld og sitter igjen med litt blandede følelser. Nå erre ca. hundre år siden det kom ut, og jeg regner nesten med at de alle fleste her med en PS3 har spilt igjennom detta så jeg gidder ikke si så mye om det. Generelt sett synes jeg gameplayet var veldig bra (spess i starten), presentasjonen var fantastisk og storien var helt på trynet. Det er en sånn rar og merkelig disconnect mellom det man faktisk spiller og det man blir presentert i cutscenesa som virkelig ikke flyr hos meg. Men det værste er likevel at det virker som om Kojima rett og slett ikke har noen idé om når ting krysser grensa fra å være litt interessant til å bare bli :zzz:.

Chase The Express

Du spiller som Bear Grylls look-a-liken Jack Morton, hvis oppgave er å redde et tog og en ambassadør som er kapret av terrorstkisene i KNIGHTS OF THE APOCALYPSE. De forlanger 10 billioner dollaz hvis ikke sprenger de hele verden.
Spiller som Resident Evil, men fokuset her er mer på action og alt foregår på et tog.

Random scene der du har gått inn i en dusj så spretter det plutselig inn en knivjævel.
lolz

Soul Blazer. Det er nokså greit, litt irriterende kontroller men ellers bare koselig. Er så lei av dagens spill at jeg trenger å pumpe meg full av litt SNES-magi.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
pleisteisjen

CyberK

Finner ikke på noe.
Hmm, minner om dette begynner faktisk så smått å dukke opp. Har det kommet ut på PSN eller er du bare hardcore Playstationer, Roar?