Hva spiller du for tiden?

Det eksisterer ikke et snev av homofili i dette MEet så nei, det har ikke blitt no pårei. Sansynligvis har du flørta for mye med Jacob og det er derfor Garrus driter i deg.
PFFFFFFFT tydelig at det er noe mellom manneShepard og Garrus der. Man ser bare aldri noe av det i spillet.

Sånn helt på ekte så kan en dame ha "sex" med hu asarien med den sykdommen eller hva det er, men det er instant game over.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sånn helt på ekte finner jeg ingen kilder som støtter det du påstar Patney, har spilt igjennom et par grundige ganger og wikien støtter meg.
Det du sier om manneshepard og Garrus virker også tatt litt ut av lufta, men synsing er moro.

Jeg så en video på youtube hvor en femshep hadde telepatisk asarisex med Morinth, men jeg finner den ikke lenger. Kuk. Tror ikke engang det var mod siden femshepen hadde dialog med stemme.

E: vel her

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ahhja sorry jeg blandet quarian og asari.

Jante

privileged CIS shitlord
Kelly virka veldig keen på no lesbings, men det endte i skuffelse.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Om noen få minutter spiller jeg Halo: Reach. Hvem er med?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. Siden interessen for Reach var på minussida fyrte jeg opp et par godsaker jeg ikke har spilt på lenge: Trials HD og Bayonetta. En soleklar nier og en soleklar tier, henholdsvis. Begge er veldokumentert her fra før av, men jeg registrerte det samme fenomenet i begge spill: Selv om det er pisslenge siden jeg har spilt begge to, og det er ganske krevende saker det er snakk om, er designen i begge tilfeller så god - med tanke på visuelle cues og smart, logisk oppbygning av spillmekanikkene - at du kommer inn i rytmen på null komma svisj. Ikke at jeg på langt nær er noe i nærheten av adekvat i verken Trials eller Bayonetta, for all del, men det er sabla moro å komme litt videre på veien hver gang jeg spiller. Egentlig er de to spillene nesten identiske hva oppbygning angår; begge to går ut på gradvis mestring av et begrenset bevegelsessett (når du først får inn rytmen i Bayonetta, fungerer alle komboer på stort sett samme måte), ved å gjenta utfordringer som stadig itererer videre på et velfundert grunnkonsept. Så dermed er å kjøre motorsykkel akkurat det samme som å kverke engler, og da lærte vi noe i dag også.

Så det du sier er at om jeg absolutt elsker Bayonetta vil jeg også like Trials nesten like godt?

Spiller Suupah street fighter 4.. Liker det jo veldig godt, siden det er så å si det samme spillet som orginalen.. 10 nye folk, et nytt ultra-move på alle, nye cutsences (må seees!! ikke akkurat nei....), par nye online modus, samt bilknusing og tønneknusing fra gamledager. De nye folka er kule (flesteparten) og bør prøves, men ikke sånn wow som da orginalen kom. Helt klart et av de beste fighting spilla der ute, men har du spilt deg ihjel på orginalen er ikke det sikkert du finner de nye "addonsa" nok til et 300-400kr kjøp. Jeg angrer ikke, men misliker at trofeene er ganske like fra sf4...

Spiller Spider-man the movie på xbox orginal også, må si at de fikk litt kraft ut av xboxen på det spillet (langt bedre enn gc og ps2, bare se ign omtale), ikke alt, men feks når man zoomer inn på spidey er han ikke stygg å se på, bedre lagd enn mange karakterer på middelmodig 360 spill, selvom det er anno 2002.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Så det du sier er at om jeg absolutt elsker Bayonetta vil jeg også like Trials nesten like godt?
Det jeg sier er at du bør kjøpe Trials HD om du har en 360.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Spiller mest League of Legends og Team Fortress 2 om dagen.

LoL fordi jeg synes det er bedre en HoN, ikke likke straffende og uforståelig, men litt hyggelig og akkuratt passe med nerdrage. Spillet er ganske flinkt til å kommunisere hva laget gjør feil; og det er enorm fokus på lagspill (noe som kan være litt dritt når man bare random queuer). Men det er fleksibelt, dypt og fult av psykologisk penisfekting. Det er gratis, så du har egentlig ingen god grunn til ikke å ha testet det (med mindre du er for hardcore for det).

TF2 fordi jeg synes det er hands-down den FPSen der ute om dagen (og, like, EVER). Dessuten så har alle de nye våpnene gjort så-og-si alle klassene morsomme og interressante å spille. Selvom jeg har kjøpt Bad Company 2 og andre fpser, så er det stadig TF2 som spilles. Ett kraftslag av design, humor, grafikk og lyd; og ikke bare en brun mølje hvor du blir knerta av en eller annen faceless internet-nisse fra andre siden av kartet. Hvis du liker å skyte ting og har ikke testet dette enda så; løp og kjøp!

LoL er fett om du vil spille dota men uten alt som er moro. =\

(Sannheten er selvfølgelig at begge spillene puler deg like hardt i ræva om du ikke vet hva du driver med, i LoL har du regnbuer å se på i mellomtiden)

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Sånn for morroskyld; noen som har stats over hvem som har flest spillere?

Joda, jeg ble rassepult de første gangene i både DotA og HoN, men de fikk meg aldri til å ville prøve igjen.
Av en eller annen grunn så gjorde LoL det.

The sikrit sauce is in the acronym!

Mye mulig, men hva så? Skal SHDR av alle personer i hele jævla verden tørre å påstå at det er et valid argument for hvilket spill som er best? HoN har uansett en peak på rundt 70k spillere ingame samtidig (TROR jeg, er ikke helt sikker), og rundt 60k pre-orders utifra hva de devsa har delt på forumet, ingenting er official så det kan jo være tull, men men osv.

Problemet med LoL er at de har axet en veldig stor del av meta-gamet ved å ikke ha med denying av creeps. Ja, det er litt hassle å lære seg i starten, men det er den eneste måten å kunne kontrollere lanen din på. Nå tenker dere sikkert "men venta Eivind, man kan jo drepe motstanderen". Vel, jeg counterer med at dersom man spiller en ranged hero og ikke har downs, er man nærmest udødelig om man selv ønsker. Forskjellen ligger her, dersom man velger å spille trygt i DotA/HoN, blir man straffet, man får ikke creep kills, og motstanderen vil mest sannsynlig denye de fleste creepsa (som gjør at du får mindre xp og gull), som selvfølgelig gir han overtaket.

Så kommer vi til noe som heter Lane Control, som dere LoLere mest sannsynlig ikke har vært borti. I HoN er det en evig uevig kamp i early/mid-game om å kunne kontrollere sin lane, slik at man kan bestemme når man kan bla. Ganke sin egen lane (vanligvis med hjelp fra mid-lane), gå fra sin egen lane uten å bli sett, kontrollere sin lane slik at man blir vanskeligere å ganke.

Last hitting og denying er i all hovedsak hva som gjør LoL dårligere for min del, dette er jo selvfølgelig fordi jeg i all hovedsak vil spille DotA med penere grafikk, men min mening er at LoL blir gammelt veldig mye fortere enn HoN, rett og slett fordi meta-gamet som gjorde DotA populært har blitt fjernet, samtidig som de beholder alt annent.

Art direction er fuckin gay, bare helt jævlig. Alt er stjålet (og vi snakker ikke stjeling som alle driver med, dette er Alex-style nasking) fra andre spill, comics og film osv. Men jeg synes ikke LoL har sitt på det rene der heller.
Interface og meny er rewampa og ser helt anderledes ut nå, jeg synes det gamle var bedre, men de har visst fått god tilbakemelding.
Communitiet i LoL er det samme som i HoN, altså dota-fags.

Alt i alt veldig likt, holder en knapp på at dere går lei LoL før jeg går lei av HoN men. Alt i alt er det bare smak og behag og det er en jævlig kjedelig konklusjon å komme frem til.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay fett det da. Skjønte ikke bæret av det første argumentet ditt sånn btw.