Hva spiller du for tiden?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spilte noen gode timer med beta, og har hatt spillet her en uke uten å få prøvd. Sitter med Alan Wake og så fort det er ferdig skal jeg få kjørt noen runder med mp Modnation.

Kleevah

Livsfarlig amatør

Aaaw yeah, nå blirre brawlings hele uka...
fat chance, tett obligdritt som skal inn fredag + exphilprøve på tirsdag
:(

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opera Mini by chance? Har hatt litt rare oppplevelser på forumet med den browseren.

Jante

privileged CIS shitlord
Det er ustabile forumet de siste dagene som gjør det. 503 errors, osv.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Kjøpte nettopp to eks av Dawn of War II expansion. Gleder meg litt til det, spillet var underholdende nok; og Last Stand ga en hel haug med lulz.

Fetthesten er du med på litt Last Stand senere til uka/helgen? (når vi får det)

oma

Village Drunk
Burde jeg anskaffe meg Silent Hill 2 inner fears til gammel xbox for 37kr selvom jeg har spilt gjennom SH2 en to tre ganger på ps2 før?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg ser hva du gjorde der! =D

Hva er forskjellen på SH2 og Inner Fears til boxen?

Kjøpte Alan Wake i formiddag, så det har blitt et par timer med det. Godt spill, verdt pengene.
Kjøpte også Naruto: The Broken Bond, og jaggu ble det ikke et par timer der også. Kjekt med fridag og langhelg.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Spiller Solium Infernum. Jeg begynner å fatte hvordan spillet fungerer, så jeg kommer til å ha en uendelig mye bedre start enn jeg hadde i Neptune's Pride.

Foruten det skal det bli noen flere runder i Starcraft 2. Protoss er Den Eneste Rasen og jeg har begrep om hvordan jeg skal bygge startbasen og ordne med inntekt jævlig fort, men fra og med videre utvikling av basen og ordning av avanserte units er der jeg mister grepet totalt og feiler spektakulært. Det hjelper ikke på at Protoss er helsikes avanserte, alt koster dritmye og alle units har et utall spesialskills man må bruke effektivt for å kunne eie motstanderne. Noen units må til og med sveises sammen fra to mer basic units, f.eks. får man en Dark Archon ut av to Dark Templars. Mindfuck!

Jeg har også ervervet en del nye spill jeg ikke har fått rørt noe særlig. Jeg har bare tatt første brett i Deus Ex og Psychonauts står fortsatt urørt. So much to play, so little time..

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hva er forskjellen på SH2 og Inner Fears til boxen?
niggipedia skrev:
The Xbox port was released late in the same year as the PS2 version, on December 20. Each region had a different subtitle; the Xbox port was subtitled Saigo no Uta in Japan, Restless Dreams in North America, and Inner Fears in Europe. The ports also contained additional material. James' scenario was given a sixth ending and an additional sub-scenario titled "Born from a Wish" was included. This mini-game is shown from the perspective of Maria, which explains her background before she met James in the main game.
.

Mens jeg kjeder meg grovt for tiden, og har ikke råd til noen nye spill, så bestemte meg for å endelig prøve "Sega Superstars Tennis" som jeg fikk med da jeg kjøpte xboxen for et år siden. Bra er det ikke akkurat, men har begynt å bli litt moro når jeg fikk litt dreis på kontrollen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jobber for å endelig bli ferdig med Bayonetta denne helga. Er på sistebossen nå, og når jeg tenker tilbake har det egentlig aldri vært noe kjedelig i spillet. Fram til nå, da. Sistebossen er ikke spesielt artig å denge, og det tar skitlang tid. Det verste er at han/hun/den ikke tar meg fordi jeg suger, men med et maks billig angrep hvor du enten unnslipper uten en skramme eller instadør. Uten mulighet til å bruke Red Hot Shot. :argh:

Så med andre ord har spillet to feil: Filmklippene er litt dølle til tider, og altså det angrepet der. Resten er gull.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Minispoiler til Yeti:
Det angrepet; hver gang du ser at det brygger til storm (det betyr enten sort hull eller de tornadoene som tryller deg til ei lita jente), så bare du hopper i pantermodus og løper vekk. Er ikke så vanskelig, skal du se. Om det bare er de tornadoene, så kan du glatt hoppe over dem i pantermodus, så panter er ikke feil uansett.

Ellers promper jeg i Super Street Fighter IV. Har ikke rørt SFIV på ca. et halvår, så var mad rusten, men det begynner å komme seg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg veit. Jeg bare irriterer meg over at de angrepene er så jævla billige.

Enig,jeg bare falt inni den for å se hva som skjedde (andre gjennomgangen da, gjorde mitt beste første gang ulikt deg ass) og det var instadeath. Ikke så kult. Ellers så liker jeg kampen på grunn av musikken, men
Father Balder
var mye bedre.

Jeg startet på Alan Wake i dag, og det er et godt spill. For det meste.