SirkusMartin: Kan det hende DS'en din kødder seg til? Sjekk ut om du kan kalibrere mikken på ein eller annen måte før du gir spelet all skulda, panfløytegreiene burde være simple saker. Evt, jutub deg sjølv og vis korleis du fucker opp. Eller google videoer av andre som klarer det. Som sagt, det BURDE være relativt enkelt å få til.
Kjørte ferdig einspelaren på Battlefield Bad Company 2, kos fra ende til annen! Skal ta den på nytt att på hard, både for å finne alt ræl eg ikkje har og ta kål på kommunikasjonsstasjoner. Like greit å kjøre seg heilt ferdig med eit spel når eg først har fått dreisen på kontrollen. Variere med litt multiplayer innimellom.
Samtidig har eg og fruen startet opp att Tales Of Vesperia. Vi gav oss med den ulvebossen (også vist i demoen av spelet) fordi vi ikkje klarte den. Så eg levlet litt for masse, og no har eg kanskje 10 levels for mykje å dra med meg, så ingen fiender er utfordrende lenger. Jaja, det tar seg nok fort igjen med mindre levling ei lita stund. Kampsystemet er underholdende som fy og det er akkurat passe stats å holde orden på, slik at man unngår forvirring og surr. Her skal det koses med usynlige vegger i byer og campy dialog, wahey!