Hva spiller du for tiden?

Drauden

SGs kollektive lillebror
Startet på Dead Space 2 på broders 360 i går. Kommet noen timer inn, er ikke superimponert. De tar i bruk alle klisjèene jeg hadde håpet de klarte å komme seg rundt, og de elsker å sende monstrene gjennom dører eller å vekke døde monstre til livet igjen for å skremme deg, men det mister effekten ganske fort. Så ja. Nei. Jeg vet ikke. Artig nok å skyte monstre, så det er vel grei skuring.

Venter ennå på God of War-collection i posten, spesielt nå som God of War 3 bare står på hylla og venter på å bli spilt. :argh:

EDIT: Jo, også har jo kak kjøpt Deus Ex: Goatie til meg. Skal sette av tid til det også.:yoshi:
 
Siden Fetthest juligavet meg et sånn Playstation Eye plukka jeg opp en Move-kontroll siden jeg alikevel skal spille House of the Dead og No More Heroes når de dukker opp.
Å vent, dette er hva spiller du nå tråden? Vel da spiller jeg ingenting fordi det ikke fins noen spill til den! GG Sony. =D
Vurderer å laste ned den Little Big Planet greia siden det kommer unger på besøk i dag.
 
Army of Darkness-spillet på iPhone. Ragequitta etter 3 minutter, drittspill av dimensjoner. Tror ikke selv Lodin vil like det. Det er gratis ihvertfall, heldigvis.
 
'Tror ikke selv Lodin vil like det' => au.
 
Har vel med hvor mye jeg digger Evil Dead å gjøre. :$
ED Regeneration til PC, PS2 og Xbox er forøvrig det eneste bra spillet basert på lisensen, men det er til gjengjeld også jævlig bra.
 
Flick Golf til 6 kroner. Ekstremt simpelt (blinkskyting, bare med golf) med en kul arcademodus som er helvetes addictive. Har kjøpt en haug med spill til iphonen men det eneste jeg har spilt mer enn 5 minutter er Flick Golf.
 
Dette! Dette er det kjedeligste spillen noensinne!

KJEE~DEE~LII~G! :penga:


Dette spillet har fysikk. Riktignok fysikk av en annen verden, men alikevel fysikk.


Det har humor og. Akkurat som med fysikken er det no alvorlig galt her.


Mer fysikk. Merka såvidt at nue dulta borti meg og så at den bilen hadde pløya inn i meg og spratt omkring.


Jeg kan ikke nekte, jeg var litt stolt over å greie å først kappe halmen og så få det over i den tralla. :smugdog:


Jeg er den beste til å mekke halmballer! :riffa:


Konklusjonen må bli at jeg har brukt 10 Euro på langt mer bedritne greier enn dette her.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har slått meg løs på God of War-trilogien, snart ferdig med det første. Det eier fortsatt, men gleder meg til å begynne på toern siden jeg bare har spilt det første fra før.
 
Divinity 2: Ego Draconis. Selv om historien er ganske smuud og alt fungerer som det skal så gleder jeg meg til expansion da jeg er magi-guden til alle i spillet nå, utfordringen har forsvunnet helt da jeg gjør 4x500 med magic missile.

Digger at det tar tid å bli drage, synes egentlig jeg kunne vært drageslakter et par timer til før jeg ble dømt til å bli drageridder. Kunne godt ha byttet ut den evig lange tiden det tok i limbo mellom dommen og da jeg faktisk kunne bli drage (og da var hele menneskeland ødelagt av andre en meg, ugh)
 
Ble akkurat trollet ganske hardt av divinity 2
lulz du vant spillet men du tapte egentlig. se mer i expansion.
 
Sikkert dog en av de ørtenhundre tinga de endra. Orginalkampanjene i Ecco the Dragon og Dragonknight Hrrmery er ganskje forskjellige.
 
Siste jeg pløyde gjennom var vel Resident Evil 2, som var barndommens store skrekk i sin tid. Holder seg jo bra som faen og det var gjennomført gøy. Var tydeligvis helt ræva, for det ble ikke akkurat ranking som var noe å skryte av. Brukte vel for mye ribbons. : (((( Snuste litt på Tomb Raider 2 i går, mest for å spille litt litt på Venezia-mappet. Én ting er sikkert; den båtfysikken. Kjenner at det her er ikke er noe jeg gidder å spille videre på likevel. Får holde med levelskip-cheatene for x-antall år siden.
 
lodde:
Er ikke den org. endingen til ego draconis at du blir trolla av dama, hun var ikke soulforged med fyren, og det ender med at de er sammen og du i et fengsel i en annen dimensjon?

Ser blade runner nå og lurer på - er spillet fortsatt "bra"? Mener at det var ganske gøy før i tiden.