Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har gjort det fikk 200 til VAR DET NOE MER. Penger har du liksom aldri for lite av i dette spillet.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Med mindre det er blast shards selvsagt. Jeg spiller gjennom InFatmouse 2 for andre gang, og selv om jeg har cheevoen for å samle alle klarer jeg likevel ikke å la være å samle shards som en gærning.

Hvis dere bare skal spille inFamous 2 en gang, velg iskreftene. De onde ildkreftene suger i forhold. Ice Launch eier alt, og den onde motparten Firebird Strike brukte jeg presis 0 ganger.
 
Dritlei av Rule of Rose, så da plukka jeg opp et smell fra en tidligere kveld RESIDANT EVEL 2.
Har ikke spilt det her på sikkert 10 år, og den gang var jeg så svett at jeg turte knapt å spille. Husker dog at jeg kom til sistebossen, men tok han ikke på første forsøk og da var nervene allerede ødelagte, så det var det. Men nå blir det. Koser meg for øvrig helt vilt. Blir aldri lei av å trykke X og få bekrefta at det ikke var noe uvanlig med x gjenstand. Save-themet \m/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, gadd ikke går for alle hjertebitene (får ta dem når jeg spiller Hamster Quest) og bare runda Ocarina of Time 3D nå, og... de har lagt til en ny låt på slutten, en orkester-medley med låter fra OoT og andre Zelda-spill. Altså fy faen den er bra.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har gått retro og spiller Little Big Adventure. overraskende hvor godt det har holdt seg. Drev og lekte litt med det i fjor også, men da var det en stund jeg ikke fikk spilt, og mista piffen. Denne gangen skal det spilles til slutten.


Guide for å få spillet til å funke i DOSBOX her.

Også har jeg begynt på SWAT4-gjennomgang igjen for ca. femte gangen. Skal ta stetchkov etterpå. Hadde Irrational satt seg til å lage SWAT5, så hadde jeg bare blitt megaglad altså, men den serien ligger vel så og si død i en juridisk hengemyr. :(


Dette jævla brettet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Du må faenmeg holla om du er gira på no co-opings, jeg vet både Jinge og jeg er down for den slags.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har mistet CD-keyen for aeons ago så jeg spiller på byttingversjon denne gangen. :sukk:

Skal gi beskjed hvis jeg plukker det opp på d2d!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ryktene vil forøvrig ha det til at dersom hvis du kjøper deg billigutgaven av SWAT 4 fra korva på Lefdal og så smekker inn Stetchkov-pakka via sånn piratkopierings, sååå...
får du fortsatt lov å spille på nett pga. lovlig CD-key fra originalen.

Ikke at jeg veit noe om det da, men det er bare hva jeg har hørt liksom.
 
Trenger ikke Compact Disc-nøkkel med Hamachi, tror jeg. Er ganske sikker på at jeg spilte Nicholas sitt spill, og det funket phett.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Heihei, Braid til 17 kroner på PS-shoppen. Spilte bare en snau time før det ble sent og jeg la meg (med laptoppen da seff), men musikken... omgivelsene... Mario-referansene... tidspuslinga. Dette blir å eie.

Også bestilte jeg alle God of War-spillene til PS3 i stad, så det blir mye gresk mytologi på meg om noen uker.
 
Ble endelig helt ferdig med Super Mario Galaxy 2 i går, 242 stjerner GET! Må inrømme jeg måtte få hjelp via kjærestemodusen på den siste. Om noen har klart den uten hjelp får de nerdecred fra meg.

Etter det tenkte jeg at jeg skulle prøve Black Ops online, siden jeg syntes diverse COD-er har vært the shit online i sin tid, og jeg ikke visste hva annet jeg skulle spille. Jeg feiga derimot ut og spillte mot botter. Spillet navnga bottene fra vennelisten min, så jeg koste meg med å headshotte spillegalere i stor stil. Chievement fikk jeg for det også. Blir muligens å prøve det på ordentlig internett i dag om jeg ikke finner noe annet jeg vil spille, for det var litt gøy.

I andre nyheter vurderer jeg å skaffe ps3, for jeg vil spille Shadow of the Colossus i HD, og om jeg får meg PS3 nå, burde jeg ha muligheten til å få de gratis spilla siden jeg hadde registrert PSN bruker før driten gikk ned, eller? Selv om den bare har vært i bruk på en PSP?
 
Har samme problem. Har nettopp sikra meg PSP-spillene, men PS3-en min står i USA. Hva gjør man?

For øvrig er hele Sonys system for dette en vill krise. Det går opp og ned som det finner for godt, og selv om jeg altså klarte å logge inn på PSP-en så påstår websiden at systemet er nede for maintenance. Tidligere har jeg klart å få systemet til å love meg både en og to og tre passordendrings-eposter som aldri ankom. Det er greit å rote det til litt, altså, men nå har de rota i flere måneder. Innen nå burde de ha klart å gjøre alt så velsmurt som stumpene til Sony-fanboy-skaren i april.

Tenkte jeg kunne prøve å registrere PSP-en min på brukerkontoen, da, men det gikk heller ikke. Nei, i følge sony er det ingen i Europa som importerte en PSP-1000. Nei, sånt driver man ikke med; med mindre man er ordentlig ivrig for produktene deres, da. Prøvde også å forklare at jeg faktisk kjøpte PSP-en min i august 2005, men det var 'ugyldig' dato. Vel, det VAR da jeg kjøpte den. :D
 
Og hvorfor må de gratis spillene være tidsbegrensede? For å straffe folk som ikke følger med på spillnyhetene og ikke har hatt tid til å skru på maskinen på noen måneder?