Hva spiller du for tiden?

Det minner ikke om God of War nei. Mulig det har sånne slåsseseksjoner på et tidspunkt, men det nærmeste her er når man dodger raketter og lasere fra et digert romskip og fra tid til annen fiker opp no fotsoldater. Romskipet bekjemper man såklart ved å ta tak i en av de rakettene og slenge tilbake på romskipet.

E: LUL.

Klar til å hive FF13 Special editionen ut av vinduet. Driver å fighter en sånn jævla juggernautfaen fra helvete og ting har gått rimelig greit så langt, men nå har spillet plutselig bestemt seg for at faenskapet skal drepe meg i løpet av de 3 første trekkene, selv om jeg kjører same strategi som jeg alltid har gjort. Enda mer pisskokende er det at man kan kjøre perfekt kamp i 15 min før spillet gjør en dickmove av dimensjoner og one-hit-killer akkurat karakteren din(selvfølgelig). FUCK DERE I TRYNET JÆVLA FUCKS GRUÆH"!!1342=

Var det ikke meninga at Amy skulle komme i dag? Har de virkelig ninjautsatt det uten å si fra?

CVG ga Amy 4.7 og Jim Sterling sier det går for en tidlig start til årets verste spill i 2012. Hadde testa trialen for å si det sånn.
Og test Choplifter HD i samme slengen siden jeg er ganske sikker på at det blir eibart.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa Choplifter HD-demoen istad, mistenker at man får se alt av gameplay i demoen. Det var jo Choplifter, men det ble jeg lei av for en del år siden.

Sitter med Asura's Wrath-demoen nett no, og de kort-korte bitene med gameplay innimellom minner om noe ala Space Harrier, Panzer Dragoon eller Rez. Aner ikke hvor representativt det er for spillet som helhet, men mesteparten er super-saiyan-cutscenes og QTEs eller knappemosing, antageligvis fordi det er to bosskamper man får teste i demoen. Det ser ikke halvgæærnt ut til å være Unreal Engine (sikkert takket være at det er Capcom som står bak), så... jeg blir ikke helt snudd av, merker jeg. Dog, dette blir nok neppe kjøpt til fullpris her i gårn. Mistenker det kommer på salg etter to uker.

Klar til å hive FF13 Special editionen ut av vinduet. Driver å fighter en sånn jævla juggernautfaen fra helvete og ting har gått rimelig greit så langt, men nå har spillet plutselig bestemt seg for at faenskapet skal drepe meg i løpet av de 3 første trekkene, selv om jeg kjører same strategi som jeg alltid har gjort. Enda mer pisskokende er det at man kan kjøre perfekt kamp i 15 min før spillet gjør en dickmove av dimensjoner og one-hit-killer akkurat karakteren din(selvfølgelig). FUCK DERE I TRYNET JÆVLA FUCKS GRUÆH"!!1342=
One-hit-kills etter 15-20-30 minutter spill er SÅ INNMARI MORO. :psyduck:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
OHKO's er godkjent så lenge du får en opplevelse av at de kan unngås og når du dævver til dem har du bare deg selv å skylde. Tilfeldigheter, derimot~

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Når du er på vei mot savepointet og et monster bruker Mudoon på hovedpersonen din … de tre sekundene før MISS kommer opp …

Fighta nettopp en verstingboss med den styggeste debuffen(ett angrep)

rofl D :

Ble 12 minutter med nerver og kjemping, men det gikk. Var for hopped up på JRPG-adrenalin til å tenke at jeg kunne brukt en del av Sazh sine buffs for å jevne ut. Gikk også på en shopping-spree og kjøpte +100 magic og strength til de rette folka. Så nå har en del av de bikka 1000 på styrke og magi. FFXIII har gitt meg mye morro de siste dagene og fortsetter det slik blir jeg forhåpentligvis ferdig tidsnok til oppfølgeren.
Noen som har testa demoen til det forresten? Er spent på kampsystemet og rankinga(hater opplegget med tid i XIII), men vil helst ikke få noen flere spoilere enn det jeg allerede har fått med tanke på historien.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa demoen, litt begrensa hvor mye jeg orka å sette meg inn i (og hvor mye jeg ble vist), men det lot til at Paradigms var endra litt iallfall. Fikk beskjed om at jeg hadde låst opp en Paradigm Pack ved å samle en krystall som loot fra et monster, så tydeligvis er det noen Paradigms du må låse opp. Også verdt å merke at demoen hadde en hønnstygg komprimering på filmklippene, satser på de har brukt samme kodek som i FFXIII i hovedspillet og at de hadde valgt en fæl en for å redusere størrelsen på demoen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du tenker på samme styret som i FFXIII, med stjerner etter hver kamp eller? Fikk bare tre stjerner selv, MEN! Innimellom kommer det QTEs og hvis du nailer de (protip: Det gjør du hvis du ikke går på Vival) får du bonusloot. Merka ingen forskjeller i kamp, litt annerledes GUI som hinter om noe som låses opp etter hvert kanskje. Og: Fiendemodeller er i 3D når du trykker R1 nå. Veit ikke helt hva mer du eventuelt lurer på.

Høres greit ut det der. Antar at det fortsatt er tidsbasert, da. Fikk sikkert ikke testa hvordan oppgraderings-systemet fungerer? For våpen og tilbehør, altså.

Er det ikke slik at FFXIII-2 egentlig ikke har noen ordentlig slutt og alt ender med teksten "To be continued"? Kos å se at østen følger den populære vestlige DLC-strategien.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Høres greit ut det der. Antar at det fortsatt er tidsbasert, da. Fikk sikkert ikke testa hvordan oppgraderings-systemet fungerer? For våpen og tilbehør, altså.
Ja, er nok tidsbasert. Testa ikke oppgraderinga, nei, men det virker som om det er litt utvida det også. Snakka med ei max irriterende berte i et chocobo-kostyme som hinta til noe sånt.

:eng: Du har innbilt deg at en god del av tingene i Brotherhood også var med i AC2. Ikke spilt Revelations, men etter hva jeg har lest slo den der samlebåndsgreia di inn i det spillet.
Kan du minne meg på noen av tingene som er bedre eller nytt i AC2,5? Husker tydeligvis veldig mye mindre enn jeg trodde. Det å kalle på andre assassins er jo en ting, og at du kan sende de rundt på oppdrag i verden, men akkurat den delen blir litt abstrakt og kanskje til og med ubrukelig for meg, med mindre jeg får veldig behov for det i kampanjen. Multi kommer jeg nok aldri til å røre - har aldri tålmodighet til å bruke tid på multi når jeg har så mye annet jeg føler for å komme meg gjennom.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hele greia med å rekruttere egne snikmørdærer er ny, og du kan godt bruke litt tid på det hvis du gidder siden det gir bonuser i kamp når du oppgraderer 'ssinene dine. Også nytt er mye av ekstradillet du kan kjøpe i sjappene, investere i butikker o.l., med shop quests og sånt. Uansett er vel det viktigste Borgia Towers og Captains, som gjør at du må slåss litt for viewpoints og unlocks. Ja, og bare det at spillet kun foregår i Roma (med noen oppdrag i instances utenom) er "nytt", og jeg synes det er ganske viktig siden det gir en mye mer helhetlig opplevelse til spillet. Syntes også setpieces i Brotherhood holdt mye høyere standard enn i AC2.

Ja, du sier noe... hele spillet virker bare mye mer naturlig og mer sammensatt enn AC 1 og 2. Selv om jeg faktisk savner å kunne reise fra by til by som i det første spillet. Pussig nok, det første spillet i serien jeg har brukt minimalt med penger på (de første to kjøpte jeg til fullpris på PS3), og det er desidert det beste i serien til nå, gameplay-messig i det minste.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, helt enig. Plottet er bare vissvass, men det er lett å overse.