Hva spiller du for tiden?



Kak a new character.No hes not a normal sonic character, he's a egyptian..jar...thingy idfk what its called. More details coming soon
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Ble ferdig med Killzone 3 på fredag. En litt blandet opplevelse. Selve skytedelen føles veldig tung (på den gode måten), våpnene er bra balansert og jeg er stor tilhenger av coversystemet Guirrella bruker.Samtidig er historien heseblesende generisk og kjedelig, omgivelsene uinspirerte og musikken er medioker. Man kan vel si at det blir et slags..

heh.

nullsumspill.

Må ellers hylle det rent teknisk. Grafikken er vel omtrent så bra som du får det på PS3. Opplevde heller ingen bugs eller drops i framerate. Strålende levert.

Nå er det over til Rage. Jeg prøvde det i en og en halv time på torsdag, bare for å se hva det dreide seg om. Ble veldig imponert, og tankene gikk faktisk til Bioshock: Det oser atmosfære, og art-designet er overraskende spennende, til tross for den velbrukte settingen. Skytingen føltes også givende, som er det minste man kan forvente når det er snakk om ID. Føltes også ut som de har funnet en fin balanse mellom en ren manneskyter og RPG. Herlig etter så mange timer med Skyrim.

EDIT: Hvor lang tid tar en ordinær gjennomgang av Rage? 30 timer eller noe?
 
Tror jeg brukte 17 timer på å runne det på normal.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tok noen runder med Gotham City Imposter-betaen istad. Synes spillet virka greit +, fungerer helt gull som det det forøker å være. Hopper på Final Fantasy xiii igjen nå
 
Går i Resident Evil: Revelations på 3DS, samtidig som eg pløyer gjennom DLC'en til RE:5 på Xbox360. Bra saker gitt! Har bestilt meg ein Circle Pad Pro til rimelig pris, så spent på korleis det blir med den. Har prøvd det online, og det går glatt og fett som berre det! Så kom igjen folkens som faktisk HAR dette spelet, spel med meg! Vi kan ringe og snakkes med handsfree inntil Nintendo klarer å fikse online chat (yeahrr right).
 
Du må spele gjennom tre kapittel først, så låser du opp raid mode, i hovedsak Mercenaries berre for dette spelet. Små oppdrag du kan spele åleine eller med ein annen. Bra greier!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
CockMcBalls skrev:
Fappa til Vanille enda?
Oppdatering til denne;

Vanille er alt annet enn fappable, grunnet to ting; a) Den stønninga/ latteren/ alle oh's og ah'sene hennes i hver.eneste.cutscene i spillet gjør meg gal! B) Den jævla aksenten hennes. Hva faen er det? Australsk, ispedd fransk, islandsk og et eller annet uidentifiserbart?
 
a) Den stønninga/ latteren/ alle oh's og ah'sene hennes i hver.eneste.cutscene i spillet gjør meg gal!
Du forstår ikke. Dette er en jørpeger, og i jørpegere er kvinner sexy hvis de er hjelpesløse og knisete og ikke på noen måte krever plass.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
oerhört skrev:
Du forstår ikke. Dette er en jørpeger, og i jørpegere er kvinner sexy hvis de er hjelpesløse og knisete og ikke på noen måte krever plass.
Hva er sexy med en 14åring med merkelig aksent? Akk, Japan! Liker deg, men er redd deg
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tidligere i dag kom lysten krypende, dere veit akkurat hva jeg snakker om, og så starta jeg opp spillet jeg tenkte på og så var alt bra. Snakker så klart om Transport Tycoon Deluxe. ^^
 
Jeg har hatt lyst til å prøve meg litt på Civ 5 igjen en stund nå, men jeg er redd tida forsvinner fortere enn jeg kan si kake da. :(

Veldig få spill jeg faktisk er redd for å bli hekta på igjen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg tror jeg har hele soundtracket til TTD liggende i mp3-format fordi et geni tok seg tida til å hooke opp et AWE32-kort for å ta opp lyden slik den var ment å høres ut på den tida.

Fyr av en pm/mail/IM om det er av interesse.
 
Spiller for tiden Epic Android Story (kairosoft igjen ja) og det er overraskende avhengigskapende.
Du får en planet tildelt, poenget er og utforske den , lage en liten hær, utstyre dem med våpen og sloss for nye områder.
Etterhvert får du ny teknologi og nye venner fra universet, som du må bygge en slags ambassade til, gjerne med en statue vedsidna eller lignende så relations går opp.
9/10 på mobilspill skalaen.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
:O Det hørtes artig ut. Må skaffes etter at jeg er tom for mobilspill.

Edit: D'ærke Astro story du mener? Pffffffff den var jo allerede i backloggen min.
 
Måtte spille noe Ninja Gaiden 2, men orker ikke å spille på den skilpadda av en kontroller på 360'n så da bestilte jeg meg Sigma 2. Verdt å påpeke hvor mye gamezone eier på utsendingav spill, ettersom det dukket opp i posten dagen etter. \m/
Kult gjensyn. Grovt rusten, men det kommer seg vel. Tar jeg helt feil når jeg sier at det er en ny boss i chap. 1? Kan ikke huske å ha sett den kjempestatuen tidligere i hvert fall.
I går gikk mesteparten av spillingen på æ lære seg inn et lite rep av angrep av de 50 faens jævla komboen man får helt fra starten av. Morrofaktor 0.