Hva spiller du for tiden?

Har akkurat runna Journey og jeg er nesten målløs. Fiiiiiiiiine spillen som Nemi ville sagt det.
Åssen noe skal slå dette som årets nedlastbare spill eller årets artsy fartsy indie erke godt å si.
Kjørte gjennom hele i en sitting med en annen fyr og det er en av de mest fantastiske coop-opplevelsene jeg har hatt. Selvom vi ikke kunne prate med annet enn bjellelyder lærte vi å kommunisere og hjalp hverandre gjennom reisen.
Så ja, dette må oppleves og det må oppleves online. ^^

Shinra85

Spillegals effort emo
Har du pluss, eller er det ute på psn nå? Har ikke fyrt opp noe konsoller idag, så har ikke sjekka.

Har dog venta en stund på spillet og gleder meg. Spiller fortsatt Flower fra tid til annen, og elsker hvert sekund

Shinra85

Spillegals effort emo
Fikk med meg at det var ute tidligere for smegatryner Pluss-abonnenter. PSN oppdateres jo onsdager, men det skjer alltid så jævla sporadisk. Enten klokka 12, eller klokka 18 eller 14.17.

Skal få skaffa det imorra, tenker jeg

Runna Journey nå nettopp. Må ha vart under 2 timer, men det er greit for det var veldig kos. Nettkoden må være trolldom eller noe, for selv med tidenes dårligste nett-forhold så var co op-opplevelsen silkesmooth og jeg traff mange folk jeg både samarbeidet med og flirte av når de dreit seg og ga opp.

Bra saker, altså. Er ikke så mye å si annet enn at alle med en PS3 burde gi det en sjanse.

Shinra85

Spillegals effort emo
Journey. Satan i helvette så nydelig!

Det er akkurat passe i et sånt spill. Det er meninga at man skal kjøre gjennom det i en sitting og da kan det ikke vare lenger.
Uansett skal jeg kjøre gjennom det en gang til om ei uke og hjelpe andre. ^^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Si fra så blir jeg med.

Shinra85

Spillegals effort emo
Leste spoileren til Lodin idet det skjedde på skjermen :brainfuck:

Spillet er nydelig, uten tvil. Vanvittig stemningsfylt, setter virkelig igang utforskerlysten og gir engasjement til å fikse en 100% på hele greia. Det grafiske var også i en klasse for seg, selvom jeg var redd det skulle bli for grått og brunt. Overraskende variasjon i fargepaletten til at den er så liten.

Shinra85

Spillegals effort emo
Dobbelpost fordi;

Pløyde igjennom Journey igjen igår, med en fast partner hele veien. Var bare et eller annet som jeg beit meg merke i, men ikke klarer å finne svar på, så jeg håper at O Store Lodinius kan hjelpe litt, evt noen andre;

når jeg spilte igjennom igjen var partneren min en hvit figur, ikke en brun/ rød som meg selv og som andre. Han/ hun hadde også et gigantisk skjerf som fylte seg selv, uten at man a) måtte tafse på hverandre eller b) måtte finne flagrende tøystykker. Er dette noe man oppnår ved 100% ? Tenker nesten at det kunne vært en utvikler, da personen dro meg land og strand rundt og hjalp meg med å finne veggmalerier, alle dyra i ørkenen, dyret i templet og ørkenblomsten, men det er nok mest sannsynlig ikke det. Erger meg at han hoppa ut på siste stedet, og pga jeg rusha igjennom møtte jeg tre eller fire andre, så det var vanskelig å finne ut hvem som var den personen, så jeg i det minste kunne takka han/ henne.

Shinra85

Spillegals effort emo
Lodin skrev:
:eng: Det var en person som har funnet alle de lysende firkantdingsene i en tidligere gjennomspilling. Må finne alle på et run.
Aah. Er det en sånn ekstra ting? Er jo et trophy som er å finne alle, men ikke nødvendigvis i et run ettersom jeg forstod teksten?

ps3trophies.com skrev:
Collect all unique glowing symbols across one or more journeys.

Da har jeg også spilt Journey. Det var jo en fin time og ti minutter.

Testa endelig Dark Souls i går. Humra litt over de PS1/PS2-aktige menyene og fontene (det sikreste tegnet på at et spill er laget i japan?), men ellers virket det ikke så hæstgæli. "Prepare to die" er ihvertfall et passende slagord, for det tok ikke mange minuttene før jeg ble eid. Fikk bare spilt en halvtime eller noe sånt, men skal sjekke det ut mer fremover.