Hva spiller du for tiden?

Nye spillet til Double Fine er ute da. Det er til iOS og er et av de fæle spilla som er gratis og man må betale for å booste.
Det heter da Middle Manager of Justice og man spiller som mellomleder i en franchise av ræva superorganisasjoner. Den helten man starter med er en dass og han eller hu suger. Fyren man spiller som er en ganske pinglete stilk, men sånn som den første helten ens suger kunne han sikkert gjort en bedre jobb.
Derfor er dette Superhelt Tycoon. Du sender folka på lette oppdrag så nabolaget er happy og betaler så man kan kjøpe dritt til hovedkvarteret. Når man føler man har stoppa nok busser og denga nok skurker er det litt tøffere skurker man kan gå etter. De gir fin bonus for franchisen.
Så poker man mere dritt til man kan oppgradere dritt eller kjøpe fler helter.
Blant gratis spill er ikke dette så verst. Du kan spille det uten å bruke spenn og det maser ikke. Det er ganske opplagt at ting hadde gått fortere om man betalte, men det er ikke nødvendig. Det når fortsatt ikke opp mot Smurfelandsbyen, men det gjør vel ikkeno.
Får bonuspoeng fordi det faktisk er morsomt.
 
Du har ikke runna det på vanlig game? Fordi det er ikke vanskelig sånn jeg ser det, det er bare en grind.
Jeg manner meg opp til å starte enda et survival og jeg vet jeg kan komme langt, men vet også at sirkuset er bullshit. Lurer på om det er nødvendig eller om man kan drite i det siden det virker som et moralsk valg ifølge notatene.
For de som ikke er så langt vil jeg anbefale å bare finne C4 og breva til Dee så snart man får muligheten til det.
 
Når padda mi sitt batteri ryker (og det gjør det snart) så går jeg for en Android. Like gode tegneseriemuligheter der og den har noen spill jeg vil prøve.
 
Du har ikke runna det på vanlig game? Fordi det er ikke vanskelig sånn jeg ser det, det er bare en grind.
Jeg manner meg opp til å starte enda et survival og jeg vet jeg kan komme langt, men vet også at sirkuset er bullshit. Lurer på om det er nødvendig eller om man kan drite i det siden det virker som et moralsk valg ifølge notatene.
For de som ikke er så langt vil jeg anbefale å bare finne C4 og breva til Dee så snart man får muligheten til det.
Takk for tipset! Nei, jeg har faktisk ikke fått muligheten til å spilt mer enn en times tid totalt. dødd sikkert 6 ganger da, men merket at det var uvant i starten med to skjermer og forholde seg til. Jeg har heller ikke inntrykk av at ZU er et super vanskelig spill som mange hevder, men det gjelder å trå varsomt merker jeg. Akkurat nå har jeg fått startet igjen, og driver og leiter etter en lockpick. Next Destination: Buckingham Palace.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Skal me sjå har kjørt igennom Mass Effect 2 + DLC venter bare på at Mass Effect 3 skal komme ned under 200 kr. Så jeg kan fortsette eventyret med min ~femsheperd~ . Har også blåst gjennom Black Ops 2 samme gamle ullen med uendlige bølger med fiender helt til du krysser det magiske streken som "skur dem av". Plukket opp GTA4 igjen (in b4 siste seriøse GTA spill noensinne) klarte endelig å spille gjennom bankran oppdraget med Packie, og åpne siste øyen av Liberty City.
 
Var jeg der med ME3 og enda venta hadde jeg og venta på Leviathan. Omega hadde jeg og ville spilla, men førnevnte er vistnok viktig.

E: Jeg vurderer å kjøre gjennom hele ME som male paragon bare pga. Tali. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I dag fant jeg ut at det er et nytt (eller, nytt for meg) tilskudd til gratisspill i PlayStation Plus på Vita (som alle med Vita her inne har i ei uke til, regner jeg med), og det heter Big Sky Infinite. Det er da et errrrrkebritisk sideskrullende shmup bare at - aha - det er også en tostikkeskyter. Brettene er også tilfeldig genererte, så du får noe nytt - eller mer sannsynlig: Et nytt arrangement av ting du har sett før - hver gang du spiller. Verdt å merke seg er at du samler opp XP (starbits i dette spillet) når du blæster fiender, og de kan brukes på stæsj som gjør at det går litt lengre mellom hver gang du dør (ett treff og du er ute, som seg hør og bør i tostikkere). Det er ikke noe veldig spenstig og nytt i Big Sky, men det er massevis av ulike modi (boss rush, time attack, pacifism, sånt) som du låser opp etter hvert, og de korte rundene gjør at det er velegnet for håndholdt. Og så har vi en viktig faktor: Fortelleren. Jepp, en småsnarky brite kommenterer det meste du gjør, inkludert å klage og fornærme deg når du dør ("D'awww! You... spoon!"). Enten så liker du det, som meg, eller så irriterer du deg grønn over det og da kan du enkelt slå det av. Negativt er at det innimellom er utydelig hva som kan skade deg (bakgrunnene er litt vel lyse til tider), og at selv om spillet i utgangspunktet koster spenn, er det lagt opp til at du kan kjøpe starbits for å slippe grindinga. Nå er "grindinga" rimelig artig, siden dette er en morsom spill, så det er ikke noen stor greie men likevel. Uansett, sjekk det ut hvis du har en Vita og Plus, gratis ut uka som nevnt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
I det siste har jeg spilt mye rart og en del WoW fordi det er gøy, men denne søndagen er satt av til å spille gjennom Halo 4 sammen med Erketor. Det blir å eie og det er støtte for opptil fire om noen vil slenge seg med, Erkis har spilt et før og skal ha noen achievs mens jeg skal sjekke ut for første gang og om vi blir kjapt ferdig (noe vi sikkert gjør) kan det hende vi knerter noen fjortiser i SGs navn i multiplayer.
 
Jeg har kommet meg til siste episode på Telltale's the walking dead, har store planer om å spille igjennom episode 5 i kveld !

Jeg må si jeg virkelig har fått sansen for stemningen de klarer å skape i denne serien , hva som gjør dette "spillet" så bra klarer jeg ikke helt å sette fingeren på . Det kan selvfølgelig være den kule animerte grafikken kombinert med veldig bra voice acting og en fengende story, mest sannsynligvis så er det en kombinasjon av alle de forenevnte tingene.
Samtidig som de har en ganske enestående karakteroppbygging. De klarer å skape en veldig empati hos meg som spiller med disse karakterene.

Jeg har også lagt merke til at dette spillet har fått en del kritikk pga av glitcher og dårlig "gameplay", men når jeg spiller et point & click spill så forventer jeg ærlig talt ikke å bli underholdt av spillbarheten. Hele poenget med point & click sjangeren skal vel være at det er lett å plukke opp aka at det er null læringskurve i forhold til hvordan man spiller spillet og at man skal bli underholdt av en fengende story. (og for en story det er !)

Ellers så har jeg spillt en del The Lion King til Snes !
Jeg har aldri klart å runde det spillet her på tross av gjentatte forsøk, det blir rage til uka for å si det mildt !!!

Megaman X Street Fighter er vel også et spill jeg kommer til å laste ned når det blir tilgjengelig i morgen.
http://www.capcom-unity.com/brelston/blog/2012/12/08/street-fighter-x-mega-man-coming-december-17 !
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Blir nok knallbra. Begynte å glede meg da Yetipants posta om det, ble gira igjen da sagosen gjorde det samme, og også nå er jeg blitt gira pga DagV posta det også
 
Gira jeg 'å.

Kjøpte Rayman Forever fra gog.com i går, fy faen som det eier. Like kult nå som det var da jeg gikk 5 klasse og hang hos naboen min hele tiden bare for å spille det på hans Playstation med kontrollene som hadde stivna og klissete cola på seg og ledningen med knuter på seg. Good times, good times...
 
Jeg ville hive meg på Zelda: Majoras Mask...
Meen, det virker som Majoras Mask romen jeg har ikke virker sammen med kontrolleren jeg bruker.
Så det ble litt Ocarina of Time - Masters Quest!
Kjipt. Har det på ein Gamecube-disk om du har GC eller Wii og vil låne. Vi vestlendinger må jo hjelpe til i disse juletider. ;)