Hva spiller du for tiden?

feytus

deep space 9mm
Prøvde Trials Fusion hos en kompis for noen dager sida - veldig gøy. Synd det ikke finnes på PS3. :( Får last ned Trials Urban Freestyle i stedet. I natt tenkte jeg å begynne på Episodes from Liberty City, fikk aldri med meg at det kom ut da det kom ut.
 

demake

Seksuelt godteri
Siden jeg er ferdig med masteren så tenkte jeg at jeg skulle spille Dark Souls 2, men jeg begynte å kjede meg Så jeg startet på Demon's Souls igjen, og det er jaggu koselige greier.
 
Koster 41kr på PSN store nå. Kroppen min er (ikke) klar.
 

demake

Seksuelt godteri
Siden jeg er ferdig med masteren så tenkte jeg at jeg skulle spille Dark Souls 2, men jeg begynte å kjede meg Så jeg startet på Demon's Souls igjen, og det er jaggu koselige greier.

Jeg. HATER. 5-2 noe så jævlig! Arrrrrrrrrrrhhhhh nå greide jeg faen meg å daue pga at jeg glemte at jeg var poisoned like før jeg fikk åpna den jævla shortcuten!!! Åååhhh, jeg ORKER ikke gjennom den jævla sumpen igjen...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Åååhhh, jeg ORKER ikke gjennom den jævla sumpen igjen...
Det går usedvanlig fort å løpe gjennom faktisk (du vet du kan løpe selv med sump opp til knærne?). Ta på Thief's Ring, løp ned langs fjellveggen, hopp uti giftsumpen og hold helt høyre langs gjerdet til du kommer til den første tåkedøra. Du kan snike deg forbi storgoblinen som står der også. I stedet for å gå på plankene beiner du gjennom sumpen igjen. Det eneste du møter da er noen fluer til du treffer på de to storgoblinene foran neste tåkedør.

Gjort på 2min. Så må du bare holde tunga rett i munnen gjennom landsbyen og vips har du shortcut åpnet.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Spilte litt Sniper Elite 3 med en kompis på fredag. Var artig nok, men det er altfor mye knivstikking og pistolskyting i forhold til snikskyting. Er liksom altfor mange fiender spredd utover, og med mindre man har en eller annen lyd som dekker over skuddene blir man umiddelbart oppdaga om man skulle prøve å snikskyte noen (i ballene). AI-en er såklart stealthspilldum, så det er ikke noe stress å komme seg unna igjen, men faen ... la meg være en sniper i sniping-spillet deres da! Funker i alle fall sånn nogenlunde greit i co op så sant man tar det litt med ro og samarbeider. Det degenererte dog fort til at vi skøyt på samme person begge to fordi ærlig talt det der var min kill. Drittunger? Yup.

Og... øh... jo, Trials da. Har såvidt begynt å bryne meg på ninja-vanskelighetsgrad nå. Kort forklart er det baner som er vanskeligere enn de inkluderte extreme-banene, og de rangeres fra de letteste på nivå 1 til de vanskeligste på nivå 5 (ev. til 6 i dette ene tilfellet) Hadde vært veldig fint om de som lager disse banene hadde tatt seg bryet med å merke dem med hvilken "ninja-grad" de er, men jeg har funnet ut at å ta en titt på leaderboardet kan gi en gode pekepinn på nøyaktig hvor pult i ræva jeg blir om jeg prøver meg. Førsteplassen av tretten totalt har 180 faults? Trukke d! Uansett så kommer jeg meg i alle fall gjennom, med litt varierende suksess, de jeg antar er ninjaer på nivå 1. Til tider grusomt frustrerende, men samtidig jævlig artig når man får til noe som ved første øyekast ser dønn umulig ut. Som f.eks. en baklengs salto til en baklengs wheelie opp til en platform. DET GÅR IKKE! Jo, visst faen gjør det det.

... hadde jeg bare brukt så mye tid på å bli flink til noe fornuftig ...

Relatert til dette, så testet jeg ut Share Factory igjen. De har lagt til masse fancy transitions nå! Det er DRITHARRY. Fant også ut at det er en del musikk inkludert og at det er omtrent like fantastisk alt sammen. Tror man kan legge over musikk fra en minnepinne og, så er her det uendelige muligheter! Jeg redigerte såklart en video med et fett filter, transitions rett ut av en Hollywood blockbuster og en skikkelig røff låt.


Kjøpte forresten Wolfenstein i går, men har ikke fått rotet meg til å sette i gang ennå. Kanskje i morgen.
 

demake

Seksuelt godteri
Hadde jeg fått en krone for hver gang Maneater dytta meg ned i avgrunnen hadde jeg sikkert hatt 20 kroner i dag. Det er dette som egentlig er sisteboss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mener å huske jeg osta det opp på Maneater med no giftskyings, var ittno stress iallfall.

Men ja, Tower of Latvia er det baltiskeste tårnet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Maneater tar jeg ved å sirkulere rundt den greia i midten. Der er det mer plass til kamp og den greia fungerer glimrende som skjold.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hæ? Er det ikkje "klikk her for å klikke her" berre? Lastet ned dette for å sjå kvar det gjekk hen, men det virker poengløst.
Greia i Cookie Clicker er at du klikker manuelt for å tjene nok til å leie inn musepekere som klikker for deg. Eventuelt tjener du så mye automatisk at det er ikke vits å klikke manuelt og du bare dytter på med bestemødre, fabrikker, og portaler.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ok