Mens jeg og Maraj fortsatt durer rundt alene på Minecraft-serveren.
Ting vi har laget hittil.
Inngangen til Skogsoppdvergfolkets rike.
Skogsoppdvergkongens Hall.
Himmelspiralen (enchantrom)
Lageret™
Gang til White City
Det Hemmelige Rommet™
Beacon i enden av lageret.
Togstasjon til White City.
Togstasjon til grei spawner.
Togstasjon til Himmelspawneren.
Den andre verdenens velkomsthall, men har vært forlatt så lenge at planter vokser overalt der. holder på å gro igjen, si.
Luftesluser til hallen.
Nødutgang i tilfelle monstere skulle ta over Skogsoppdvergfolkets rike.
Undergrunnshage med dekorasjoner
Det kubistiske rom.
Rom for kuer og kyllinger på overflaten.
Dødens Hall (skeletonspawner)
vi mekker det meste under bakken så det er egentlig ikke så lett å se hvor mye vi har gjort på kartet, men det er massivt.
Ting vi holder på med.
Den uendelige hallen.
Gravkammer.
Og snart skal vi sprenge høl i bakken fra overflaten og ned til bunn ved hjelp av en del stacks med tnt (7 såvidt jeg vet)
De skal sprenges ved hjelp av en lunte (redstone circuit) så de sprenger samtidig og på den måten får vi forhåpentligvis et stort og fint krater.
Screenshots skal komme etterhvert. Det bare er så stort nå at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne.
Ting vi har laget hittil.
Inngangen til Skogsoppdvergfolkets rike.
Skogsoppdvergkongens Hall.
Himmelspiralen (enchantrom)
Lageret™
Gang til White City
Det Hemmelige Rommet™
Beacon i enden av lageret.
Togstasjon til White City.
Togstasjon til grei spawner.
Togstasjon til Himmelspawneren.
Den andre verdenens velkomsthall, men har vært forlatt så lenge at planter vokser overalt der. holder på å gro igjen, si.
Luftesluser til hallen.
Nødutgang i tilfelle monstere skulle ta over Skogsoppdvergfolkets rike.
Undergrunnshage med dekorasjoner
Det kubistiske rom.
Rom for kuer og kyllinger på overflaten.
Dødens Hall (skeletonspawner)
vi mekker det meste under bakken så det er egentlig ikke så lett å se hvor mye vi har gjort på kartet, men det er massivt.
Ting vi holder på med.
Den uendelige hallen.
Gravkammer.
Og snart skal vi sprenge høl i bakken fra overflaten og ned til bunn ved hjelp av en del stacks med tnt (7 såvidt jeg vet)
De skal sprenges ved hjelp av en lunte (redstone circuit) så de sprenger samtidig og på den måten får vi forhåpentligvis et stort og fint krater.

Screenshots skal komme etterhvert. Det bare er så stort nå at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne.