Hva spiller du for tiden?

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Lodin@05.09.2005, 20.04
Runna PC versjonen av Fable i går som ond og skal nå prøve å spille gjennom som snill. De som ble litt skuffa over Box versjonen bør ta en titt på dette. De har lagt til masse gromt nytt. Veit ikke helt om 30% som noen nevnte er helt realistisk, men det er ikke langt unna. Med rundt 8 nye quests, et digert nytt område og en masse nye hatter er dette blitt den versjonen av Fable det alltid fortjente å være.
258580​
Jeg fikk aldri testet xbox-versjonen, men jeg elsker PC-versjonen. Runnet spillet som god :)blomster:) og skal fullføre det som ond i nærmeste fremtid.
 
Spiller IL2-Sturmovik til PC.

Genialt spill.
Skulle bare ønske jeg hadde en skikkelig Joystick...

:(
 
Ja, jeg spiller det jeg og. Men det er små irritasjonsmomenter med keyboard, skal sies det. Og hvorfor får jeg ikke lov til å fly de største tøffeste jetjagerene eller bombeflyene? :(
 
Hmm. jeg kan fly alle fly. Merker at når jeg setter opp en egen netgame så er det enkelte brett hvor ikke alle fly er tilgjengelige..
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@05.09.2005, 22.09
Motherfuckings Locomotion. Fikk bråk i går kveld fordi jeg trodde jeg hadde spilt i et kvarter når den faktiske tiden var halvannen time og samboer hadde ligget og ventet på at jeg skulle komme og legge meg.
Konklusjon: Heroin er for pyser.
258593​
Hvor mye nytt er det i forhold til Transport Tycoon Deluxe? ELsket nemlig det spillet, har brukt utallige timer med det.

Uansett, spiller God of War for tiden, og det er jammen meg helt utrolig. Nyter det helt fullstending, herlig stemning, herlig kampsystem (digger de avgjørende triksende på bosser og visse dyr), og gode puzzles. Virkelig jennomført.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hømm... hvor mye nytt det er vet jeg strengt tatt ikke. Det er vel noen nye kjøretøy og sånt, men ikke enormt (lenge siden jeg har spilt, serru). Sånn umiddelbart må jeg si at det virker som om det er flere fly som jeg kan huske...
Dette fra TTDX med flere forskjellige landskapssett er kuttet ut, nå er det bare ett (som kan varieres). Nye portretter til spillere - fastsatte istedenfor tilfeldige.
Men det viktigste er alle tweakene. Det aller meste er blitt overhalt og jeg må vel si at det føles veldig som Transport Tycoon bare med irritasjonsmomentene slipt vekk.
Ja, også er det masse ny musikk i mange forskjellige stiler som tilpasser seg etter æraen du befinner deg i.
 
Går mye i blueshift for tiden, me fyfaen for ett jøde-neger-bolshivik levle design det spillet har. Snakk om å forvirrer spillere
 
D

Deleted member 91

Gjest
For tiden spiller jeg veldig mye på min kjære DS. Det er koselig å merke at stortitlene endelig begynner å flomme litt på. Jeg mottok f.eks Nanostray i posten idag (takk til Klaymen), som er temmelig bra, selv om jeg er litt ... ehe, rusten. Det går også veldig mye i Advance Wars: Dual Strike, da især hot-seat multiplayeren. Brilliante saker. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg begynte på Resident Evil 2 (GC) i dag (har ikke spilt det før :blunk: ). Herlige saker.

Ellers går det også fortsatt i Doom 3 (Xbox) og Max Payne (Xbox), mens jeg venter på Half-Life 2 (Xbox) og Perfect Dark Zero (Xbox 360). ^_^
 
Nå har jeg begynt på Lumines og Metal Gear Acid, og jeg har spilt litt (av alle ting) NHL 06, siden jeg fikk det slengt etter meg da jeg var på EA. Det er overraskende morsomt. Ellers har vi selvsagt Ridge Racers og WipeOut Pure som jeg fyrer opp en gang iblant enda, og så fort (jeg vet hvor du bor) Tor-Steinar Tangedal er ferdig med å fiste Killer 7-en min, blir det en ny runde med det ...

... jeg får vel Dungeon Siege 2 og litt sånn på mandag, og en skokk EA-spill til PSP, samt Burnout 4, i løpet av neste uke ... jeg tror jeg har mer enn nok å gjøre fremover. Dessuten har jeg bestilt Ouendan og Advance Wars DS.
 
Akkurat nå spiller jeg veldig mye Oddworld: Stranger's Wrath. Alle gamere med respekt for seg selv må eie dette spillet. Beste spillet ever!!!!!.

Shaddis, du er smart. Gå å prøv spillet!

Ellers koser jge meg med Zone of the Enders, No one lives forever 2, Viewtifull Joe, Shenmue II. Håper også på å få teste ICO og REZ (med vibrator!) i løpet av uken.
 
Jeg spiller for det meste Dynasty Warriors spillene for tiden. DW4 Empires og DW5 er knallspill! Føler på meg at en FF bølge begynner å nærme seg da. :)
 
shaddis hvem er du må knulle for å få promospill?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vel, det kan muuuuligens ha sammenheng med at han er skribent hos en forholdsvis stor norsk spillside.
 
Om ikke annet burde jeg få det som er igjen av diverse Sims 2 ad-ons etter at de er anmeldt. De hadde kommet til god nytte sier jeg!
 
Resident Evil 4 har jeg ENDELIG skaffet meg, og jeg angrer ikke et sekund. Spillet er nydelig, selv om voiceactingen til tider suger genetalier.
 
GombaC, hva er galt med litt cheesy voice-acting? :ehm...:

---

Jeg spiller for tiden Age of Empires III Trial og FIFA 06 Demo, begge spill jeg ser veldig fram til. Demoen av FIFA 06 er dessverre på PC, og det suger ganske hardt (jeg har ingen pad til PC heller). I tillegg kjøpte jeg Ridge Racer (PSP) i går, som jeg har spilt en del. Utrolig fett spill, og gleder meg til å teste det i multiplayer ... om jeg får muligheten.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@05.09.2005, 21.04
Runna PC versjonen av Fable i går som ond og skal nå prøve å spille gjennom som snill. De som ble litt skuffa over Box versjonen bør ta en titt på dette. De har lagt til masse gromt nytt. Veit ikke helt om 30% som noen nevnte er helt realistisk, men det er ikke langt unna. Med rundt 8 nye quests, et digert nytt område og en masse nye hatter er dette blitt den versjonen av Fable det alltid fortjente å være.
258580​
Røsk meg i penishårene hvis jeg tar feil, er spillet ute!?