Hva spiller du for tiden?

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+12.09.2005, 19.10-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@05.09.2005, 21.04
Runna PC versjonen av Fable i går som ond og skal nå prøve å spille gjennom som snill. De som ble litt skuffa over Box versjonen bør ta en titt på dette. De har lagt til masse gromt nytt. Veit ikke helt om 30% som noen nevnte er helt realistisk, men det er ikke langt unna. Med rundt 8 nye quests, et digert nytt område og en masse nye hatter er dette blitt den versjonen av Fable det alltid fortjente å være.
258580​
Røsk meg i penishårene hvis jeg tar feil, er spillet ute!?
260684​
[/b]

Du tar nok feil, men jeg har ikke tenkt å rykke deg i penishårene ^_^
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Igår startet jeg på Shadow Hearts: Covenant. Veldig tøft hittil, og for første gang på lenge gleder jeg meg til å komme hjem fra jobb og fortsette på et spill.

Jeg er spesielt overrasket over at jeg faktisk likte Judgement Ring-systemet. Man får liksom litt mer faktisk inngripen i spillinga når du må bruke litt skillz for å klare å angripe istedenfor å bare trykke Attack og vente på utfallet.
 
Pussig. Jeg har nettopp begynt på Shadow Hearts: Covenant selv. Kunne ikke dy meg når det kostet meg bare 180 kroner inkl. porto fra Play-Asia (NTSC|U/C).
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Da skulle du sjekket røverkjøp-emnet, da hadde du fått den for nærmere 170,– (PAL fra Play.com) :p

Hva synes du om spillet hittil da?
 
Men det er PAL :)

Positivt inntrykk så langt. Liker også Judgement Ring systemet. Har aldri spillt det første spillet, men hadde hørt så mye bra om dette. Musikken er også rimelig brukbar.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
WoW, selvsagt. Conflict Freespace: The Great War (ja eneren) og litt Battlezone.
CS:source spiller jeg litt av hele tiden pga. klanen, men i det siste har det blitt litt tynt.
 
Jeg spiller for tiden Burnout Revenge, Fahrenheit og Mortal Kombat Shaolin Monks. Har fatt status som Maniac på Burnout til nå, skal spille litt mer om ikke så lenge. Fahrenheit sitter jeg fast på og det irriterer meg. Skal prøve det mer i kveld/natt, skal finne ut av det. Tar ikke turen innom Gamefaqs før jeg har prøvd i en uke og ikke kommer videre :p

Det blir nok mer Mortal Kombat til helgen, få over en kamerat. For spillet er best i co-op, ingen tvil om det.

Ellers venter jeg i spenning på Far Cry Instincts. Ventetiden er snart over heldigvis.
 
For tiden spiller jeg MGS3. Spillet er veldig tiltalende, men det aldrende gameplayet går meg på nervene, kameravinklene gir lite oversikt og generell frustrasjon forekommer ofte. Grafikk, musikk og stil er upåklagelig så som film er spillet absolutt praktfullt, men som spill er det langt fra top standard. Vurderer å bare peise gjennom for å oppleve historien, men skal gi spillet et par timer til. I ettertid skulle nok heller satset på God of War...
 
Spiller nesten for mange spill for tiden:

Fahrenheit, Xbox
Har både hørt og lest mye positivt om dette spillet, så jeg bestemte for at jeg måtte sjekke ut om det virkelig var så bra så alle skulle ha det til. Hadde ikke lest så mye om det på forhånd, så hadde ingen forventninger i det hele tatt. Om det er grunnen eller ikke, så liker jeg i hvert fall Fahrenheit veldig godt. Har ikke fått spilt mer enn et par timer hittil, men jeg blir sugd mer og mer inn i historien etterhvert som jeg spiller. Kontrollen er meget god, og hele spillet virker banebrytende i alle aspekter bortsett fra grafikken. Definitivt et av årets høydepunkter på spillfronten.
Foreløbig karakter: 9,5/10

Burnout Revenge, Xbox
Har likt alle Burnout spillene hittil, så Revenge måtte selvsagt testes. Etter å ha spilt i 3-4 timer er det helt klart at det er et bra spill, som tar Burnout et (lite) steg videre. Men i mine øyner er det mer en Burnout 3,5 en en skikkelig oppfølger. De har fortsatt ikke fjernet muligheten til å bare cruise gjennom svingene ved å ligge inntil autovernet/svingene. Likevel er det vanskelig å ikke la seg underholde av Revenge. Man blir fort hektet, i likhet med de tidligere i serien. Desverre blir man også fort lei. Uansett, elsker man Burnout 3 vil man også elske Revenge.
Foreløbig karakter: 7,5/10

I tillegg holder jeg fortsatt på med Psychonauts, Star Wars KotOR 2 og Halo 2. Snart kommer Far Cry Instincts også.
 
Jeg spiller Ossu! Tanake! OUENDAN! Det er et hensynsløst vanskelig rytmeactionspill. Minner om Gitaroo Man, men med touchscreen. Ikke like komplett ballefjernt, men helt der oppe. Ouendan er en slags tøff cheerleader squad som dukker opp og motiverer folk som har det vanskelig. Det er din oppgave å sørge for at de motiverer godt nok ... Det er på japansk, og jeg blir veldig overrasket om det noensinne kommer seg til vesten.

Dernest har det gått en del i Advance Wars DS. Jeg aner ikke hvordan det er i forhold til de andre spillene i serien, men det er turbasert, koselig og passe vanskelig. Det vil si at jeg får A eller S på hvert eneste brett, som får meg til å tenke at kuken min er stor. Det virker bra. Jeg tror jeg vil anbefale det.

Såvidt pirket innom Guilty Gear X2 Reloaded, og jeg spiller Millia Rage. Jeg skjønner det ikke helt, men det virker lovende. Ikke så tydelig og oversiktlig som SF3, men omtrent like hardcore. Which is nice.
 
Dette WoW er det virkelig verdt å betale 100kr i måneden for å kunne spille dette, det du betaler hvor lenge må du betale dette, er litt idiotisk, først 3-400kr for spillet så 100kr per måned, men hvor lenge varer denne betalinga? For det kan vel ikke vare ut livet eller?
:ehm...:

EDIT: Svar meg gjerne på mail da...
 
Du betaler for 1, 3 eller 6 måneder (første måneden er gratis)
etter det velger du selv om du vil betaler for 1, 3 eller 6 måneder til, eller om du vil stoppe å betale (stopep å spille).
(du kan også kjøpe gamecards i en butikk, som koster ca 250 (ikke sikker) og som lar deg spille i 60 dager.
 
Dagen stipendet dalte inn på kontoen min kjøpte jeg Fahrenheit til PS2, og dagen etter kjøpte jeg Kirby: Canvas Curse. ^_^

Fahrenheit er absolutt et av de beste spillene jeg har spilt på lenge. Jeg blir trukket mer og mer inn i historien jo mer jeg spiller og selve konseptet med spillet er veldig spennende. Det at historien utvikler seg rundt det man gjør (i motsetning til andre spill hvor det er omvendt) er ganske enkelt genialt. Jeg håper virkelig vi får se flere lignende spill i fremtiden.

Kirby: Canvas Curse spiller jeg når jeg tar toget, kjeder meg på skolen, venter på bussen/toget/noe og tilogmed når jeg er hjemme (hvilket er ganske sjeldent når det kommer til håndholdt). Jeg elsker spillet! Det er et prakteksempel på hvordan touch-skjermen burde utnyttes, og som alle andre Kirby-spill har det en behagelig vanskelighetsgrad og ultimat søthet. Dere som ikke har anskaffet spillet enda bør faen få fingern ut av stumpen og importere! NÅ!
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@22.09.2005, 21.01
Dagen stipendet dalte inn på kontoen min kjøpte jeg Fahrenheit til PS2, og dagen etter kjøpte jeg Kirby: Canvas Curse. ^_^

Fahrenheit er absolutt et av de beste spillene jeg har spilt på lenge. Jeg blir trukket mer og mer inn i historien jo mer jeg spiller og selve konseptet med spillet er veldig spennende. Det at historien utvikler seg rundt det man gjør (i motsetning til andre spill hvor det er omvendt) er ganske enkelt genialt. Jeg håper virkelig vi får se flere lignende spill i fremtiden.

Kirby: Canvas Curse spiller jeg når jeg tar toget, kjeder meg på skolen, venter på bussen/toget/noe og tilogmed når jeg er hjemme (hvilket er ganske sjeldent når det kommer til håndholdt). Jeg elsker spillet! Det er et prakteksempel på hvordan touch-skjermen burde utnyttes, og som alle andre Kirby-spill har det en behagelig vanskelighetsgrad og ultimat søthet. Dere som ikke har anskaffet spillet enda bør faen få fingern ut av stumpen og importere! NÅ!
263310​
Etter å ha sett profilbildet ditt så blir jeg overrasket over at du spiller Kirby.