Hva spiller du for tiden?

Altfor mye.

Castlevania - Aria of Sorrow, Zelda - A Link To The Past, Tekken Tag Tournament, Final Fantasy VIII, Street Fighter Alpha 3, Zero Wing, Wario Ware, Megaman 2, Castlevania 3 - Dracula's Curse, uff lista er for lang, gitt...
 
F

Fanta Boy

Gjest
Måjo oppdatere, spiller ikke mye spill men
Max payne 1
Max payne 2
Har runna begge 2 så dem spiller jeg ikke lenger!
C & C Tiberian Sun(kommer ikke videre så det er dødt for meg)
 
Jeg har først nå fått tak i "Super Smash Bros. Melee", så det har blitt en del av det i det siste. Unlocket "Mr. Game & Watch" i går.
 
Spiller for tiden:

- Final Fantasy XI
- Final Fantasy VII
- CS (CZ)
- UT 2k4
- Far Cry
- Rune - Halls of Valhalla
- Motocross Madness 2

(Arrangert etter hvor ofte jeg spiller dem)
 
socom og DoD



edit; oops jeg hadde svart på emne, hvordan sletter jeg svar
 
FarCry (PC)
Civilzation3: Conquests (PC)
Mario Kart: Double Dash!! (GC)
 
Jeg sitter for tida å spiller Legend of Legaia på PSX. Sinnsykt kult spill. Har spilt det i 25 timer nå, å regner med at jeg er ca. halveis...
 
Opprinnelig skrevet av Morbo@25.04.2004, 14.43
Spiller en del Harvest Moon: A wonderful life. Avslappende, om repitivt.

Ellers så gikk jeg nylig gjennom MGS2 på Xbox og må si at jeg ble positivt overasket. Hadde hørt av utallige personer at de var utrolig skuffet over spillet så forventningene var minimale. Likte ikke Raiden helt i starten selv, men må si at inntrykket av han tok seg opp utover i spillet. Jeg var utrolig heldig og fant spillet for lusne 179 kr. Jeg hadde med glede betalt 600 for det.
Hvor fant du det til den prisen? Nytt ikke sant?


On-topic: Siste spillet jeg spilte var forresten Halo (XB). Bytta nylig Xbox så nå må jeg klare det på Legendary på nytt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Posten til Rocky inspirerte meg til å teste de siste banene jeg har igjen på Legendary. Ellers spiller jeg Contra: Shattered Soldier (ps2).
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Spiller vel for det meste Beyond Good & Evil, er helt på slutten (Er det bare meg som slutter totalt å runde spill når jeg vet at slutten er like rundt hjørnet?). Ellers så går det mye i PES3 og PGR2, sammen med kamerater. Har også fått en merkelig forkjærlighet for Def Jam:Vendetta, i Tag Team modus.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spiller Ratchet & Clank, prøver å samle opp nok bolts til å kjøpe RYNO. 150 000 er faktisk jævlig mye, noen som har noen tips?
 
Thinaran, det finnes diverse jukse-tips til dette på nettet, men det er ikke noe morsomt. Spill heller gjennom spillet en gang til, så får du råd, vet du. Mye lettere når du har 8 nanotechs og masse bra våpen. Har spillt gjennom spillet fire ganger, jeg. Må vel få skaffet 2'ern, snart.
 

epp

firm and correct
Jeg spiller fortiden Pokémon Channel til GameCube. Det er ikke akkurat Pokémon Colosseum, men hva gjør man ikke når Jirachi følger med som bonus. Klarer du å få unlocked den kan du føre over figuren til din gameboy adv. Ruby/Sapphire cartridge. Dog må du ha overføringskabelen, og du kan ikke bruke GBA-player.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Klaymen@26.04.2004, 13.49
Thinaran, det finnes diverse jukse-tips til dette på nettet, men det er ikke noe morsomt. Spill heller gjennom spillet en gang til, så får du råd, vet du. Mye lettere når du har 8 nanotechs og masse bra våpen. Har spillt gjennom spillet fire ganger, jeg. Må vel få skaffet 2'ern, snart.
Har Ratchet & Clank New Game+? :eek:

Genialt!


Menneh … jeg leste at sistebossen skulle være uhyre vanskelig uten RYNO … :(
 
Opprinnelig skrevet av Thinaran@27.04.2004, 14.58
Menneh ? jeg leste at sistebossen skulle være uhyre vanskelig uten RYNO ? :(
Nja, ikke så sinnsykt. Jeg prøvde et par ganger, og klarte det etterhvert. Bare pass på å ha med deg nok ammo til de andre våpnene. Med R.Y.N.O blir det så lett at det ikke er morsomt engang. Angående "New Game +", så må du velge det etter du har tatt Drek, så får du med deg alle våpen, bolts og nanotechs. Gadgets må du skaffe på nytt. Har du forresten anskaffet noen "golden weapons", enda? Og en ting til, hvis du ikke har oppdaget det: Spillet støtter 60 Hz, men du må velge det på nytt hver gang du starter spillet. (Du finner det under "options" eller noe i den duren.)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvah? Jeg trodde den holdt seg på 60 Hz etter første gang jeg satte den på. Grr.

Har ikke kjøpt noen Gold Weapons ennå, men har fått tak i en del Gold Bolts. Og hva mener du med nanotech?
 
Nanotech er hvor mye du tåler. "Livprikkene" som er øverst på skjermen. Du begynner med 4, og får kjøpt flere på planet Orxon (tror jeg det var). Jeg ville uansett ha prøvd meg på Drek uten R.Y.N.O i første omgang. Det blir uansett kjedelig å spare opp før du har tatt new game.

---

Bah, alt dette snakket gjorde at jeg fikk forferdelig lyst til å anskaffe oppfølgeren. Dårlig gjort er det, Thinaran.