Hva spiller du for tiden?

Nå for tida så går det en del i Star Wars:KOTOR, begynnte med det for tredje gang igår.
Deus Ex: Invisible War prøver jeg å bli ferdig med, og noe Counter Strike: Source når jeg føler for det.
For å ikke glemme UT2004 en gang av og til.
 
The Curse of Monkey Island :D :D
Morsomt og tålmodighetskrevende spill :tommelopp:
 
Tiger Woods PGA Tour 2005
Super Metroid (som alltid)

Vurderer å tørke litt støv av tekken 4.... Siden turnering kommer og jeg presterte å melde meg på... :p
 
For tiden spiller jeg F-Zero GX. Siden jeg regner med at de fleste vet hva det går utpå, så skal jeg ikke komme med nærmere beskrivelse av det spillet. Men, jeg legger gjerne til hvor langt jeg har kommet meg på F-Zero GX og hva jeg syns om det.
Har nå blitt ferdig med alle cupene på novice og alle på standard minus diamond.
Spillet er rask, meget ultra-rask. Gir meg herlig følelse å kontrollere sveveren perfekt på knappenåls-svinger og innkassere seieren. Spesielt godt føles det når man vinner på en bane på første forsøk. Og grafikken er fantastisk herlig. Musikken er heller ikke så aller verst.
I tillegg så storkoser jeg meg med bl.a pilot-profilene.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg spiller Zelda OoT Master Quest til GC. Det samme spillet som Zelda OoT, men med vanskeligere dungeons, har jeg forstått. Har planer om å gjøre ferdig The Wind Waker også, siden jeg aldri ble helt ferdig med det.
 

EagleJin

Bear Necessity
Begynte i går på FF7 LLNM. Skal følge guiden til GarlandG og håper resultatet blir bedre denne gangen :)
I tillegg spiller jeg VFEVO, TTT og T4 (overraskelse...) og Shadow Hearts, som ganske enkelt er geniale spill (på hver sin måte..). hadde ikke spilt Shadow Hearts før nylig, og hadde hørt det ikke er så bra, men det duger ganske godt synes jeg. Kult med fokus på "the good dark side".
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg har spilt en del Mortal Kombat: Deadly Alliance for tiden, men begynner å bli litt lei :)()! Så i går spilte jeg litt Tekken 4 igjen! Jeg dreit i bugsa og dengte alle sammen med Heihachi! :)
 

Lodin

Der Waaaah
Nok en gang har jeg pådratt meg magesår.
Kan ikke være tvil om at det er Silent Hill 4 som er skyld i dette. Skjer hver gang jeg spiller et SH spill (og Forbidden Siren av en eller annen grunn).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For tiden er det ett spill som gjelder, og bare ett: Fable. Satan så gøy det er. :D