Hva spiller du for tiden?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Mongis@19.01.2005, 13.20
Fikk akkurat tak i State Of Emergency til Xbox. Meningsløst spill, men litt artig likevel. Tror dette er et spill man blir meget fort lei av.
165501​
Ja, det kan du si. Eller en stor skuffelse, siden man trodde på hypen da det kom ut på PS2 og forventet noe i nærheten av GTA. State of Emergency er bare tull og et meningsløst spill.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Hans Flegmatiske Majestet@19.01.2005, 19.35
Watercloset: The Forbidden Chamber, selvfølgelig.
165655​
Hvor fikk du tak i det? Og, er det oversatt til engelsk?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spiller Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Det er ikke like ille som jeg forventet (tips: trykk X for å speede opp codec-samtaler), men nå er jeg lei av å løpe rundt på Big Shell.
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard+20.01.2005, 00.21-->
<!--QuoteBegin-Hans Flegmatiske Majestet
@19.01.2005, 19.35
Watercloset: The Forbidden Chamber, selvfølgelig.
165655​
Hvor fikk du tak i det? Og, er det oversatt til engelsk?
165932​
[/b]
Har det egentlig ikke, har spilt det hos Monkehboy.. Tror han fant det på DC eller noe. Ja det er oversatt, og ja det er uendelig stygt, med utrolige replikker som f.eks. Professor W.C. Henderson (toilet researcher) som sier noe sånn som "You have desecrated the holy toilet, you must be punished!", eller "I never knew peeing could be so beautiful." osv. =D
 
sukk. jeg får ikke sove... har spilt altfor mye pirates i det siste å er faktisk blitt lei pirates nå... så for tiden spiller jeg faktisk Mafia som jeg kjøpte på qxl. jævla Sam har nettopp drept Paulie. så må ta en tur innom yellow pete og hente meg en can med whoopass før jeg tar turen over til museet og åpne den...

ellers kjøpte jeg KOTOR sammen med mafia så skal spille det når jeg har klart mafia. er på tide jeg sjekker ut hva alt oppstyret rundt kotor var for. regner med det er et bra spill da...
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Fisk+19.01.2005, 11.43-->
<!--QuoteBegin-GarlandG
@11.01.2005, 15.03
Spiller for det meste Medievil og Chrono Trigger. Deilige spill, begge to.
161878​
Aaaaahh Medievil... hvor mange ganger har jeg ikke fullført det :forelsket: Nostalgien når jeg hører musikken til det spillet er ubetalelig
165477​
[/b]
Ja, det er herlig. Nå var det faktisk første gangen jeg kjørte gjennom spillet nå. Har aldri fått spilt noe mer enn demoen for en del år tilbake, og jeg vet ikke hvorfor, men det ble ihvertfall til at jeg glemte hele spillet. Men nå ved juletider fikk jeg det bare for meg at jeg måtte ha dette spillet og spille det, og det var virkelig verdt ventetiden. Herlig spill med veldig lite å trekke ned på. Det eneste som kan være frustrerende til tider er kameravinkelen, men det er for det meste til å leve med.

Holder fremdeles på med Chrono Trigger nå. Har kommet til min favoritt-tid i spillet, nemlig 12.000 BC. :tommelopp:
 
Jeg Spiller for Tiden:

--Star Wars: Jedi Knight 3: Jedi Academy-- [PC]
--Warcraft 3: The Frozen Throne-- [PC]
--Grand Theft Auto: San Andreas-- [PS2]
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Da tok Freeloaderen min kvelden (den knakk ( :( )), og siden jeg ikke har fått rotet meg til å kjøpe en strømomformer til NSTC-GC-en min, får jeg ikke spilt ferdig Paper Mario 2 med det første ... I stedet begynte jeg på Resident Evil (det aller første spillet) mens jeg venter på Resident Evil 4.

REDIGERT: Hmm, mye backtracking i Resident Evil. Har surret rundt i den mansionen i 6-7 timer nå.
 
Jeg har begynt og spille Starcraft:Brood War igjen. Egentlig ganske trist ettersom jeg så hvordan det gikk utover skolen sist gang jeg var hekta. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Houseman@20.01.2005, 12.40
Da tok Freeloaderen min kvelden (den knakk ( :( )),
166013​
Helt av seg selv?
:bæ:

Jeg spiller masse Feel the Magic og Mario 64 DS til DS-en min.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ikke av seg selv, nei. Men det skulle ikke så mye til. Skulle bare ta den ut av coveret.
 
Det klarte en venn av meg med SSBM disken min også. Gjett hvem som ble tvunget til å kjøpte en ny kopi samme dagen.

Jeg skal love deg han fikk høre den dagen ja.
 
Som den pso-tøsen jeg er spiller jeg Phantasy star: blue burst , kinesisk beta.

spiller også cs: source, og litt maple story.
lastet ned www.americasarmy.com igjen nå nyelig.
dro fram jk: jedi academy etter at jeg snakket med variabel på mIRC.
spiller også pso pc , private server.